новини
Новини и уведомления
News image

GSM-ът става и личен банкер

По него вече пускат съобщения за дължима вноска по кредитна карта, за операциите с нея и за платените комунални услуги
Вече сте на морето. В отпуск. Излегнали сте се на шезлонг с питие в ръка. Животът е прекрасен. Изведнъж: "Пиу-пиу" - пристига SMS: "IZVLECHENIETO РО KREDITNATA KARTA ОК KREDIT OBSHTA SUMA 2479,58 BNG MIN SUMA 87,53 BGN KRAEN SROK 1/09/06" Оказва се, че от работа можеш да избягаш, но от банката си не. Трезорите у нас бързо включиха мобилните комуникации в списъка с тайните си оръжия, пригодени за клиентите. Цитираното по-горе съобщение е за дължима сума по кредитна карта. Макар че може да ви измъкне от романтичните настроения и да ви върне в прозаичния свят на парите, банковият есемес е нещо много полезно.
Има поне 4 причини за това
и е разумно човек да се възползва от тази нова услуга на банките.
1. Съобщението ви подсеща, че трябва да направите вноска по кредитната си карта. Оказва се, че тези плащания са най-проблемни в банките. Хората непрекъснато забравят или отлагат връщането на дължимата вноска. А всеки ден закъснение трупа наказателни лихви.
***
2. Доста банки пращат есемеси след всяка трансакция с карта. Услугата дава възможност човек да се защити от измами и злоупотреби. Той може да следи непрекъснато движението на личните си средства по банковата карта, кредитния лимит или овърдрафт.
***
Банка ДСК също информира клиентите си за осъществени трансакции с дебитната им карта. Трезорът не удържа никакви такси за това, но на джиесем оператора се плащат по 15 ст. за есемес. Колкото до кредитни карти, засега банката праща есемес само при зареждането им с пари.
***
3. Има банки, които подават информация и за движенията по сметките - захранване с пари (работна заплата) и теглене. Някои пращат есемес за всяко плащане на комунална услуга. Ако операцията не може да се осъществи поради недостиг на средства, банката отново ще ви информира.
Така се избягва опасността да ви спрат тока, ако не е платен от банката.
ДСК праща съобщениия като опция от продукта й "ДСК директ". Клиентът сам избира какви есемеси да получава: дали да са в началото на всеки работен ден за наличността по сметката, или съобщения за платена/неплатена комунална услуга, или за всяка операция с неговата карта, или/и за постъпления по сметка. За да получи достъп до "ДСК директ", клиентът трябва да подаде искане в някое от поделенията на банката. Там той получава потребителско име и парола за достъп и услугата се активира
***

Материалът е публикуван със съкращения

Още новини

Последни новини

Свържете се с нас

010 010

Запазете час

за консултация

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

012 012

Намерете клон

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon