Прилагане на допълнителна идентификация при вход в интернет банкиране ДСК Директ за индивидуални и бизнес клиенти

Уважаеми клиенти,

Банка ДСК започва да прилага допълнителната идентификация периодично при вход в интернет банкиране ДСК Директ, чрез въвеждане на еднократен код с временна валидност, изпращан чрез SMS или генериран от тоукън устройство/мобилен тоукън в следните случаи:

  • За потребители, които никога не са осъществявали вход в интернет банкиране ДСК Директ – При първоначалния вход системата ще изиска въвеждане на потребителските идентификатори (потребителско име и парола) и допълнително потвърждение чрез въвеждане на еднократен SMS код на мобилен номер, регистриран в банката. След успешен вход ще се прилага периодично допълнителна идентификация.
  • За съществуващи потребители, които вече имат поне един успешен вход в интернет банкиране ДСК Директ – При първия вход в системата, в случай че все още не е приложена първоначална еднократна допълнителна идентификация, системата ще изиска допълнително потвърждаване чрез един от следните методи: SMS код на мобилен номер, регистриран в банката; еднократен код генериран от тоукън устройство; потвърждение с mToken. След успешен вход ще се прилага периодично допълнителна идентификация.
  • Допълнителната идентификация ще се прилага периодично за всички потребители, в случай че са минали повече от 90 дни от последното влизане в ДСК Директ, при което е приложена допълнителна идентификация. При всеки вход в интернет банкирането ще се прави проверка за броя на дните от последното прилагане на допълнителна идентификация за конкретния потребител, като в случай че са минали повече от 90 дни системата ще изисква въвеждане на еднократен код.

Допълнителната идентификация на потребители, които не са заявили инструмент за подписване за ДСК Директ, както и  в случаи, че са регистрирали цифров сертификат или КЕП, които се ползват в комбинация с еднократен код  чрез SMS,  ще се извършва чрез еднократен код с временна валидност, изпращан чрез SMS, а за останалите потребители, заявили хардуерен тоукън или мобилен тоукън, допълнителната идентификация ще се извършва чрез генериран код от съответния вид тоукън.

В случай че потребител няма регистриран метод за подписване, както и в случай на неактивно/блокирано тоукън устройство/мобилен тоукън, то за допълнителна идентификация ще се ползва еднократен SMS код на мобилния номер, регистриран за допълнителна идентификация.

Напомняме, че можете да предоставите актуален мобилен номер в удобен офис на банката или чрез Контактен център посредством КЕП от Евротръст.

Промяната е във връзка със задължителни регулаторни изисквания, свързани с електронните плащания и осигурява допълнително ниво на защита в интернет банкирането.

 

С уважение,
Екипът на Банка ДСК

Още новини

 
Банкирай удобно с мобилното банкиране
  • Управлявайте вашите средства
  • Нареждайте преводи
  • Плащайте битови сметки
  • Вижте близките клонове & АТМ
DSK Smart

Finance

 

Мобилно банкиране

Банкирай удобно с мобилното банкиране
  • Управлявайте вашите средства
  • Нареждайте преводи
  • Плащайте битови сметки
  • Вижте близките клонове & АТМ
DSK Smart

Finance

Време след което ще бъде показан мобилният банер (в секунди):

5