обяви за работа Банка ДСК

Кариери

Всеки търси служители, ние търсим хора

Експерт телефонни проучвания (Expert Telephone Surveys), гр. Варна

Централно управление

Основни задължения:

  • Провеждане на клиентски проучвания и анкети по телефона: Оценяване на клиентската удовлетвореност, както и на удовлетвореността от продуктите и услугите на Банката.
  • Уреждане на интервюта с клиенти: Уреждане на онлайн интервюта с клиенти през платформата за комуникация MS Teams, както и във физическите офиси на Банката;
  • Събиране и обработване на обратна връзка: Събиране на информация от проведени телефонни интервюта, както и от други канали и платформи за комуникация с клиентите.
  • Проследяване, измерване и анализ на клиентската удовлетвореност: Мониторинг на удовлетвореността на клиентите на всеки етап от клиентското изживяване, включително идентифициране на ключови моменти за подобрение.
  • Подготвяне на скриптове и въпросници: Разработване и усъвършенстване на скриптове и въпросници за провеждане на ефективни и целенасочени интервюта с клиенти.
  • Предлагане на инициативи за подобряване на клиентското изживяване: Идентифициране и предлагане на идеи и проекти, насочени към подобряване на цялостното изживяване на клиентите с Банката.
  • Изготвяне на доклади и презентации: Съставяне на подробни доклади и представяне на резултатите от проучванията пред вътрешни заинтересовани страни.
  • Сътрудничество с екипи: Работа в тясно сътрудничество с други екипи за интегриране на клиентската обратна връзка в стратегическите инициативи на Банката.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Много добри комуникативни умения. Развита способност да изслушва и да предава коректно информацията на и от разговора със събеседника си;
  • Добро владеене на MS Excel и умения за обработка на данни;
  • Опит в Кол център / Телемаркетинг или продажби по телефон;
  • Висока емоционална интелигентност и емпатия;
  • Способности за работа в екип и спазване на сроковете за изпълнение на поставените задачи;
  • Познаване на банковите продукти и услуги на пазара;
  • Завършено висше образование;
  • Владеене на английски език и образование в социални науки ще бъде считано за предимство;

Ние предлагаме:

  • Работа във водеща финансова институция с изградени традиции и име на пазара;
  • Възможност за дългосрочна работа, развитие и израстване в личен и професионален план;
  • Атрактивна и гъвкава схема на заплащане в зависимост от постигнатите резултати.
  • Работа в млад и амбициозен екип в град Варна;
  • Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, кандидатствайте като ни изпратите подробна автобиография на български език, актуална снимка и мотивационно писмо.

Необходими документи за кандидатстване:

Актуална автобиография
Кандидатствай:

Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.


Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД

Още позиции

Експерт телефонни проучвания (Expert Telephone Surveys), гр. Варна

Централно управление

Ръководител екип - Контактен център

Централно управление

Старши специалист банково обслужване Малък Бизнес, гр. София

Клонова мрежа, София

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

trainer trainer icon

Анкета

За оценки и препоръки

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon