Бисквитки (cookies) в сайта на Банка ДСК

Страницата на Банка ДСК използва бисквитки (cookies) за подобряване на нейната ефективност.

Продължавайки използването на сайта, Вие се съгласявате с "Политика за използване на бисквитки (cookies)" на интернет страницата на Банка ДСК - dskbank.bg.

Приемам

 
Още по темата
 
 

Новини за търговци с ПОС терминални устройства

Устройството дава възможност да се извършват както стандартни транзакции за покупка на стоки и услуги  така и специфични – за покупка на предплатени ваучери за разговори на мобилни оператори и получаване на пари в брой от картодържател при покупка с банкова карта, издадена в България (Без допълнителна такса за Търговеца).

Колко ще струва?

За осъществяване на разплащания с банкови карти, Вие дължите комисиони в размер на договорен процент върху сумата на всяка транзакция.
Банка ДСК предлага гъвкава схема за определяне на финансовите параметри, съобразени с обема на реализираните обороти.

Вашите предимства:

  • Разплащанията с банкова карта увеличават броя на покупките и обемът на отделните сделки в търговския обект.
  • Плащането с банкова карта е удобство за клиентите и е много по – бързо.
  • Разплащането с карти елиминира възможността за грешки при броене на пари и измами с фалшиви банкноти.
  • Банка ДСК предлага безжични устройства, базирани на GSM връзка, за които не е необходимо наличието на телефонна линия.
  • БЕЗПЛАТНА техническа поддръжка, БЕЗПЛАТНО обучение на персонала.

Бонуси:

  • РС банкиране, чрез специализиран софтуер от собствения офис - без такса за инсталация и без такса за обслужване в продължение на шест месеца.

Какво трябва да направя?

  • Да се свържете с най-близкото поделение на Банката и да подпишете договор за приемане на плащания с банкова карта на терминални устройства ПОС.
  • Да си откриете разплащателна сметка в Банка ДСК.
  • Да се инсталира терминалното устройство.

Банка ДСК предлага денонощен телефон 0 700 10 375 за подкрепа и помощ при извършване на плащания с банкови карти, на който да съобщите за повреди на терминала или да дадете своите предложения за подобряване обслужването на клиенти – крайна цел на нашето партньорство.