Информация за действията на

Банка ДСК по отношение на коронавирус

Новини

x
  1. 17 март 2020 г. Мерки за безопасност при посещения в клоновете на Банка ДСК

    Банка ДСК информира, че въвежда и предприема допълнителни мерки и действия за повишаване безопасността на клиентите и служителите, при посещения в клонова мрежа:

    • Въвежда се режим на контролиран достъп до банковите салони при спазване на достатъчна физическа дистанция от 2 метра между чакащи, обслужвани клиенти и обслужващ персонал.
    • Освен инструкциите, които служителите използват за информиране на клиентите, са подготвени и материали (постери и информационни стикери) със съвети и инструкции за безопасност, които в най-кратък срок ще бъдат разположени в обектите.
    • В по-големите офиси, съобразено с възможностите, гишетата за обслужване се организират през едно.
    • Обектите с удължено работно време и тези в големите търговски центрове, тип молове, преминават в режим на работа от 10:00 до 18:00 ч. от понеделник до събота, а в неделя от 10:00 до 15:00 ч. Някои от по-малките клонове от мрежата ни ще работят с допълнително намалено работно време.
    • Всички наши служители обслужват клиенти с предпазни средства (маски, ръкавици, дезинфекционни материали).
    • Увеличава се честотата на почистване на служебните помещения и зоните за обслужване на клиенти с дезинфекционни средства и препарати. В по-големите офиси е възможно да се преустанови обслужването за около 30 минути, за да се извърши дезинфекция на помещенията.

    Банка ДСК съветва всички свои клиенти да посещават клоновата мрежа само в случай на крайна необходимост и им препоръчва да се възползват максимално от възможностите на електронните канали за банкиране ДСК Директ и DSK Smart, да използват своите банкови карти за безкасови плащания, както и да се обръщат за информация към Контактен център: 0700 10 375 / *2375 (за мобилни устройства), имейл адрес: call_center@dskbank.bg.

    Ако посещение на офис е неотложно, Банка ДСК предоставя възможност на клиентите предварително да заявят час за посещение в по-големите офиси. Заявяването става на www.dskbank.bg, секция „Запази час за консултация“.

    Уверяваме нашите клиенти, че мрежата от банкомати, електронната ни система за банкиране, както и собствената ни авторизационна система за картови плащания, функционират напълно нормално и са устойчиви на сериозни натоварвания. Всички наши клиенти трябва да бъдат спокойни, че ще имат постоянен достъп до своите средства чрез банковите си карти или електронните канали за банкови услуги.

    За актуална информация, моля, следете нашия уебсайт и страниците ни в социалните мрежи.

    Merki_sreshtu_coronavirus_banka_dsk

  2. 13 март 2020 г. Препоръки към клиенти във връзка с обявеното извънредно положение в страната

    Банка ДСК съобщава, че във връзка с обявеното извънредно положение в страната от днес, 13 март, до 13 април, препоръчва на всички свои клиенти да предприемат следните действия за безопасност и спокойствие при извършване на финансови операции в този период:

    • Съветваме клиентите да посещават клоновата мрежа само в случай на крайна необходимост. При наличие на такъв повод, призоваваме клиентите да спазват нужната дистанция при физически контакт в обектите от 2 м., да прилагат високи хигиенни мерки и да следват инструкциите на нашите служители на място.
    • Като алтернатива на посещенията в клонова мрежа, препоръчваме на клиентите:
      • Да използват електронните канали за банкиране – интернет банкиране ДСК Директ и мобилно банкиране DSK Smart, които позволяват дистанционно извършване на банкови операции през електронни и мобилни устройства.
      • Да използват своите банкови карти за безкасови плащания на POS терминали в търговската мрежа.
      • Да използват мрежата от банкомати в цялата страна за теглене или вноски на парични средства.
      • За повече информация по всички въпроси, свързани с платежни продукти и услуги, предоставяни от Банка ДСК, да се обърнат към нашия контактен център за съдействие: 0700 10 375 / *2375 (за мобилни устройства), имейл адрес: call_center@dskbank.bg, или да потърсят на нашия уебсайт.

    Грижата за клиентите и служителите е основен приоритет в дейността на Банка ДСК. Към този момент клоновата ни мрежа работи без ограничения в обслужването, но следим ситуацията и сме създали необходимата организация, при нужда, да въведем специален режим на работа, с цел опазване здравето на служителите и клиентите ни.

    Уверяваме всички наши клиенти и партньори, че Банка ДСК, като част от групата на една от големите финансови институции в Централна и Източна Европа, Група ОТП, прилага собствени най-високи стандарти за сигурност, като същевременно спазва стриктно и надлежно разпоредбите и предписанията на държавните органи в страната.

    За актуална информация, моля, следете нашия уебсайт.

Често задавани въпроси и отговори

x
  1. 1. Ще има ли облекчения за кредитополучатели, свързани с невъзможност за изплащане на кредити във връзка с възникналата ситуация? Ще има ли възможност за разсрочване на кредити?

    В Банка ДСК следим внимателно динамичната ситуация с обявеното извънредно положение в България, свързано с разпространение на коронавирус (COVID-19). В случай на затруднение в обслужването на задълженията Ви към банката за повече от 30 дни, ще обсъдим с Вас възможност за предоговаряне на кредита Ви и предоставяне на възможност за частичното му изплащане за определен период от време.

  2. 2. Ако временно остана без работа, какво облекчение по обслужването на кредита ми бих могъл/могла да ползвам?

    Ако временно останете без работа, можем да Ви предоставим гратисен период до 3 месеца. Също така е възможно да бъде договорена промяна в падежната дата на заема, както и да се удължи срокът на съответния кредит – потребителски или ипотечен.

  3. 3. Ще даде ли Банка ДСК гратисен период за обслужване на кредити?

    Ако временно останете без работа, предоставяме гратисен период до 3 месеца. Подхождаме индивидуално и с максимално внимание към всеки един казус на наш клиент, за да намерим възможно най-доброто решение в този труден за всички период. За да отговорим на Вашето конкретно запитване, моля, свържете се с нас на  call_center@dskbank.bg

  4. 4. Върху банковата сметка, по която получавам своето трудово възнаграждение/пенсия, имам наложен запор. След приемането на закона за извънредното положение ще се вдигне ли запорът върху тази сметка?

    Всички запори, наложени до 24 март 2020 г. – денят на обнародването на Закона за мерките и действията по време на извънредното положение, остават в сила и продължават да се изпълняват съгласно указанията, посочени в запорните съобщения.

    Разпоредбите на нормативния акт касаят налагането на запори от 24 март 2020 г. до отмяна на извънредното положение в страната.

  5. 5. Имам нужда от потребителски кредит. Мога ли да си спестя идването до банката?

    Да, Банка ДСК предоставя възможност на свои клиенти не само да кандидатстват онлайн, но и да усвоят потребителски кредит дистанционно. За тази цел е необходимо вече да сте клиент на банката и да ползвате разплащателна сметка, открита в банката. Максималният размер на кредита, за който можете да кандидатствате онлайн, дистанционно да подпишете договор за кредит и да получите сумата по Вашата разплащателна сметка, е 20 000 лв. Кредитът се предоставя с обезпечение, предоставено от Вас, като за целта трябва да превеждате работна заплата или пенсия. В случай че към този момент не превеждате работната си заплата или пенсия, е необходимо след усвояването на кредита да започнете да превеждате дохода си по Вашата разплащателна сметка.

    Искане за кредит може да подадете през един от електронните канали на банката – тук, на корпоративния сайт https://www.dskbank.bg/, в интернет банкирането ДСК Директ и мобилното банкиране DSK Smart. Договорът за кредит и другите документи се получават и подписват чрез мобилен телефон с квалифициран електронен подпис (КЕП) на Евротръст. Усвояването на кредита също става онлайн - по разплащателната сметка на клиента.

  6. 6. А ако нямам електронен подпис на Евротръст?

    Можете да се сдобиете с него чрез мобилния си телефон за не повече от 3 минути. Издаването е безплатно и става с няколко лесни стъпки – сваляне на мобилното приложение на Евротръст от AppStore или Google Play Store, регистрация, идентификация и получаване на удостоверение за КЕП директно чрез мобилното приложение.

  7. 7. Налага ми се да отида до клон на Банка ДСК? Има ли промяна в работното време на офисите ви?

    Обектите с удължено работно време и тези в големите търговски центрове, тип молове, преминават в режим на работа от 10:00 до 18:00 ч. от понеделник до събота, а в неделя от 10:00 до 15:00 ч. Някои от по-малките клонове от мрежата ни ще работят с допълнително намалено работно време. Моля, проверете информацията за конкретен офис в клоновата ни мрежа или се свържете с Контактния център на банката на телефон: 0700 10 375 / *2375 (за мобилни устройства).

    Също така, предоставяме възможност за предварително заявяване на час за посещение в по-големите ни офиси. Заявяването става тук през формата Запази час за консултация.

  8. 8. Какви мерки за безопасност при обслужване в офисите си взима банката?

    Създали сме организация за извършване на основно почистване и дезинфекция на офисите ни по няколко пъти на ден. Тe включват измиване на подовите настилки, обработка с дезинфекциращ препарат на бюра и повърхности, в това число, но не само - инсталирани устройства за самообслужване – АТМ, CDM, системи за управление на клиентопотока, устройства за клиентска информация, таблети за първи лог в ДСК Директ, конзоли за достъп до ДСК Директ. В часовия диапазон 12.00 - 14.00 ч. в рамките на около 30 минути офисите ни се затварят за кратко за извършване на дезинфекция.

Как да управлявате финансите си по електронен път

x
  1. Как да управлявате финансите си по електронен път

    ДСК Директ и DSK Smart Ви дават достъп до средствата Ви по всяко време и от всяко място. С тях ползвате по-ниски цени на банковите операции в сравнение с тези в офис на банката, лесен начин за плащане на сметки за комунални услуги и извършване на различни видове преводи в лева и валута, и много други предимства. 

 
Банкирай удобно с мобилното банкиране
  • Управлявайте вашите средства
  • Нареждайте преводи
  • Плащайте битови сметки
DSK Smart

Finance

 

Мобилно банкиране

Банкирай удобно с мобилното банкиране
  • Управлявайте вашите средства
  • Нареждайте преводи
  • Плащайте битови сметки
DSK Smart

Finance

Време след което ще бъде показан мобилният банер (в секунди):

5