Научете повече за:
Електронни канали – онлайн банкиране за бизнес клиенти
Във връзка с предстоящо вливане на Експресбанк АД в Банка ДСК ЕАД и пълното интегриране на двете банки в една – Банка ДСК, ще настъпят известни промени и подобрения в продуктите и услугите, които се предлагат чрез интернет банкирането за клиентите
на Експресбанк.
След интеграцията на двете банки, клиентите на Експресбанк ще имат достъп до модерната, иновативна и потребителски ориентирана платформа за онлайн банкиране на Банка ДСК – ДСК Директ.
За да потвърдят ползването на
ДСК Директ, потребителите на BankOn Web Pro трябва да последват линк, който ще бъде наличен в електронното им банкиране от март 2020 г. Той ще съдържа указания за действията, които трябва да се предприемат, като регистриране на потребителско име и
парола за достъп до ДСК Директ, както и избор на средство за електронно подписване на платежни операции.
Услугите, които се предлагат в интернет банкирането ДСК Директ се различават в известна степен от тези, които са достъпни в онлайн платформата
на Експресбанк, като онлайн банкирането на Банка ДСК дава достъп до повече и по-модерни електронни услуги: