News image

Често задавани въпроси и отговори във връзка с интеграцията на Експресбанк и Банка ДСК: ДСК Директ и DSK Smart

Нямам достъп до новото електронно банкиране ДСК Директ, както и до мобилното банкиране DSK Smart? Какво да направя, за да активирам достъпа до новите услуги?

За да може да използвате ДСК Директ, е необходимо първо да извършите необходимите настройки като последвате банера „Банкирай онлайн и с ДСК Директ" в електронното банкиране на Експресбанк BankOn Web.

Мобилното банкиране на Банка ДСК – DSK Smart, е достъпно за активиране и използване след успешно създаден профил в ДСК Директ.

Като бивш клиент на Експресбанк не мога да вляза със старото потребителско име в ДСК Директ и в DSK Smart?

За да използвате ДСК Директ, първо трябва да сте извършили необходимите настройки за достъп като последвате банер „Банкирай онлайн и с ДСК Директ“ в BankOn Web. В случай че вече сте активирали ДСК Директ и все още нямате достъп, е необходимо да се свържете с колегите от нашия Контактен център на телефон 0700 10 375 или като изпратите имейл на имейл адрес call_center@dskbank.bg. Молим Ви да опишете ситуацията и да предоставите телефонен номер за обратна връзка. Колегите ще се свържат с Вас при първа възможност.

Клиент съм на Експресбанк, но преди това съм ползвал услугите и на Банка ДСК. Не мога да вляза в ДСК Директ с потребителските идентификатори, които имам от Експресбанк?

Молим Ви да опитате отново вход в ДСК Директ с Вашите потребителски идентификатори, които сте използвали и преди в Банка ДСК.

Нямам възможност да сложа чекче/отметка на допълнителното споразумение за работа с интернет банкиране ДСК Директ? На какво се дължи това?

Необходимо е да разгледате целия документ/и. Както и да се уверите, че слайдерът е в най-долна позиция. Съветваме Ви, до отстраняване на това ограничение, само за този процес, да използвате браузър Internet Explorer или Edge, с които не се наблюдава подобно ограничение при маркирането на чекбокса за потвърждаване и подписване на допълнителното споразумение.

Не мога да използвам DSK mToken за платежни операции. Каква е причината?

В случай че при процеса на настройване на достъпа Ви до ДСК Директ сте заявили метод на подписване с DSK mToken, е необходимо и да го активирате. За целта трябва да влезете в профила си в ДСК Директ, меню "Настройки", подменю „DSK mToken“ и да следвате стъпките. След като активирате DSK mToken, ще можете успешно да го използвате за подпис на междубанковите преводи във Вашето електронно банкиране  ДСК Директ.

Инсталирал съм успешно DSK mToken, но ми дава грешка. На какво се дължи тя?

Необходимо е да смените паролата и да нулирате софтуерния тоукън, след което да го активирате отново. Този процес минава през следните стъпки: 

  1. Отваряте приложението DSK mToken и влизате в меню „Настройки“. Избирате бутон „Нулиране“ и потвърждавате с „Ок“;
  2. Влизате в интернет банкирането ДСК Директ, избирате меню „Настройки“, подменю „DSK mToken“. В последната колона има иконка „Кошче“ на реда с активните в момента софтуерни тоукъни. Трябва да се кликне върху всичките „кошчета“, за да се деактивират активните устройства.
  3. След като преминете през описаните стъпки, можете отново да преминете през процеса на активиране на софтуерен тоукън DSK mToken, като стартирате нова активация чрез бутон „Добави ново устройство“, за да получите регистрационен код.

Искам да използвам мобилното си приложение, за да направя превод, но нямам активирана услугата „Цифров сертификат със СМС код“. Нямам възможност да посетя ваш офис, какво да направя?

Можете да се запознаете с инструкциите за активиране: https://dskbank.bg/integration/information/бизнес-клиенти/цифров-сертификат-и-еднократен-sms-код?fbclid=IwAR1zIgqJ-U8MQCR0VvkSGRJ64il0gkEgpLivQKKhxg0FLs9GcEA45RfOJCY

Опитвам се да инсталирам ДСК Директ през телефона и не става, изписва ми грешка?

Молим Ви да опитате да преминете процеса като използвате браузър Internet Explorer и следвате стъпките за конфигурация на достъп през секция „Моят профил“ или като последвате банера „Банкирай онлайн с ДСК Директ“ в BankOn Web.


От сметката ми се плащат комунални услуги (ток, вода, телефон и други). Трябва ли да дойда в банката, за да преподпиша договорите за продължаване на плащанията от сметката ми с нов IBAN?

Заявените от Вас автоматични плащания на битови задължения ще бъдат мигрирани към Банка ДСК и ще се изпълняват от новата Ви разплащателна сметка там. Не е необходимо да посещавате офис на Банка ДСК за повторно сключване на договор за услугата. Препоръчваме Ви да влезете в профила си в ДСК Директ, "Битови сметки", "Управление на директни дебити" и да проверите дали всички Ваши плащания са прехвърлени коректно.

 

Още новини