News image

Банка ДСК omвopu технологичен офис и във Варна

в. Computerworld 26 септември 2017 г.

Банката ще разширява мрежата от офиси, предлагащи цялостно дигитално обслужване

Нов технологичен офис на Банка ДСК започна да работи от 1 септември във Варна. Офисът, създаден според обявената през май дигитална концепция, предлага цялостно дигитално обслужване и се намира в Икономическия университет във Варна. „Офисът и като концепция се вписва в духа на учебното заведение, известно със своите традиции и съвременен европейски стил", коментират от Банка ДСК. Оттам допълват, че високотехнологичният клон предлага на потребителите обслужване, което е съобразено с най-новите технологични достижения в банковия сектор, включително конзола с възможност за интернет банкиране - „виртуална папка", която съдържа необходимите документи и описание на стъпките за изчисляване и кандидатстване за кредит, банкомати и за теглене, и за внасяне на пари по сметка, както и за осъществяване на бързи плащания и др. „Този клон е част от новото поколение офиси на Банка ДСК, отговарящи на съвременните изисквания на младото динамично поколение. Освен че дава възможност за пълно самообслужване, клонът е място, където клиентите могат да научат повече за възможностите за он-лайн банкиране със съдействието и на екип от специално обучени служители", допълват от банката. В обособена зона клиентите могат да използват специализираните мобилни приложения на Банка ДСК посредством монтираните широкоекранни таблети. Дори обслужването на гише с директен контакт с банков служител вече не разчита на хартия. Интегрираните технологии дават възможност за полагане на електронен подпис, а документите се изпращат на електронната поща на клиента или директно в платформата за електронно банкиране „ДСКДирект".
Банка ДСК има амбицията да разширява мрежата си от високотехнологични офиси, като предлага на клиентите обслужване, което изпреварва промените", допълват от банката. В началото на август т.г. банката улесни влизането в мобилното банкиране към DSK Smart. Потребителите могат да активират в мобилното си устройство вход с 6-цифров ПИН код или с пръстов идентификатор (за модели, които разполагат с такъв сензор). През мобилния вариант на DSK Smart клиентите могат да следят наличността по сметките си, както и движенията по тях, да управляват банковите си карти, да нареждат преводи към трети лица, да плащат комунални услуги, да кандидатстват за кредитни продукти и др. Освен това от края на август клиентите, които нареждат преводи през електронното банкиране чрез подписване с цифров сертификат или КЕП с получаване на SMS код, могат да ползват някои улеснения. Когато клиент извършва едновременно няколко превода, той има възможност да ги запази и след това да ги подпише и изпрати с един SMS код. За целта потребителят попълва електронната форма за нареждане на кредитен превод и натиска бутон „ЗАПАЗИ", като платежното нареждане се съхранява в секция „Не-изпратени". След попълване и запазване на всички желани плащания, потребителят може да ги прегледа, да ги подпише и изпрати, като за всеки превод трябва да маркира чек бокс „Подпиши" и чек бокс „Изпрати". С натискане на бутона „ПОТВЪРДИ" клиентът вижда информация за преводите в табличен вид и поле за въвеждане на SMS код. Този код за потвърждение се изпраща на посочения от клиента мобилен телефон.

Още новини

Условия на “Бисквитки”

Страницата на Банка ДСК използва бисквитки (cookies) за подобряване на своята ефективност.

Продължавайки използването на сайта, Вие се съгласявате с "Политика за използване на бисквитки (cookies)" на интернет страницата на Банка ДСК - dskbank.bg.

Приемам