С DSK mToken подписването на преводи и документи е по-лесно от всякога

Какво е DSK mToken?

DSK mToken е мобилно приложение за потвърждаване на преводи и документи, наредени през интернет банкирането ДСК Директ за индивидуални и бизнес клиенти и през мобилното банкиране ДСК Смарт.

Научете как да заявите услугата тук!

 

Вашите предимства

Инсталирането и активирането на DSK mToken е напълно безплатно

 

Не се налага да носите допълнително устройство - DSK mToken се инсталира на Вашия телефон

 

Висока степен на сигурност - двуфакторна защита на извършваната операция

 

Работа в офлайн режим - можете да потвърждавате преводи дори когато телефонът Ви няма връзка с интернет

 

Можете да активирате и използвате DSK mToken на повече от едно устройство

 

С DSK mToken можете да:

 

Индивидуални клиенти

Бизнес клиенти

Подписвате преводи по сметки на трети лица в Банка ДСК или в други банкиПодписвате преводи по сметки на трети лица в Банка ДСК или в други банки
Подписвате заявки за откриване на сметки, карти и другиПодписвате масови преводи чрез файл към сметки на трети лица в Банка ДСК или в други банки
Подписвате заявки за издаване и преиздаване на банкови картиПодписвате преводи на заплати чрез файл
Подписвате заявки за регистриране на 3D парола, съгласие за директен дебит и други 

 

Подписване на превод с DSK mToken

СТЪПКА 1

Отворете DSK mToken от иконата или от получената нотификация на Вашия телефон

СТЪПКА 2

Натиснете бутон „Подпишете"

СТЪПКА 3

Сверете детайлите на превода

СТЪПКА 4

Потвърдете операцията чрез ПИН код или пръстов идентификатор/лицево разпознаване

Подписване на превод в офлайн режим

*в случай че телефонът Ви няма връзка с интернет
  • 1. Отворете DSK mToken от иконата на Вашия телефон
  • 2. Натиснете бутон „Подпишете офлайн“
  • 3. Въведете необходимата информация в полетата и натиснете бутон „Подпиши“
  • 4. Потвърдете превода чрез Вашия ПИН код или биометричен идентификатор
  • 5. На екрана на DSK mToken ще се генерира парола. Сверете детайлите на превода
  • 6. Въведете паролата в предвиденото за целта поле в ДСК Директ и натиснете бутон „Подпиши“

Как се заявява услугата DSK mToken от Банка ДСК?

Индивидуални клиенти

В офис на Банка ДСК или онлайн, като следвате следните стъпки:

Бизнес клиенти

1. Изпратете текст „Искам DSK mToken” през формата за обратна връзка в мобилното банкиране DSK Smart или интернет банкирането ДСК Директ. 1. Посетете най-удобния за Вас банков офис и заявете използване на DSK mToken.
2. Ще се свържем с Вас по телефон за напътствия по онлайн подписване на заявление, чрез мобилното приложение Евротръст.

2. Ще Ви изпратим SMS, когато новият Ви метод на подписване е готов за аквитиране.

3. Свалете мобилното приложение на Евротръст от AppStore или Google Play Store и последвайте инструкциите за регистрация. Вижте повече информация тук 

4. След като получите известие на Вашия телефон за изпратено от Банката заявление в мобилното приложение Евротръст, отворете приложението и го подпишете.

 
5. Ще Ви изпратим SMS, когато новият Ви метод на подписване DSK mToken е готов за активиране.  

 

Как се активира DSK mToken от Банка ДСК?

1. Изтеглете DSK mToken на Вашия телефон

app-store

2. Влезте в ДСК Директ и изберете меню „Настройки“ - „DSK mToken“

3. Добавете ново устройство и следвайте стъпките, описани на екрана в ДСК Директ

4. Въведете временния ПИН код, изпратен от Банката като SMS

5. Задайте собствен ПИН код или биометричен идентификатор за потвърждаване на преводи и документи

Често задавани въпроси - DSK mToken

x
  1. 1. Мога ли да активирам DSK mToken на повече от едно устройство?

    Да, можете да активирате DSK mToken на повече от едно устройство - смартфон или таблет. Необходимо е да инсталирате DSK mToken на желаното устройство и да преминете през стъпките за активиране за всяко устройство поотделно.

  2. 2. Какво да направя при забравен ПИН код?

    В случай че не помните ПИН кода си е необходимо да деактивирате DSK mToken през „Настройки - Нулиране“ и през ДСК Директ от меню „Настройки - DSK mToken - Деактивирай“. След това добавете ново устройство и преминете отново през стъпките за активиране на приложението.

  3. 3. Какво да направя, в случай че блокирам DSK mToken вследствие на въвеждане на 5 поредни пъти грешен ПИН код?

    В случай че блокирате DSK mToken вследствие на въвеждане на 5 поредни пъти грешен ПИН код е необходимо да подадете сигнал в Контактния център на Банката или да посетите удобен за Вас офис.

  4. 4. Какво да направя, ако имам нов телефонен номер?

    В случай че сте сменили използвания до момента от Вас телефонен номер е необходимо да посетите офис на Банката и да заявите промяната.

  5. 5. На какви минимални изисквания трябва да отговаря мобилното устройство?

    DSK mToken може да бъде инсталирано на устройства с операционна система:

    - Android 4.4.2 и по-нови;

    - iOS 9.3 и по-нови.

  6. 6. Мога ли да използвам DSK mToken върху root-нати/jailbreak-нати* устройства?

    Мобилното приложение DSK mToken е метод на подписване, който отговаря на най-високи нива на сигурност и е ограничен за използване върху root-нати/jailbreak-нати мобилни устройства.

    DSK mToken може да бъде инсталиран и използван на друго устройство, върху което не са правени подобни намеси в операционната система.


    *Устройства с ръчно коригирана, неофициална и неоторизирана версия на операционната система от страна на притежателя на телефона/таблета.

 
Банкирай удобно с мобилното банкиране
  • Управлявайте вашите средства
  • Нареждайте преводи
  • Плащайте битови сметки
  • Вижте близките клонове & АТМ
DSK Smart

Finance

 

Мобилно банкиране

Банкирай удобно с мобилното банкиране
  • Управлявайте вашите средства
  • Нареждайте преводи
  • Плащайте битови сметки
  • Вижте близките клонове & АТМ
DSK Smart

Finance

Време след което ще бъде показан мобилният банер (в секунди):

5