News image

Младите клиенти във фокуса на Банка ДСК

в. Стандарт 13 март 2017 г.

 
Като финансова институция с над 65-годишна история Банка ДСК има традиции във взаимоотношенията с всички клиентски групи. Лидер по доверие сред потребителите на финансови услуги у нас, Банка ДСК умело съчетава традиции с постоянно обновление. В търсене на нови посоки на развитие и конкурентно предимство ръководството на Банката заложи като един от приоритетите в бизнес стратегията си позиционирането на Банка ДСК като модерна и иновативна финансова институция, която работи за и с младите хора за тяхното бъдеще. На фона на динамичната икономическа ситуация и скоростното навлизане на технологичните новости, необходимостта от пазарно ориентирани продукти и услуги в този клиентски сегмент заема водещо място. Банка ДСК възприе нов подход, като насочва фокуса си към изграждане на стабилна връзка с младите хора, към разбиране на специфичните им потребности с цел представяне на продукти и услуги, подходящи за техния стил и начин на живот. Един от начините за укрепване на връзката с младите клиенти в динамичното им ежедневие е модернизирането и разширяването на достъпността на банковите услуги чрез различни дистрибуционни канали. Платформата за електронно банкиране на Банка ДСК ДСК Директ със своите непрекъснато обогатяващи се функционалност традиционно среща одобрението на младите потребители. С приложението DSK Smart на Банка ДСК за мобилни устройства с операционни системи iOS, Android и Windows 8 (таблети и смарттелефони), дори когато са в движение, клинетите могат удобно и лесно да използват услугите на Банката, да научават актуалните новини и промоции по продукти и услуги на Банката, както и бързо да откриват най-близкия и удобен банков клон или банкомат с помощта на Google Maps. Банка ДСК стана първата банка в България и втората в Европа, която въведе мобилно приложение за спестяване. Приложението DSK Gameo е предназначено за специфичната аудитория от активни и търсещи млади потребители и има за цел да стимулира спестяванията им в забавна игрова среда. Като се съобразява със специфичните банкови нужди, поведение и начин на живот на младите потребители, Банката предлага разнообразие от продукти и услуги за младежки целеви групи, сред които са различни видове банкови карти, безконтактни карти и студентски кредити. Банка ДСК традиционно издава дебитни карти за деца и младежи във възрастовия диапазон 7-18 годишна възраст. В подкрепа на младежкия стил на живот е и виртуалната банкова карта, която улеснява и създава допълнителна степен на сигурност при пазаруването в интернет пространството. Банката предлага и картите за студенти и младежи DSK-ISIC и DSK-EYC, които са уникални за българския пазар. Те комбинират функционалността на дебитна карта и карта за отстъпки, като включват и компонент студентска идентификация и осигуряват на своите притежатели отстъпки при плащане в над 1000 търговски и културно-исторически обекта в България и в още над 30 000 - в чужбина. С DSK-ISIC студентите до 26 г. получават и 50% намаление от БДЖ при пътуване с влак, намаления при посещение на музеи и културни забележителности. Допълнителни банкови карти Debit MasterCard PayPass и Visa Debit PayWave позволяват модерен начин на плащане - безконтактно, за плащане в магазини, ресторанти за бързо хранене, кафенета, бензиностанции и др. Специализираните пакети за студенти и млади хора на Банка ДСК съдържат многофункционална разплащателна сметка, по която могат да получават стипендия и други парични средства, да извършват преводи и електронни разплащания, както и карта DSK ISIC и виртуална карта за безопасно пазаруване в интернет. Включени са и възможности за ползване на платформата за електронно банкиране DSK Direct и мобилното банкиране DSK Smart, както и за предоставяне на студентски кредит. По младежките и студентски продукти Банката прилага отстъпки и преференциални условия, предназначени само за този клиентски сегмент. Новият подход на Банка ДСК към младите клиенти се основава и на различен модел на обслужване със създаване на специални младежки пространства в някои от точките на продажба, където високотехнологичните решения ще заемат ключово място.

Още новини