• News image
  • News image

    Банка ДСК е най-магнетичният банков бранд

    Това става ясно от второто издание на класацията „Магнетичните брандове“ на стратегическото звено в Saatchi&Saatchi - Brandworks и агенцията за маркетингови изследвания Pragmatica. Класацията излъчи топ 10 на най-магнетичните брандове в категорията „Банки“, като се базира на онлайн изследване, проведено на национално ниво сред представителна извадка от 600 души. Банка ДСК е класирана на първо място с 53.4% от гласовете на участниците.

  • News image

    Изпълнителният директор на Банка ДСК Доротея Николова взе участие в кръгла маса на тема „Насърчаване и развитие на женското предприемачество в България”

    Събитието, което се състоя на 10 май в София хотел Балкан с официалното партньорство на Министерство на икономиката, събра жените-лидери в различните браншове да обсъдят методите и начините за насърчаване на женското предприемачество в страната. Доротея Николова бе сред участниците в кръглата маса, организирана  от сп. Business Lady и Business Lady Club, чиято цел бе на правителствено и общинско ниво да се разгледа и дискутира развитието и бъдещето на жените в бизнеса у нас.

  • News image

    Туристическо предизвикателство: Банка ДСК и приятели преминават Ком-Емине в щафета

    През септември миналата година Банка ДСК стартира инициатива за своите служители, клиенти, партньори и приятели, която предвиждаше преминаване по най-дългия маркиран пешеходен маршрут в България Ком-Емине. В него взеха участие 54 планинари, като най-младият участник беше на 6 години, а най-възрастния на 68.
    Тази година Банката планира продължение на спортно-туристическото предизвикателство, което е единственото по рода си събитие под формата на щафета по европейския туристически маршрут ЕЗ (връх Ком- нос Емине).
    Щафетната туристическа проява ще се организира за първи път в историята на легендарния маршрут и ще е значима спортно масова проява, поради голямата популярност на маршрута в България и извън страната.

  • News image

    Банка ДСК подкрепи тазгодишното издание на националното състезание „Най-добрата бизнес идея“

    Националното състезание „Най-добрата бизнес идея“ се организира от Министерството на образованието и науката, а в журито му тази година се включиха и представители на Банка ДСК. Финалният етап се проведе от 21 до 23 април в рамките на VІІІ Панорама на професионалното образование в България с домакин Международен панаир Пловдив. Състезанието, което има амбицията  да засили мотивацията на учениците от професионалните гимназии по икономика в страната за пълноценно усвояване на учебното съдържание, предоставя на участниците възможност за творческа изява, стимулира тяхната иновативност, креативност и екипна работа, развива предприемаческата им култура и поведение и насърчава нагласата им за продължаващо и самостоятелно учене чрез стимулиране на състезателното начало.

Условия на “Бисквитки”

Страницата на Банка ДСК използва бисквитки (cookies) за подобряване на своята ефективност.

Продължавайки използването на сайта, Вие се съгласявате с "Политика за използване на бисквитки (cookies)" на интернет страницата на Банка ДСК - dskbank.bg.

Приемам