News image

Неактивните потребители на BankON Web трябва да влязат в профилите си до 31.12.2019 г.

Стъпката е необходима, за да може информацията за сметките им да бъде прехвърлена автоматично в платформата за онлайн банкиране на Банка ДСК - ДСК Директ

Потребители на BankOn Web, които не са влизали в профила си след 1 януари 2018 г., трябва да го направят поне веднъж до 31 декември 2019 г. Това е необходимо, за да може след вливането на Експресбанк в Банка ДСК информацията за сметките и продуктите им да бъдат автоматично мигрирани към платформата за онлайн банкиране на Банка ДСК – ДСК Директ. По този начин те ще продължат да имат отдалечен достъп до използваните от тях банкови продукти и услуги.

Клиентите на Експресбанк, които не са влизали в профилите си след 1 януари 2018 г., трябва да знаят, че ако пропуснат срока, електронното им банкиране няма да бъде активно след 7 януари 2020 г. Това също означава, че след вливането на Експресбанк в Банка ДСК те ще трябва допълнително да заявят ползването на платформата за онлайн банкиране на Банка ДСК – ДСК Директ.

Очаква се интеграцията на двете банки да приключи в средата на 2020 г.

ДСК Директ е платформа за онлайн банкиране на Банка ДСК, която ще даде достъп на клиентите на Експресбанк до голям брой модерни, иновативни и потребителски ориентирани електронни услуги. Достъпни за клиентите ще бъдат много повече възможности отколкото в BankOn Web, които ще предложат по-модерно и достъпно банково обслужване, без да е необходимо да се посещават офиси на банката:

  • Изключително лесно управление на банкови карти (промяна на лимити по карта, временно блокиране, преиздаване на карта, регистриране на 3D парола за интернет покупки);
  • Възможност за използване по всяко време на „Спестовна компонента“ с контрол над спестяванията;
  • Възможност за използване на „Виртуална карта“ за по-сигурно пазаруване при онлайн търговци;
  • Възможност за откриване и управление на „Виртуални депозити“ в различна валута и срочност;
  • Възможност за откриване на сметки, издаване и преиздаване на банкови карти;
  • Възможност за подаване на искане за различни кредитни продукти;
  • Възможност за заявяване и управление на SMS известия.

Още новини