News image

Нов опит за фишинг измама

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви уведомим за нов опит за фишинг измама.

Клиенти на Банка ДСК са получили по имейл съобщение от името на Банка ДСК, в което се съобщава за блокиран клиентски профил в ДСК Директ. Съобщението Ви приканва да последвате линка и да въведете нови данни за вход в ДСК Директ, въвеждане на лични и чувствителни данни като имена, адрес и телефон на клиент, номер на карта, дата на валидност, CVC/CCV код на карта. Линкът води до сайт, който е копие на ДСК Директ.

В случай че сте получили такова съобщение, молим ви незабавно да го изтриете, без да следвате линка и без да въвеждате никакви данни. Ако сте въвели информация, променете своевременно потребителските си идентификатори за достъп до ДСК Директ от друг компютър и се свържете с Call Center на Банка ДСК на телефон 0700 10 375, кратък номер *2375 (*BDSK), на имейл call_center@dskbank.bg или чрез формите за обратна връзка на страницата на Банката или ДСК Директ.

Използваме случая да напомним, че Банка ДСК или друга финансова институция при никакви случаи няма да поиска от вас да предоставите данни за пароли, ПИН или CVC/CCV код на карта, както и други данни, свързани с достъпите Ви за електронно или мобилно банкиране. Можете да се запознаете с нашите препоръки за сигурност на уеб сайта на Банката, тук: https://dskbank.bg/препоръки-за-сигурност.

С уважение,

Екипът на Банка ДСК

Още новини