empty image

Новини

фишинг

Опит за фишинг измама

Уважаеми клиенти,
Бихме искали да Ви уведомим за нов опит за фишинг измама.
Клиенти на Банка ДСК са получили по имейл съобщение от името на банката, в което се изисква актуализация на лични данни в ДСК Директ. Съобщението Ви приканва да последвате линк, който отвежда до сайт, наподобяващ ДСК Директ и изискващ да въведете потребителското си име и парола. След въвеждането на данните, сайтът започва да изисква от Вас различни чувствителни данни като имена, номер на карта, валидност на карта и CVV код, SMS с ПИН, получен на мобилен телефон.
В случай че сте получили такова съобщение, молим Ви незабавно да го изтриете, без да следвате линка и без да въвеждате никакви данни. Ако сте въвели информация, променете своевременно потребителските си идентификатори за достъп до ДСК Директ от друг компютър и се свържете с Call Center на Банка ДСК на телефон 0700 10 375, кратък номер *2375 (*BDSK), на имейл call_center@dskbank.bg или чрез формите за обратна връзка на страницата на банката, или ДСК Директ.
Използваме случая да напомним, че Банка ДСК или друга финансова институция при никакви случаи няма да поиска от Вас да последвате линк в имейл, водещ до сайт със съмнителен адрес и изискващ предоставяне на данни за пароли, ПИН, CVC/CCV или получен SMS с код, изпратен до Вас, както и други данни, свързани с достъпите Ви за електронно или мобилно банкиране. Можете да се запознаете с нашите препоръки за сигурност на: https://dskbank.bg/препоръки-за-сигурност
С уважение,
Екипът на Банка ДСК

Още новини

Последни новини

Свържете се с нас

010

Запазете час

за консултация

Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

012

Намерете клон

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати