обяви за работа Банка ДСК

Кариери

Всеки търси служители, ние търсим хора

Ръководител екип - Контактен център

Централно управление

Основни задължения:

  • Проследяваш резултатите на екипа си на дневна база и да предприема своевременни действия при занижени показатели.
  • Да провеждаш ежемесечни индивидуални срещи с членовете на екипа си за да обсъжда резултатите от представянето и да дава обратна връзка с насоки за подобрение.
  • Да провеждаш седмични и дневни срещи с екипа си, на които да дава информация относно текущи промени, инициативи и други активности засягащи работата на отдела.
  • Да работиш в тясно сътрудничество с Експерт Качествено обслужване и да участва в даването на обратна връзка към експертите свързана с качествените показатели.
  • Да работиш в тясно сътрудничество с Експерти обучения и да подава информация за нужни обучения както и да съдейства в тяхното организиране. Да замерва резултатите преди и след проведените обучения.
  • Да извършваш анализ на месечните справки за екипа и да изготвя планове за действие свързани с подобряването на екипните показатели, които са под зададените цели.
  • Да участваш активно с предложения за подобряване на процесите на работа в отдела.
  • Подпомагаш екипа в ежедневните им активности и съдейства за развитието на уменията им.
  • Осигуряваш качествено и компетентно обслужване, както и бързина при изясняване въпросите и проблемите на клиентите, като подпомагаш консултантите и старши консултантите в случай на нужда от съдействие за изясняване на клиентски казуси.
  • Подписваш от името на Банката, в т.ч. и с Квалифициран електронен подпис в качеството си на упълномощено лице, договори, декларации, удостоверения и други документи във връзка с предлаганите услуги.
  • Следиш клиентската удовлетвореност от предлаганите услуги от отдела, анализира резултатите и работи активно с консултантите и старши консултантите за повишаване на индикатора

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Имаш опит в Контактен център минимум 2 години;
  • Умееш да работиш с Excel и имаш добра компютърна грамотност;
  • Комуникираш свободно на английски език;
  • Познаваш детайлно процесите в Контактен център.

Ние предлагаме:

  • Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България;
  • Ваучери за храна на стойност 200 лв на месец;
  • 25 дни платен годишен отпуск;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Ползване на преференциални условия за жилищни и ипотечни кредити.
  • Бонусна система в зависимост от постигнатите резултати;
  • Преференциални условия за Мултиспорт / КуулФит карта;
  • Отстъпки в редица големи компании;
  • Вътрешни обучения и академии;
  • Бонус „Препоръчай приятел“.

Необходими документи за кандидатстване:

  • Автобиография
Кандидатствай:

Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.


Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД

Още позиции

Експерт телефонни проучвания (Expert Telephone Surveys), гр. Варна

Централно управление

Ръководител екип - Контактен център

Централно управление

Старши специалист банково обслужване Малък Бизнес, гр. София

Клонова мрежа, София

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

trainer trainer icon

Анкета

За оценки и препоръки

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon