News image

Често задавани въпроси и отговори във връзка с интеграцията на Експресбанк и Банка ДСК: Дебитни карти

От кой офис мога да взема новата си дебитна карта?

Можете да проверите къде се намира новата Ви карта чрез специалния ни локатор за карти тук.

Все още не съм си взел новата дебитна карта. Докога ще мога да използвам старата си карта от Експресбанк?

За известен кратък период от време ще можете да ползвате текущата си карта от Експресбанк. Препоръчваме Ви, при първа възможност, да посетите определения за целта офис на обединената Банка ДСК, за да получите новата си карта.

Имам дебитна карта от Експресбанк. Получих си и новата карта от Банка ДСК. Мога ли да използвам и двете карти?

Препоръчваме да ползвате новата си карта, издадена от Банка ДСК. В случай че вече извършвате операции с нея, достъпът до Вашите средства с пластиката  от Експресбанк ще бъде преустановен.

Средствата ми в картата на Експресбанк прехвърлени ли са вече към Банка ДСК и мога ли да използвам получената карта?

Средствата Ви вече са налични по новата Ви сметка с нов IBAN в Банка ДСК и имате достъп до тях чрез банковата карта, издадена от Банка ДСК.

Имам проблем с новата ми дебитна карта. Не мога да я използвам.

В случай че сте получили своята нова дебитна карта с логото на Банка ДСК с куриер, трябва да изпълните стъпките, описани в придружителното писмо, за да получите временен ПИН код чрез SMS. За да активирате своята карта, е необходимо да смените временния код на един от 1100 банкомата на Банка ДСК в цялата страна. Не се притеснявайте, ако сте изгубили или унищожили писмото с инструкциите за активация на Вашата карта. Можете да заявите издаването на нова карта във всеки един офис на Банка ДСК.

Ако сте получили своята карта и ПИН в офис на банката или чрез куриерска фирма Еконт в периода на извънредното положение и тя все още не е активна, моля да се свържете с колегите от нашия Контактен център на телефон 0700 10 375 или като изпратите имейл на имейл адрес call_center@dskbank.bg  с тема :“Неактивирана карта“

В чужбина съм и няма как да получа новата си дебитна карта от офис на Банка ДСК. Какво да на правя?

За Ваше улеснение, предлагаме  да изпратим новата Ви дебитна карта безплатно на посочен от Вас адрес в чужбина, ако заявите услугата до края на месец май 2020 г. За целта молим да се свържете с Контактния център на Банка ДСК на телефон +359 700 10 375 или на имейл: call_center@dskbank.bg.

За всички искания постъпили след тази дата е дължима съответната такса, определена в Тарифата на Банка ДСК.

Можете да получите картата си и от банков офис чрез трето лице, изрично упълномощено за целта с нотариално заверено пълномощно.

Новата ми карта от Банка ДСК се намира в офис, който не е удобен за мен. Мога ли да я получа в друг офис?

Да, можете. Необходимо е да подадете искане в офиса, от който желаете да я получите. Пренасочването може да се извърши и от Контактния център на Банка ДСК, като за целта е необходимо да се обадите на телефон: 0700 10 375.

Услугата е безплатна до края на м. май 2020 г., като след тази дата тя се заплаща съгласно Тарифата на Банка ДСК.

Още новини