Информация за мерките на Банка ДСК във връзка с COVID-19

Информация за мерките на Банка ДСК във връзка с COVID-19

За нас е важно да Ви подкрепим, ако сте засегнати от кризата с Covid-19

В настоящия труден момент за всички, за нас е важно да Ви подкрепим, ако имате нужда от допълнителни средства. Затова Банка ДСК се присъедини към Програмата на Българска банка за развитие за предоставяне на безлихвени кредити на физически лица.

Уведомяваме Ви, че Банка ДСК отново приема заявления за кредити за текущо потребление по реда на Програма на „Българска банка за развитие“ (Програма за предоставяне на безлихвени кредити в защита на хора, лишени от възможоността да полагат труд поради пандемията от Covid-19).

Безлихвени кредити за индивидуални клиенти по програмата на Българска банка за развитие

Лица на трудов договор:

1. Физическо лице, което преустановява полагането на възмезден труд за своя работодател и е/е било в неплатен отпуск, поради кризата COVID-19;

2. Лице, което има общо поне 3 (три) месеца трудово правоотношение в периода между 01.01.2020 г. и датата на кандидатстването му за кредит;

3. Към датата на кандидатстване за кредит, за лицето са декларирани и/или платени осигуровки от работодател, дължими за периода на трудовото правоотношение след 01.01.2020 г. включително.

Самоосигуряващи се лица:

1. Лице, което е прекъснало дейността, която извършва като самоосигуряващо се лице или търпи поне 20 % спад в доходите си за първото тримесечие на 2020 г. или за което и да е следващо тримесечие на 2020 г. или на 2021 г., но в срока на действие на Програмата, сравнено с доходите му през съответно избрано от него тримесечие от 2019 г. или от 2020 г.

2. Към датата на кандидатстването за кредит, за самоосигуряващото се лице са декларирани и/или платени осигурителните вноски, дължими за периода след 01.01.2020 г. включително, в който е осъществявало дейност.

За всички правоимащи лица:

1. Лицето ще възобнови/ е възобновило упражняването на дейност, респективно се е върнало на работа/продължило е да работи, след прекратяване на неплатения отпуск.

  • Размер: до 6 900 лева
  • Валута: лева
  • Без обезпечение
  • Начин на погасяване: равни месечни вноски след изтичане на гратисния период
  • Срок: до 5 г. (60 месеца)
  • Лихвен процент: 0 (нула) %
  • Гратисен период: от минимум 6 месеца до максимум 24 месеца
  • Без такси и комисиони във връзка с отпускане на кредита

Разходите за откриване и обслужване на разплащателна сметката, обслужваща кредита, са съгласно действащата Тарифа за таксите и комисионите за физически лица на Банка ДСК АД.

При кредит за сумата от   6 900 лева, гратисен период за погасителни вноски от 24 месеца и общ срок на кредита от 5 години, месечната погасителна вноска след изтичане на гратисния период е 191,67 лв.

За  кредит по Програмата на Българска банка за развитие, може да се кандидатства до 30.06.2021 г.
1. Искане за кредит (по образец на ББР):
1.1. Искане за кредит – за лица, които за първи път кандидатстват за кредит по Програмата;
1.2. Искане за кредит – за лица, които вече са клиенти на Банката и ползват кредит по Програмата;
1.3. Искане за кредит – за лица, които вече ползват кредит по Програмата от банка с изчерпан гаранционен лимит.

2. Валиден документ за самоличност - лична карта или паспорт;

3. Документи, удостоверяващи правоимащия статут на лицата, кандидатстващи за кредит по програмата. Документите са посочени в съответното Искане за кредит.
Кандидатстването за безлихвени кредити за физически лица може да бъде осъществено в клоновете на банката - списък с банкови офиси
Тези кредити се обезпечават с гаранция от страна на ББР и по тях не се изисква допълнително обезпечение.
Екипът ни от специалисти е на Ваше разположение за съвет.
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

Как да управлявате финансите си по електронен път

ДСК Директ и DSK Smart Ви дават достъп до средствата Ви по всяко време и от всяко място. С тях ползвате по-ниски цени на банковите операции в сравнение с тези в офис на банката, лесен начин за плащане на сметки за комунални услуги и извършване на различни видове преводи в лева и валута, и много други предимства. 


Банкирайте дистанционно! Останете си вкъщи!

Вашето здраве, спокойствие и сигурност са най-важни за Банка ДСК.

В тази връзка ние продължаваме да предприемаме действия, за да гарантираме Вашата безопасност. Подготвихме кратки съвети, които Ви препоръчваме да следвате като предпазна мярка. Ще ги откриете и в нашите офиси.

Използвайте приоритетно Вашето онлайн и мобилно банкиране - ДСК Директ и DSK Smart, които Ви позволяват дистанционно да извършвате банкови операции през електронни и мобилни устройства.

DSK Smart е мобилното банково приложение с най-висок ръст в използването сред всички банкови приложения през втората половина на м. март (проучване на Brand New Vision). Ползваемостта на апликацията нараства с близо 20% спрямо първите две седмици на същия месец.

ДСК Smart е с красива визия, интуитивен интерфейс и най-вече с нови функционалности и настройки, които се адаптират спрямо Вашите конкретни потребности и предпочитания.

ДСК Директ и DSK Smart Ви гарантират:

  • Достъп до Вашите пари – по всяко време и от всяко място. Необходимо Ви е само устройство с връзка към интернет;
  • По-ниски цени на банковите операции в сравнение с тези в офис на банката;
  • Лесен и бърз начин за плащане на сметки за комунални услуги и извършване на различни видове преводи в лева и валута;
  • Възможност за подаване на онлайн искане за кредитна карта, потребителски кредит, овърдрафт, за разплащателна сметка, дебитна карта и Виртуална карта;
  • Удобна възможност за спестяване чрез уникални продукти, създадени специално за ДСК Директ и други.

Повече за ДСК Директ можете да научите тук, а за DSK Smart - тук.

Съветваме Ви също да използвате своите банкови карти за безкасови плащания, като напомняме, че за Ваше улеснение лимитът при плащане на POS терминал без въвеждане на ПИН код вече е променен от 50 на 100 лв. На Ваше разположение за информация е и нашият Контактен център: 0700 10 375 / *2375 (за мобилни устройства), имейл адрес: call_center@dskbank.bg.

В случай че при крайна необходимост Ви се налага да посетите офис на Банка ДСК, Ви молим да спазвате препоръчителната дистанция от 2 метра и Ви уверяваме още веднъж, че банката взема всички необходими мерки за защита на Вашето здраве и безопасност.

Актуална и полезна информация ще продължим да публикуваме на нашия сайт и на нашата Фейсбук страница, а до междувременно Ви съветваме #Останете си вкъщи!

 dsk_covid_info_1200x800px - Copy


Новини

Банка ДСК информира, че въвежда и предприема допълнителни мерки и действия за повишаване безопасността на клиентите и служителите, при посещения в клонова мрежа:


  • Въвежда се режим на контролиран достъп до банковите салони при спазване на достатъчна физическа дистанция от 2 метра между чакащи, обслужвани клиенти и обслужващ персонал.
  • Освен инструкциите, които служителите използват за информиране на клиентите, са подготвени и материали (постери и информационни стикери) със съвети и инструкции за безопасност, които в най-кратък срок ще бъдат разположени в обектите.
  • В по-големите офиси, съобразено с възможностите, гишетата за обслужване се организират през едно.
  • Обектите с удължено работно време и тези в големите търговски центрове, тип молове, преминават в режим на работа от 10:00 до 18:00 ч. от понеделник до събота, а в неделя от 10:00 до 15:00 ч. Някои от по-малките клонове от мрежата ни ще работят с допълнително намалено работно време.
  • Всички наши служители обслужват клиенти с предпазни средства (маски, ръкавици, дезинфекционни материали).
  • Увеличава се честотата на почистване на служебните помещения и зоните за обслужване на клиенти с дезинфекционни средства и препарати. В по-големите офиси е възможно да се преустанови обслужването за около 30 минути, за да се извърши дезинфекция на помещенията.

Банка ДСК съветва всички свои клиенти да посещават клоновата мрежа само в случай на крайна необходимост и им препоръчва да се възползват максимално от възможностите на електронните канали за банкиране ДСК Директ и DSK Smart, да използват своите банкови карти за безкасови плащания, както и да се обръщат за информация към Контактен център: 0700 10 375 / *2375 (за мобилни устройства), имейл адрес: call_center@dskbank.bg.

Ако посещение на офис е неотложно, Банка ДСК предоставя възможност на клиентите предварително да заявят час за посещение в по-големите офиси. Заявяването става на www.dskbank.bg, секция „Запази час за консултация“.


Уверяваме нашите клиенти, че мрежата от банкомати, електронната ни система за банкиране, както и собствената ни авторизационна система за картови плащания, функционират напълно нормално и са устойчиви на сериозни натоварвания. Всички наши клиенти трябва да бъдат спокойни, че ще имат постоянен достъп до своите средства чрез банковите си карти или електронните канали за банкови услуги.

За актуална информация, моля, следете нашия уебсайт и страниците ни в социалните мрежи.

Merki_sreshtu_coronavirus_banka_dsk

Банка ДСК съобщава, че във връзка с обявеното извънредно положение в страната от днес, 13 март, до 13 април, препоръчва на всички свои клиенти да предприемат следните действия за безопасност и спокойствие при извършване на финансови операции в този период:


  • Съветваме клиентите да посещават клоновата мрежа само в случай на крайна необходимост. При наличие на такъв повод, призоваваме клиентите да спазват нужната дистанция при физически контакт в обектите от 2 м., да прилагат високи хигиенни мерки и да следват инструкциите на нашите служители на място.
  • Като алтернатива на посещенията в клонова мрежа, препоръчваме на клиентите:
    • Да използват електронните канали за банкиране – интернет банкиране ДСК Директ и мобилно банкиране DSK Smart, които позволяват дистанционно извършване на банкови операции през електронни и мобилни устройства.
    • Да използват своите банкови карти за безкасови плащания на POS терминали в търговската мрежа.
    • Да използват мрежата от банкомати в цялата страна за теглене или вноски на парични средства.
    • За повече информация по всички въпроси, свързани с платежни продукти и услуги, предоставяни от Банка ДСК, да се обърнат към нашия контактен център за съдействие: 0700 10 375 / *2375 (за мобилни устройства), имейл адрес: call_center@dskbank.bg, или да потърсят на нашия уебсайт.

Грижата за клиентите и служителите е основен приоритет в дейността на Банка ДСК. Към този момент клоновата ни мрежа работи без ограничения в обслужването, но следим ситуацията и сме създали необходимата организация, при нужда, да въведем специален режим на работа, с цел опазване здравето на служителите и клиентите ни.


Уверяваме всички наши клиенти и партньори, че Банка ДСК, като част от групата на една от големите финансови институции в Централна и Източна Европа, Група ОТП, прилага собствени най-високи стандарти за сигурност, като същевременно спазва стриктно и надлежно разпоредбите и предписанията на държавните органи в страната.

За актуална информация, моля, следете нашия уебсайт.

Уважаеми клиенти,


Във връзка с предстоящото изплащане на пенсии, ние от Банка ДСК и Експресбанк, Ви препоръчваме:

За получаване на пенсии да използвате приоритетно широката ни мрежа от над 1 100 банкомата в цялата страна.

При невъзможност да ползвате банкомат, може да получите пенсията си и на гише в нашите клонове. Въвели сме стриктни мерки и режим на контролиран достъп за осигуряване на Вашата безопасност и тази на служителите ни, съгласно изискванията на здравните власти в страната. В тази връзка, съветваме клиентите, които имат да получават пенсия, да посетят офисите на Банка ДСК/Експресбанк до 12:00 часа в дните 7, 8 или 9 април 2020 г. (вторник, сряда или четвъртък). Молим Ви, преди да планирате посещение, да проверите началото на работното време на най-удобния за вас клон, на уеб сайта на Вашата банка. Временно, предвид обявеното извънредно положение в страната, някои от офисите ни започват работа от 10:00 часа.


Отново напомняме, че имате постоянен достъп до Вашите средства чрез банковата Ви карта и препоръчваме да се възползвате максимално от удобството да получите Вашата пенсия на банкомат.

Уведомяваме всички клиенти, че в дните 7, 8 и 9 април 2020 г. (вторник, сряда или четвъртък), до 12:00 часа в клоновете на Банка ДСК и Експресбанк ще се обслужват приоритетно клиенти за получаване на пенсии.


Създаваме настоящата организация на работа с грижа за Вашето здраве. Благодарим Ви за разбирането!


Екипът на Банка ДСК и Експресбанк

Последни новини

Свържете се с нас

010

Запазете час

за консултация

Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

012

Намерете клон

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати