
Кариери
Всеки търси служители, ние търсим хора
Експерт „Архиви” в отдел „Архив и логистика“
Дирекция „Архив, логистика и транспорт“, София
Основни задължения:
- Извършва преглед и регистрация на заявки за предаване на документи към Централен архив на Банката
- Приема документи по опис, проверя ги и ги обработва в съответствие с вътрешните правила на Банката за отделните типове документи
- Извършва преглед и регистрация на заявки за ползване и връщане на документи в централен архив и/или в архив на външен контрагент в съответните системи за управление на хартиени документи
- Предоставя документи в оригинал и/или копие приети за съхранение в централен архив и архив на външен контрагент
- Подписва приемо-предавателни протоколи за прием, предаване и връщане на оригинални документи в централен архив, генерирани от системата за управление на хартиени документи
- Проверява върнатите документи в централен архив на Банката за наличие и цялостност в съответствие с одобрените вътрешни правила и процедури
- Следи за своевременното връщане в централен архив и архив на външен контрагент на предоставените за ползване оригинални документи, предадени за последващо съхранение
- Участва в комисии по унищожаване на архивни документи с изтекъл срок на съхранение
Изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Висше или Средно специално
- Свидетелство за управление на МПС кат. В (ще се счита за предимство)
- Професионален опит: минимум 1 (една) година трудов стаж в областта на архивиране, складиране и/или логистика
- Да има добра компютърна грамотност – MS Office (Word, Excel, Outlook, etc.)
- Умения за работа със специализиран софтуер за управление на документи
- Да има отлични комуникативни способности и умения за работа в екип
- Организираност, оперативност, бърза реакция, прецизност и коректност
Ние предлагаме:
- Позитивна и динамична среда и многобройни възможности за кариерно развитие
- Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец
- Бонусна система, свързана с представянето
- Допълнително здравно осигуряване
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране
- Мулти спорт карта на преференциални цени
- 23 дни платен годишен отпуск
Необходими документи за кандидатстване:
- Актуална автобиография
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.
Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД
Още позиции
Мениджър продажби - Инвестиционни и пенсионни продукти - Самоков или Ихтиман
Централно управление
ДСК НОВО НАЧАЛО - позиция "Специалист банкови операции"
ДСК Ново начало – Банков консултант Операции за офисите на Банка ДСК в гр. София
Търсиш:
Стабилен работодател, предлагащ възможност за избор между гъвкаво или стандартно работно време
Работно място, близо до твоя дом
Ново предизвикателство и възможност за кариерно развитие
Ние от Банка ДСК имаме предложение за теб – специализирана програма „ДСК Ново начало“.
Full Stack Developer with JAVA or .NET
Head office
Свържете се с нас

Обратна връзка
Ние ще се свържем с теб

Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати