News image

Реклама на Банка ДСК получи престижна награда на фестивала ФАРА

На 12 септември в курорта Албена бяха обявени и наградени победителите в шестнадесетото издание на фестивала за най-добрите рекламни кампании и послания „ФАРА 2015”, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции.

Обслужващата рекламна агенция на Банка ДСК Noble Graphics спечели бронзовата статуетка в категорията „ТВ реклама и кинореклама на услуги» за ефективното реализиране на кампанията на Банка ДСК  „Бизнес e мръсна дума“. 
Кампанията беше наградена заради своята отличителност сред сходни рекламни послания в банковия сектор, като успя да отрази успешното репозициониране на  Банка ДСК от традиционна ритейл банка като надежден партньор на бизнеса в България. Във фокуса на наградения рекламен продукт е новата бизнес стратегия на Банката, съпроводена с въвеждането на нов бизнес модел за обслужване на корпоративния и малкия и среден бизнес. Кампанията „Бизнес e мръсна дума“ отразява новата бизнес посока, поета от Банка ДСК, основана на планиране и дефиниране на най-адекватните и правилни действия  и въвеждане на разнообразни подходи в обслужването на бизнес клиентите в специализирани бизнес центрове и обособени зони, където висококвалифицирани специалисти са ангажирани с обслужването на отделните категории бизнес клиенти, предлагайки максимално ясни и подходящи за техния бизнес възможности.

Наградата е поредното признание за успешното сътрудничество между Банка ДСК и агенция Noble Graphics, което през миналата година на фестивала за рекламна ефективност „EFFIE България 2014” заслужи бронзовата статуетка в категорията „Услуги" за кампанията „Без подпис“  на безконтактни дебитни карти Debit MasterCard PayPass на Банка ДСК.

 Реклама на Банка ДСК получи престижна награда на фестивала ФАРА

Може да видите наградения рекламен клип тук.

Още новини