Банка ДСК и CloudCart за Вашия онлайн бизнес

Банка ДСК и CloudCart заедно за Вашия онлайн бизнес

Стартирайте онлайн и развийте бизнеса си успешно с Банка ДСК и CloudCart

    CloudCart Bulgaria

Какво получавате от партньорството
на Банка ДСК с CloudCart?

Получавате пълно обслужване за Вашия онлайн бизнес от Банка ДСК и CloudCart. Разполагате с консултант, съпорт екип и координатор, които ще са до Вас, за да изградите своя бизнес онлайн. А Банка ДСК Ви предоставя специално банково обслужване с консултант, който е на разположение да отговори на бизнес нуждите Ви.

Онлайн магазини с Банка ДСК и CloudCart

Всичко необходимо на едно място:



cloudcart dskbank 1
Онлайн магазин с всички интеграции
cloudcart dskbank 1
Виртуален ПОС на Банка ДСК

Пакет от маркетинг инструменти


Заявете услугата


Какво ще получите от Банка ДСК и Cloudcart
за своя онлайн магазин?

Eкип от експерти в електронната търговия и финансовите услуги, ще Ви съдейства за създаването на Вашия бизнес онлайн. Консултант, технически екип и координатор на Вашия проект, които ще са плътно до Вас през цялото време.

Персонален дизайн за Вашия онлайн магазин, който ще е съобразен със спецификата на Вашия бизнес. Екипът ни ще направи необходимите настройки, за да получите пълна функционалност на Вашия онлайн магазин.

Най-голямото предизвикателство пред всеки бизнес е не просто да създаде онлайн магазина си, а да започне да продава. Ние предоставяме уникална за пазара система, която управлява различните маркетингови инструменти от едно място - сегментиране на посетители и клиенти, email маркетинг, push нотификации, VIBER и SMS маркетинг и други.

Управлявате лесно онлайн магазина си, дори без програмни познания. Достъп до полезни статии и видеа как да използвате платформата, блог и електронни книги с много полезна информация.

Сигурно и удобно плащане с виртуален ПОС терминал от Банка ДСК и доставка с автоматични товарителници.




Развийте своя бизнес с CloudCart и Банка ДСК

Заявете услугата








Стъпки за стартиране на онлайн бизнес
с CloudCart и Банка ДСК

dskbank & cloudcart payments
1

Заявете услугата онлайн

dskbank & cloudcart click
2

Разглеждане на заявката от Банка ДСК

dskbank & cloudcart process
3

Стани клиент на банката

dskbank & cloudcart support
4

Персонална консултация с експерт от CloudCart

dskbank & cloudcart documents
5

Договор за виртуален ПОС

dskbank & cloudcart online sales
6

Добавяне на продукти и създаване на персонализиран дизайн на сайта

dskbank & cloudcart personalization
7

Настройка на виртуален ПОС

dskbank & cloudcart store
8

Старт на онлайн магазин




Заявете услугата



Консултация с Банка ДСК и CloudCart

Какво ще получите по време на консултацията си
с CloudCart и Банка ДСК?

Персонална консултация с експерти в електронната търговия и банковото обслужване, които ще Ви съдействат с препоръки и изготвянето на подходящата оферта според нуждите на Вашия бизнес, както и със съдействие по създаването на регистрацията и запознаване с платформата на CloudCart. 

Заявете услугата


Предимствата на платформата

CloudCart Bulgaria



cloudcart dskbank 1
24/7 технически съпорт на платформата

Не се налага да мислите за всеки един ъпдейт. CloudCart има 24/7 поддръжка на платформата

cloudcart dskbank 1
Без нужда от технически познания

Управлявате своя онлайн магазин без технически познания и без нуждата от програмист

Виртуален ПОС терминал

Сигурно и удобно плащане с виртуален ПОС терминал от Банка ДСК



cloudcart dskbank 1
Готови интеграции с куриерски компании

Интеграция с куриерските фирми, с които работиш, различни маркетинг инструменти и автоматични фактури

cloudcart dskbank 1
Маркетинг инструменти за повече продажби

Facebook & Google пиксели, SEO, автоматични имейли, Viber оферти и допълнителни маркетинг инструменти, които да активираш в своя онлайн магазин

Облачен хостинг и сигурност

Гарантирана стабилност, висока скорост на зареждане, отлично качество и сигурност




Въпроси и отговори

Трябва да имате регистрация в Търговския регистър за извършване на дейността, която ще упражнявате през онлайн магазина. Включително, ако се изискват допълнителни лицензи и разрешителни, например разрешение за продажба на алкохол, цигари, хранителни добавки, лекарства, маркови стоки и др. 

Вижте повече и тук: Шест съвета за успешна онлайн търговия | Банка ДСК (dskbank.bg).

Заявете услугата и ние ще се свържем с Вас, за да Ви консултираме и да ви предложим най-подходящите условия за Вашия бизнес.

Прочетете нашата статия: Как да стартирате онлайн магазин в 4 лесни стъпки | Банка ДСК (dskbank.bg)

 

Да, CloudCart разполага с експерти, които могат да съдействат. 

Пакетът за онлайн магазина от CloudCart включва цялостно изграждане на магазина и едногодишен абонамент на преференциална цена. За да можете да се възползвате от всички предимства и отстъпки трябва да бъде заплатен еднократно, след което се заплаща абонамент, като възползвайки се от предимствата на партньорството между Банка ДСК и CloudCart получавате допълнителна отстъпка от абонамента и за втората година.

Плащането с карта става посредством виртуален ПОС от Банка ДСК, чиято интеграция е включена в услугата. Активирането му става с един клик, но преди това е необходимо да сключите договор с банката. Преференциалните пакетни предложения включват възможност за виртуален ПОС само на Банка ДСК и не бихте могли да инсталирате виртуален ПОС на друга банка.

Инсталацията на виртуалния ПОС е включена в услугата. За всяка транзакция през него се дължи комисионна, съгласно сключен договор с Банка ДСК.

Можете да закупите нов домейн директно от CloudCart, но ако вече имате такъв или желаете да го закупите от друг доставчик, то можете да го използвате и пренасочите към новия си онлайн магазин. Свържете се с нас за повече информация.

Да. Много лесно и бързо може да се прехвърли информацията от стария към новия магазин. Това може стане ръчно като свалите информацията от стария и я качите в новия сайт. Но ние сме помислили за това и Ви предлагаме уникална услуга, с която това може да стане автоматизирано с помощта на екипа на CloudCart чрез услугата миграция на магазин.

Да, Вашият онлайн магазин може да бъде настроен да използва съществуващ домейн, който притежавате. Свържете се с нас, за да разберете повече.

В CloudCart можете да мигрирате магазина и да запазите SEO оптимизациите, които имате до момента. Свържете се с нас, за да разберете повече.

Да, към момента езиците, които се поддържат в CloudCart са български, английски, немски, гръцки, арабски, руски, френски. Платежната страница също може да бъде на различни езици, а виртуалния ПОС да бъде настроен да приема плащания в различна от български лев валута. Моля, свържете се с нас за повече информация.

В пакетите са включени конкретни услуги, но вие може да закупите допълнително и други в зависимост от индивидуалните нужди на бизнеса Ви. Нашите експерти ще Ви консултират в правилния избор.

CloudCart помагат за първоначалното изграждане на магазина. Администрирането на продажбите, качване на продукти, осигуряване на наличности, изпращане на пратки е ангажимент на търговеца или на оторизирано от него лице.


Ако клиентът е преценил, че тази платформа не е подходяща за неговия бизнес, може да се откаже по всяко време.


Статии


Шест съвета за успешна онлайн търговия

Ако имате желание и интерес да развивате онлайн магазин, то планирайте добре стратегията си как да спечелите клиенти и да се откроите на пазара. Въпреки че няма универсална рецепта за успех, ето няколко съвета от нас, с които да изградите своята стратегия и модел на продажби:


1. Създайте бранд

За да се отличите на пазара трябва да помислите как да бъдете уникални, за да бъдете забелязани и запомнени. За тази цел:

  • изберете име, което лесно се помни;
  • измислете лого или изберете цветове, които да ползвате като основни в магазина;
  • определете внимателно таргет клиентите си. Не е добра практика да се насочвате към прекалено широк сегмент, защото така ще се размие фокусът на рекламата и посланията, които да отправяте към клиентите си;
  • ако продавате стоки или услуги, които лично произвеждате или предоставяте, покажете персонализираното си отношение към това.

По този начин ще привличате бързо вниманието на потребителите, те ще ви запомнят и ще се върнат отново, дори и при първото влизане в сайта да не са направили покупка.


2. Добавете търсачка

Няма нищо по-приятно от това да намерите продукта, който желаете с два клика. Една от опциите да предоставите възможността за търсене на продукти вътре в самия сайт е чрез осигуряване на търсачка. Помислете какви допълнителни филтри можете да добавите – цвят, цена, етикети и др.


3. Създайте профили на бранда в социалните мрежи

Социалните мрежи са дигиталното пространство, в което можете да изградите бранда си и да достигнете до много широка аудитория. По този начин имате възможност да правите допълнителна реклама, да публикувате често новини или информация, свързана с предмета на дейност или фирмата.

Клиентите имат възможност да пишат отзиви за продуктите, което да повишава доверието в бранда и услугата, която предоставяте. Все пак внимавайте с този канал за реклама, защото ако не разполагате с достатъчно време и ресурс за редовна поддръжка, може да се превърне в антиреклама.

Последни публикации от преди година, не правят добро впечатление на потребителите. Същото важи и за прекалено многото публикации и тези, които не са свързани с бранда или стоките.


4. Помислете за мобилната версия на сайта

Това е един от най-честите съвети към онлайн търговците, тъй като с всяка изминала година все повече потребители предпочитат използването на смартфон за ежедневни действия, сред които е и пазаруването.

Помислете за всеки един елемент и задължително проверявайте как изглежда на мобилно устройство. Това важи не само за продуктовата страница и количката, но и за коментари от потребителите, снимки, таблици с размери, 3-D визуализация. Другото важно е времето за зареждане на страницата на устройството.

5. Дайте възможност на клиентите да комуникират в реално време

Можете да го направите, като използвате различни инструменти за интеграция със социалните мрежи - Messenger или Chat Bot. Важно е да предоставите възможност на клиентите за директна връзка при възникнали въпроси.

Подберете внимателно тези инструменти, заложете предварителни ясни и точни отговори на най-често задаваните въпроси, дайте точни указания за времето, в което клиентът може да очаква отговор и го спазвайте. Това ще помогне да планирате и оптимизирате времето си.

6. Възможност за плащане с карта

Предоставяйки възможност за плащане с карта в магазина, постигате две важни предимства пред конкурентите ви:

  • повишавате доверието на клиентите към услугата, която предоставяте;
  • значително намалявате процента на непотърсените и върнати поръчки;
  • получавате бързо сумите директно по сметката си, още преди да е доставена поръчката.

Планирайте внимателно всяка стъпка и елемент от бизнеса си внимателно и с мисъл за клиента. А ние от Банка ДСК и CloudCart сме готови да ви помогнем по пътя на успеха и развитието на онлайн магазина ви.

Започнете с първата стъпка за създаването на своя онлайн магазин – свържете се с нас Стартирайте онлайн бизнес (dskbank.bg).

 

Прочети повече



Виж всички

Свържете се с нас

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с Вас

010 010

Анкета

За оценки и препоръки

012 012

Намерете офис

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon