Какво трябва да направиш, за да възстановиш потребителското си име и парола онлайн?
Да въведеш потребителско име и парола по твой избор като следваш посочените изисквания.
Да посетиш страницата на ДСК Директ и да избереш опцията „Забравени потребителско име и парола“.
Да имаш активна банкова карта по собствена сметка издадена от Банка ДСК и предварително въведен мобилен номер в системата на банката
Да въведеш получения на телефонния ти номер временен код който е валиден 15 минути
Да въведеш данните на банковата си карта за да се извърши трансакция от 0.05 BGN за параметризация на достъпа
След успешно преминаване на процеса по регистрация онлайн, можеш да използваш интернет банкиране ДСК Директ като пасивен потребител. Ще имаш възможност да:
проверяваш движенията по сметката си;
правиш преводи между свои сметки в Банка ДСК;
заплащаш битови задължения;
подаваш искане за откриване на кредитен продукт;
сключваш договор за откриване на разплащателна сметка и/или издаване на банкова карта;
заявяваш, променяш или отказваш информационни услуги;
блокираш карти и да активираш карти, които са блокирани чрез интернет банкирането ДСК Директ и мобилно банкиране DSK Smart.
Кампанията „Град като хората“ на Банка ДСК приключи, дарявайки София с красива нова стена
По случай Деня на София Банка ДСК подари на града красиво изрисувана стена, която да радва жителите и гостите на столицата. През пролетта банката стартира нов социално отговорен проект „Град като хората“, чиято цел е подобряване на градската среда. С тази инициатива банката привлича вниманието върху проблема с вандализма и грозните надписи, и облагородявайки кътче от столицата, показва, че сградите и стените на София могат да бъдат платна за красиво улично изкуство, т. нар. мюрал (от англ. mural) и това е артистичен начин за справяне с проблема.
Проектът „Град като хората“ се реализира в три етапа. По време на първия етап от Банка ДСК предизвикаха жителите и гостите на столицата да изпратят своето предложение за локация или постройка, която да претърпи артистичната трансформация. Сред десетките постъпили предложения бе избрано място – една от стените в подлеза на бул. „България“ и бул. „Акад. Иван Гешов“.
Във втория етап на кампанията, артистите от 140 идеи, заедно с помощта на посланиците на кампанията – Дивна, Елица Бехар и Наум Шопов, преобразиха избраната локация. Мюралът, който вече краси стената в столичния подлез, пресъздава по красив и цветен начин темата за приемствеността и толерантността между хората в града. Така, банката, артистите и посланиците застават зад идеята, че има красив начин да преобразим столицата ни, от това стените ѝ да изразяват реч на омраза, напомняйки на гражданите, че носим колективна отговорност за красотата на града ни.
„Като жител на града отскоро аз виждам София с други очи. Мога да погледна града отстрани и да забележа неща, които столичани може би не виждат. Едно такова нещо, което ми направи впечатление, бяха загрозените ѝ стени. Истински щастлив съм, че в Банка ДСК започнахме инициативата „Град като хората“, с която да привлечем общественото внимание върху „невидимия“ проблем с вандализма. Горд съм от красивия резултат, който постигнахме след месеци труд и отдаденост на каузата. С колегите вярваме, че София като град с традиции и свой собствен облик заслужава да бъде красива. Но за тази красота носим отговорност всички ние – нейните жители и гости.“, споделя Тамаш Хак-Ковач, главен изпълнителен директор на Банка ДСК.
Във финалния трети етап Банка ДСК представя завършения мюрал на всички гости и жители на София и ще отправи още едно предизвикателство към тях. Какво ще бъде то, ще научите съвсем скоро от страниците на банката в Инстаграм и Фейсбук.