ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБРАБОТВАНЕТО НА ЛИЧНИ ДАННИ НА ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА ОТ „БАНКА ДСК“ АД |
1.1. „Банка ДСК” АД е търговско дружество, регистрирано в Търговския регистър и регистъра на ЮЛНЦ към Агенция по вписванията с ЕИК 121830616
със седалище и адрес на управление: гр. София, 1000, ул. „Московска” № 19. тел: *2375 / 0700 10 375; факс: (+359 2) 9076 499; e-mail:
call_center@dskbank.bg;
Интернет страница
www.dskbank.bg.
В качеството си на Администратор на лични данни, осъществява своята дейност при стриктно спазване на изискванията
на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно
свободното движение на такива данни и Закона за защита на личните данни. Банка ДСК е част от OTP Group, предоставяща финансови услуги на територията
Централна и Източна Европа. Част от Групата в България са дружествата ПОК ДСК Родина, ДСК Лизинг, ОТП Лизинг, ДСК Управление на активи, ДСК Дом и ДСК Венчърс.
1.2. Настоящата информация се прилага за обработване на лични данни на:
2.1.1. Банка ДСК обработва следните лични данни и категории лични данни за лица в хипотезите на 1.2., от б. „в“ до „з“:
2.1.2. За лицата по т. 1.2. б. „а“ и „б“, освен данните по т. 2.1.1., Банката обработва и следните техни данни:
2.2. За целите на банково финансиране, както и за директен маркетинг на продукти и услуги на Банката, освен данните по
т. 2.1.1. и 2.1.2., Банка ДСК обработва и следните данни на физическите лица по т. 1.2. б. „а“ и „б“:
2.3. За представляващите физически и юридически лица Банка ДСК обработва следните лични данни:
2.4. Банка ДСК обработва следните лични данни на действителните собственици на бизнес клиент: име, идентификационен номер, дата и място на раждане, гражданство, документ за самоличност, постоянен адрес. 2.5. За лицата по т. 1.2. б. „к“ Банката обработва следните техни данни: имена и телефонни номера, включени в списък с контакти на мобилно устройство на клиент на Банка ДСК по т. 1.2., б. „б“. 3.1. Личните данни на физическите лица по т.1.2., б. „а“ ,„б“ и „з“ се обработват за целите на:
3.2. Във връзка със сключване на договор за банково финансиране и/или договор за неговото обезпечаване (поръчителство, залог, ипотека),
освен за целите по т. 3.1., данните на лицата по т. 1.2. б. „а“, б. „б“ и б. „з“ се обработват и за целите на:
3.3. Личните данни на представляващите по т. 1.2, б. „и“ се обработват за целите по т. 3.1., б. „а“, „б“ , „д“ , за реализиране на права и
интереси на Банката, които имат обосновано преимущество пред интересите на физическите лица, а в случаите на сключване на договор за банково
финансиране и/или договор за неговото обезпечаване (поръчителство, залог, ипотека) от името на представляваното лице - и за целите на:
3.4.1 Банката обработва лични данни на физически лица по т.1.2., от б. „в“ до „ж“, за следните цели:
3.4.2. Банката обработва лични данни и категории лични данни по т. 2.1.2, буква „е“ само за следните цели:
3.4.3. Банката обработва лични данни по т. 2.5. за целите на използване на платежни системи и платежни схеми, в това число и с ползване на Р2Р услуга по мобилен номер. 3.5. Личните данни на действителните собственици на бизнес клиент се обработват за целите на тяхната идентификация и прилагане на мерките срещу изпирането на пари и финансирането на тероризма, в изпълнение на законови задължения на Банката. 3.6. С цел охрана и при спазване на нормативните изисквания се извършва видеонаблюдение в поделенията. 4. Обработването на личните данни се извършва на основание:
5.1.Личните данни на физическите лица по т. 1.2., б. „а“, б. „б“ и „з“, както и данните на представляващи физически и юридически лица,
събирани и обработвани от Банката, могат да бъдат предоставяни на следните категории получатели на лични данни:
5.2.1. Личните данни на лицата по т. 1.2., от б. „в“ до „ж“ и б. „к“, събирани и обработвани от Банката, могат да бъдат предоставяни
на следните категории получатели на лични данни:
5.2.2. В зависимост от конкретната хипотеза, личните данни на физическите лица по т. 1.2., от б. „в“ до „з“ и б. „к“ могат да бъдат
предоставени на Банка ДСК от самите субекти на данни или чрез следните групи трети лица:
6. За целите на преценяване от Банката на възможностите за ползване на продукти и услуги на Банката, на това кои са най-подходящите за клиента продукти и услуги, както и на конкретните условия за ползване на тези продукти и услуги, личните данни на лицата могат да бъдат предмет на автоматизирана обработка, в резултат на която се взема автоматизирано решение. Автоматизираната обработка е и начин за оценка на кредитоспособността на лицата. В последния случай тя включва извършване на различни проверки, включително в официални за страната регистри, както и бази данни на Банката, които, на база предварително зададени критерии, водят до положително или отрицателно решение за ползване на банков продукт или услуга. Този тип обработване на данните е необходимо и за целите за изготвяне на маркетингови оферти за ползване на банкови продукти. Лични данни на лицата могат да бъдат предмет на автоматизирана обработка и във връзка с прилагането на мерки срещу изпиране на пари и финансиране на тероризъм. Този тип обработване е необходим за спазване на изискванията на приложимото законодателство в тази област и води до вземане на решение за встъпване или прекратяване на делови взаимоотношения и предотвратяване на измами. При приложено автоматизирано вземане на решение, лицата по т. 1.2., б. „а“ и б. „б“ имат право да изразят гледната си точка по решението, да го оспорят, както и да поискат човешка намеса в процеса по вземане на решение. 