
Кариери
Всеки търси служители, ние търсим хора
Мениджър Продажби банкиране на дребно
Финансов център Свобода
Основни задължения:
- Управлява, организира и контролира дейността в сегмент „Банкиране на дребно“. Организира дейностите в поделението, свързани с продажбата на продуктите и услугите на Банката в сегмента „Клиенти – граждани“. Контролира и окомплектоването на кредитните досиета
- Осъществява срещи с клиенти, с цел консултиране при парични вложения, кредитни продукти, други банкови и небанкови продукти. Осъществява кръстосана продажба на предлаганите услуги на Банката и дъщерните й дружества. Популяризира новите продукти на Банката и дъщерните й дружества
- Осъществява активен подход при привличане на нови клиенти. Популяризира новите продукти на Банката и дъщерните й дружества. Анализира обема от продажба и предлага адекватни решения за тяхното увеличаване
- Организира и осъществява контрола по усвояването и редовното издължаване на кредитите. Предлага решения по проблемни кредити на поделението. Следи за качеството на кредитния портфейл в частта на ипотечните и потребителски кредити
- Осъществява системно наставничество на подчинените служители, пряко ангажирани с обслужване на клиенти, с оглед подобряване на професионалните им умения. Контролира и следи изпълнението на индивидуално заложените цели на подчинените служители
- Отговаря за организацията и координацията на различни видове маркетингови дейности
Изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – висше икономическо, образователно – квалификационна степен „магистър”
- Професионален опит – минимум 3 (три) години трудов стаж във финансовата сфера, от които поне 1 (една) година в банковата система
- Практически опит в областта на кредитирането
- Много добри компютърни умения
- Теоретически и практически познания в областта на банковото дело
- Ръководни умения, лоялност към Банката, компетентност, умения за мотивиране на сътрудниците, психическа и поведенческа стабилност при стресови ситуации, аналитично и новаторско мислене, предприемчивост, работа в екип
- Ползване на английски или друг западен език писмено и говоримо ще се счита за предимство
Ние предлагаме:
- Работа във водеща финансова институция с изградени традиции и име на пазара
- Ваучери за храна в размер на 200лв. на месец
- Бонусна система в зависимост от постигнатите резултати
- Допълнително здравно осигуряване
- 20+3 дни платен годишен отпуск
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране
- Мултиспорт карта на преференциални цени
Необходими документи за кандидатстване:
- Актуална автобиография
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.
Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД
Още позиции
Мениджър продажби - Инвестиционни и пенсионни продукти - Самоков или Ихтиман
Централно управление
ДСК НОВО НАЧАЛО - позиция "Специалист банкови операции"
ДСК Ново начало – Банков консултант Операции за офисите на Банка ДСК в гр. София
Търсиш:
Стабилен работодател, предлагащ възможност за избор между гъвкаво или стандартно работно време
Работно място, близо до твоя дом
Ново предизвикателство и възможност за кариерно развитие
Ние от Банка ДСК имаме предложение за теб – специализирана програма „ДСК Ново начало“.
Full Stack Developer with JAVA or .NET
Head office
Свържете се с нас

Обратна връзка
Ние ще се свържем с теб

Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати