empty image

Новини и уведомления

News image

Нов опит за фишинг измама

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви уведомим за нов опит за фишинг измама. 

Клиенти на Банка ДСК са получили по имейл съобщение от името на Банка ДСК, в което се изисква актуализация на клиентския профил в ДСК Директ. Съобщението Ви приканва да последвате линка и да въведете данните си за вход в ДСК Директ, както и чувствителни данни като имена, номер на карта, валидност на карта и CVV код.

В случай че сте получили такова съобщение, молим Ви незабавно да го изтриете, без да следвате линка и без да въвеждате никакви данни. Ако сте въвели информация, променете своевременно потребителските си идентификатори за достъп до ДСК Директ от друг компютър и се свържете с Call Center на Банка ДСК на телефон 0700 10 375 / *2375, на имейл call_center@dskbank.bg или чрез формите за обратна връзка на страницата на банката или през електронно банкиране ДСК Директ.

Използваме случая да напомним, че Банка ДСК или друга финансова институция при никакви случаи няма да поиска от Вас да предоставите данни за пароли, ПИН или CVC/CCV код на карта, както и други данни, свързани с достъпите Ви за електронно или мобилно банкиране. Можете да се запознаете с нашите препоръки за сигурност.

С уважение,

Екипът на Банка ДСК

Още новини

Последни новини

Свържете се с нас

010

Запазете час

за консултация

Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

012

Намерете клон

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати