Хуманоиден робот консултира клиентите на Банка ДСК

Profit.bg 3 ноември 2017 г.

Хуманоиден робот представя продуктите и услугите на Банка ДСК в един от офисите на институцията. Решението е иновативно и първо по рода си за банкова институция не само в България, но и за целия Балкански полуостров. Роботът функционира благодарение на софтуер разработен от българската компания Мусала Софт, съобщават от пресцентъра на софтуерната фирма. 

Машината, носеща името Pepper (“Пепър“), направи своя дебют на 2-ри ноември във високотехнологичния офис на Банка ДСК в „Сердика център“ (бул. Ситняково 48).

Внедряването на Pepper в Банка ДСК е проект, който следва стратегията на Мусала Софт за създаване на иновации в бизнеса, технологиите и потребителското преживяване, и отговаря на високотехнологичните нужди и пионерския подход на финансовата институция, пише в съобщението.

Произведеният в Япония робот говори, жестикулира и реагира на движенията на този, който стои срещу него. Взаимодействието с човека е естествено и интуитивно благодарение на изкуствения интелект на робота, който улавя и от своя страна изразява серия човешки емоции.

Още новини

Условия на “Бисквитки”

Страницата на Банка ДСК използва бисквитки (cookies) за подобряване на своята ефективност.

Продължавайки използването на сайта, Вие се съгласявате с "Политика за използване на бисквитки (cookies)" на интернет страницата на Банка ДСК - dskbank.bg.

Приемам