Call Center на Банка ДСК - удобството да си информиран по всяко време.

Какво представлява?

Обаждайки се на телефон 0700 10 375 или *2375, Вие можете чрез автоматична система за телефонно обслужване да проверите:

  • наличността по ваши сметки;
  • какво е движението на средствата по вашите сметки;
  • Ако имате въпроси или се нуждаете от друга информация,  чрез системата може да се свържете с наш служител.

Колко ще  ми струва?

Обаждането на Call Center на Банка ДСК на телефон 0700 10 375 (фиксиран телефонен номер) е съгласно тарифния Ви план към номера "0700".

Обаждането на Call Center на Банка ДСК на телефон *2375 (*BDSK) - мобилен номер за МТел, Теленор, Виваком, Bob, е съгласно тарифния ви план, таксувано като разговор към същата мрежа.За ползване на електронно банкиране се заплаща месечна такса в зависимост от избрания тарифен план.

Вашите предимства:

    • Бърз достъп до актуална информация за вашите пари
    • Да бъдете обслужени от наш служител по всяко време, дори и да нямате възможност да посетите офисите ни.

Какво трябва да направя?

Посетете обслужващото Ви поделение на Банка ДСК и попълнете Искане за достъп до ДСК Директ за бизнес клиенти.

Полезно

ДСК Директ

Интернет банкиране

Запази час

За консултация

Клонова мрежа и банкомати

Условия на “Бисквитки”

Страницата на Банка ДСК използва бисквитки (cookies) за подобряване на своята ефективност.

Продължавайки използването на сайта, Вие се съгласявате с "Политика за използване на бисквитки (cookies)" на интернет страницата на Банка ДСК - dskbank.bg.

Приемам