empty image

Новини

News image

Възможни затруднения в достъпа до ДСК Директ на 3, 4, и 5 май 2020 г.

Уважаеми клиенти,

Във връзка с техническата интеграция на информационните системи на Банка ДСК и Експресбанк, на 3, 4 и 5 май 2020 г. очакваме значително увеличение в обема на трафика към електронните канали на Банка ДСК - онлайн банкирането ДСК Директ и мобилното банкиране DSK Smart.

Екипът на банката реализира редица подобрения, за да осигури всички технически условия за безпроблемна работа, и също така е ангажиран да отстрани в най-кратък срок всяко затруднение, ако се наложи.
В тази връзка, ако като потребители на електронните канали имате затруднения или ограничения в достъпа до ДСК Директ и DSK Smart, молим Ви, проявете разбиране и информирайте банката, за да получите от компетентните ни колеги съвет как да се справите.

Свържете се с нас на 0700 10 375/*2375 или на call_center@dskbank.bg (0700 17 888/*7888) и следете новините на сайта ни.

Благодарим Ви, че сте наши клиенти! Благодарим, че ни помагате да правим дигиталните канали още по-удобни за работа. Благодарим за търпението и проявеното разбиране в натоварени моменти!

Още новини

Последни новини

Свържете се с нас

010

Запазете час

за консултация

Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

012

Намерете клон

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати