• News image

    Ковчежникът на Банка ДСК


    Как втората най-голяма банка успя да генерира 38% от печалбата на цялата банкова система

    сп. Forbes 9 октомври 2016 г.

  • News image

    Банка ДСК стартира издаването на безконтактни кредитни карти MasterCard Galaxy PayPass и Visa Galaxy payWave

    Банка ДСК стартира издаването на безконтактни кредитни карти MasterCard Galaxy PayPass и Visa Galaxy payWave c кредитен лимит до 7000 лв. Новите кредитни карти представляват иновативен продукт с разширена функционалност, който позволява на картодържателят да извършва безконтактни плащания. Плащането се извършва с доближаване на картата до терминалното устройство, без да се прекарва през него или да се поставя в чип-четеца на терминала. За суми до 25 лева не е необходимо въвеждане на ПИН. Секторите, в които безконтактните разплащания в България навлизат най-бързо, са търговията с храни, телекомуникационните услуги, продажбата на горива, веригите за бързо хранене, фармацевтичните услуги и забавленията.

    в. Стандарт 21 септември 2016 г.

  • News image

    Банка ДСК пуска безконтактни кредитни карти

    Банка ДСК пуска безконтактни кредитни карти MasterCard Galaxy PayPass и Visa Galaxy payWave

    dir.bg 20 септември 2016

  • News image

    OTP Bank изненада с печалбата за второто тримесечие


    За почти двойното увеличение допринася по-доброто представяне в Русия и Украйна
    Унгарската банкова група OTP Bank изненада с печалбата за второто тримесечие след подобрено представяне в Русия и Украйна, издава междинният финансов отчет на банката.
    В периода април-юни консолидираната счетоводна печалба на OTP Bank възлиза на 71,9 млрд. унгарски форинта, като отбеляза почти двойно увеличение в сравнение с предишното тримесечие. Така счетоводната печалба за полугодието скача със 165% до 106,2 млрд. форинта, сочат резултатите на банката, публикувани и на сайта на българското поделение – Банка ДСК.
    През първото полугодие на 2016 г.

    Investor.bg 17 август 2016 г.

  • News image

    Доротея Николова: Нужна е креативност в управлението на финансите

    Яна КОЛЕВА
    Доброто финансово управление на банка изисква познаване на пазара и оперативната среда, адекватна и стабилна визия относно следваната политика, рисков апетит, стратегически цели относно профила и мястото на институцията на пазара. Но най-вече е нужно дълбоко и обхватно познаване на цялата дейност не само от финансова гледна точка, а от всички аспекти, включващи продажбената дейност, развитието на продуктите и услугите, управлението и оценката на риска, правни и регулаторни аспекти, дори и публичните комуникации и управлението на репутацията и външната визия. Без тясното взаимодействие между всички тези аспекти с финансовата дейност не може да има добро управление на резултатите.

    в. Икономика 24 юли 2016 г.

Условия на “Бисквитки”

Страницата на Банка ДСК използва бисквитки (cookies) за подобряване на своята ефективност.

Продължавайки използването на сайта, Вие се съгласявате с "Политика за използване на бисквитки (cookies)" на интернет страницата на Банка ДСК - dskbank.bg.

Приемам