dskbank team

За нас

Нашите постижения

Имаме привилегията да обслужваме над
2,6 млн. 
клиенти
Обслужваме над
30 000
души на ден в нашата клонова мрежа

банкови карти - Банка ДСК
Обработваме
112
разплащания с карта всяка минута
Издадохме над
2,0 млн.
активни банкови карти

За Банка ДСК

Банка ДСК е собственост на унгарската Банка OTP – банката-майка на Група ОТП, която е най-големият доставчик на финансови услуги в Унгария и регионален лидер на пазара в Централна и Югоизточна Европа. Група ОТП предлага висококачествени финансови решения на повече от 18 милиона клиента в единадесет страни, използвайки своята клонова мрежа от близо 1 500 офиса, мащабна ATM мрежа и иновативни дигитални канали. Банка ОTP присъства в България от 2003 г., като финансовите ѝ резултати през годините утвърждават устойчивото й развитие.

Традиционен лидер в банкирането на дребно, Банка ДСК заема водещи позиции и в частното и корпоративно банкиране. Тя е финансовата институция с най-голям брой клиенти, лидер по доверие сред потребителите на финансови услуги и сред най-предпочитаните от студентите в страната работодатели.

Като модерна компания с дългосрочна стратегия за развитие и мащабна дигитална трансформация на бизнеса си, банката инвестира в развитието на иновативни офиси, модерни продукти и персонализирани решения за своите клиенти.

Това е и нейната стратегическа цел – да осигурява изключително клиентско преживяване, както и да демонстрира своята отговорност към обществото чрез значимата си роля за устойчивостта и стабилността на българската банкова система.


Разрастване в България

В началото на 2019 г. Банка ДСК финализира сделката по придобиването на Сосиете Женерал Експресбанк и дъщерните ѝ дружества в България.

След фактическото сливане на двете банки на 4 май 2020 г. новата обединена банкова група се доближи до челната позиция по размер активи и се превърна в лидер по размер на депозити и кредитен портфейл, като разполага с най-голямата клонова и банкоматна мрежа, и иновативни канали за банкиране.

 

Дигитализация в банковите процеси

Банка ДСК трансформира и дигитализира бизнес операциите си, поддържайки и усъвършенствайки технологична инфраструктура, която отговаря на най-високи и модерни стандарти и механизми за банкова защита и сигурност. Институцията предлага надеждно и удобно обслужване чрез модерни дигитални канали, както и офлайн – в местата на продажба, предоставяйки персонализирани клиентски решения според конкретните потребности и предпочитания.

 

Иновативни канали и високотехнологични решения

Банка ДСК разполага с високотехнологични офиси с пълно дигитално обслужване. Преди 2 години, в тях е въведен изкуствен интелект чрез първия хуманоиден робот консултант Pepper. Платформите за електронно и мобилно банкиране на Банка ДСК - ДСК Директ и DSK Smart, както и приложението за подписване на преводи и документи онлайн DSK mToken, се превръщат във все по-предпочитани канали за онлайн банкиране. С тях потребителите имат бърз, лесен и удобен достъп до наличност и движения по сметки, извършване на преводи, промяна на лимити по дебитни карти, създаване на виртуална карта, заявяване на кредитни продукти, плащане на битови сметки и редица други.

 

Стани част от
Банка ДСК
Виж обявите ни
кариери

Последни новини

Свържете се с нас

010 010

Запазете час

за консултация

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с Вас

012 012

Намерете офис

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon