Пиши с чатбот

Как да се казва новият ни AI асистент?

Гласувайте в анкетата

1. Моля, посочете в коя възрастова група попадате?
2. Какъв е Вашият пол?
3. В кой град живеете?
4. Клиент ли сте на Банка ДСК към момента?


Представете си, че Банка ДСК пуска чатбот, функциониращ с помощта на изкуствен интелект. Чатботът представлява функционалност, която позволява на потребителите да задават своите въпроси в писмен вид под формата на чат. Този чатбот ще се интегрира в различни платформи на банката.

Ще ви покажем 4 различни варианта за наименуване на чатбота – моля, разгледайте ги добре.



Вариант 1:

Иконка на чатбот

AI Aсистент

Вариант 2:

Иконка на чатбот

Чат

Вариант 3:

Иконка на чатбот

Виртуален асистент

Вариант 4:

Иконка на чатбот

Дигитален асистент

5.Кой от четирите варианта е най-подходящ за наименуване на такъв вид чатбот?
6. Каква е причината да изберете този вариант?
7. Има ли нещо, което бихте променили в името на чатбота? Ако да – какво?
8. По скалата от 1 до 5, как оценявате цялостната визия на чатбота (име + иконка)?