News image

Роботи ще консултират клиенти във високотехнологичните офиси на Банка ДСК

 

pcworld.bg 02 ноември 2017 г.

Хуманоидният робот Pepper ще участва процеса на консултиране на Банка ДСК. От началото на ноември машината напътства хората във високотехнологичния офис на кредитната институция в „Сердика център“.  

От там допълват, че са първата банка на Балканския полуостров, която въвежда изкуствен интелект чрез хуманоиден робот в процеса на консултиране на своите клиенти.

Роботът може да запознава клиентите с всички актуални банкови продукти на български език чрез специално вградения в него екран, където ще бъде показвана цялата нужна информация. Освен това Pepper е способен да забавлява с танц и да разказва приказки за малките посетители.

От Банка ДСК разглеждат включването на изкуствен интелект в банковото консултиране като следващата стъпка в развитието на иновативните си офиси.

Още новини

Условия на “Бисквитки”

Страницата на Банка ДСК използва бисквитки (cookies) за подобряване на своята ефективност.

Продължавайки използването на сайта, Вие се съгласявате с "Политика за използване на бисквитки (cookies)" на интернет страницата на Банка ДСК - dskbank.bg.

Приемам