7.1. Предоставянето на личните данни е доброволно, когато тези данни са необходими за сключването на договор с Банката. В случай че данните не бъдат предоставени, Банката няма да бъде в състояние да предостави продукт или услуга. При вече установени търговски или професионални отношения с Банката, предоставянето на лични данни може да представлява договорно или законово изискване. В тези случаи непредоставянето на данните може да доведе до прекратяване на сключения договор или на установените търговски отношения.Последиците от непредоставяне на съгласие са посочени в документа, в който се дава съгласието или се посочват изрично от Банката преди даване на съгласието. 7.2. Банката не разглежда анонимни жалби/искания/предложения. 8.1. Субектите на данни имат право на достъп, право да поискат коригиране, изтриване или ограничаване обработването на отнасящите се до тях и обработвани от Банката лични данни, както и да възразят срещу обработването на данните им, когато се обработват на основание реализиране на права и интереси на Банката, които имат обосновано преимущество пред интересите на физическите лица. 8.2. Субектите на данни имат право да получат данните от Банката във вида и по начина, определени в закона и да ги прехвърлят на друг администратор. Субектите на данни имат право да поискат от Банката пряко да прехвърли данните им на друг администратор, когато това е технически осъществимо. 8.3. Субектите на данни могат по всяко време да възразят срещу обработването на техни лични данни за целите на директния маркетинг,
както и да оттеглят дадените от тях съгласия, по един от следните начини:
Оттеглянето на даденото съгласие не засяга законосъобразността на обработването на личните данни преди оттеглянето. Въпреки оттегляне на съгласието, личните данни могат да бъдат обработвани от Банката за други цели, ако е налице основание за обработване на данните по т. 4, различно от съгласието. 8.4. Физическите лица могат да упражнят правата си по т. 8.1. и т. 8.2. на посочените в т. 1.1. (Длъжностно лице по защита на личните данни) и т. 8.3. адреси за кореспонденция след надлежна идентификация, както и през електронните канали на Банка ДСК. При упражняване на права по електронна поща исканията следва да бъдат подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП). 9. Физическите лица могат да упражнят правото си на жалба до Комисията за защита на личните данни, която е надзорен орган в областта на защитата на лични данни. Комисия за защита на личните данни: 10. Банка ДСК съхранява събраните лични данни в следните срокове:
След изтичане на посочените срокове, ако не е налице друго основание за обработване на данните, те ще бъдат изтрити. С цел получаване и анализиране на информация, свързана с ползвани продукти и услуги, както и подобряване на обслужването, Банката може да изтрие само част от данните. В тези случаи тя продължава да съхранява такава част от данните, която не позволява физическите лица да могат да бъдат последващо идентифицирани. Актуализирана на: 01.10.2023г. |
Потребителски кредит от Банка ДСК
- Специален потребителски кредит за мотоциклет, оборудване и екипировка
- Спести време и кандидатствай онлайн!
- За всички любители на моторите
Ако имаш страст към моторите, Банка ДСК ти дава възможност да закупиш своя нов мотоциклет, екипировка или друго оборудване с потребителски кредит. Предложението е валидно до 31.12.2023 г. за покупка от официалните вносители за България на всички световни марки и останалите участници в изложението Мото Експо 2023 г.
Калкулатор
Тип продукт
Валута
ГПР % | |
Лихвен процент
|
|
Месечна вноска |
Обща дължима сума |
|
Условия за предоставяне на финансови услуги от разстояние
„Банка ДСК” АД е търговско дружество, регистрирано в Търговския регистър и регистъра за ЮЛНЦ към Агенция по вписванията с ЕИК 121830616. Седалище и адрес на управление: гр. София, ул. „Московска” №19. тел: 0700 10 375, факс: (02) 980 64 77; e-mail: call_center@dskbank.bg; BIC/SWIFT: STSABGSF.
„Банка ДСК” АД извършва банкова дейност въз основа на лиценз № Б 03, издаден от Българска народна банка, с адрес: гр. София, пл. "Княз Александър І" №1, която осъществява надзор върху дейността. „Банка ДСК“ АД извършва дейност по инвестиционно посредничество въз основа на решение № РГ-03-193 на Държавната комисия по ценни книжа, понастоящем Комисия за финансов надзор (КФН), с адрес: гр. София, ул. „Будапеща“ № 16, която осъществява надзор върху дейността.
Общото работно време за Банката с клиенти в официални за страната работни дни е от 8:00 до 17:00 ч.
I. Сключване на договор за предоставяне на финансови услуги от разстояние
1. Банка ДСК сключва със свои клиенти - физически лица следните видове договори за предоставяне на финансови услуги от разстояние: Откриване и обслужване на разплащателна сметка в BGN, USD или EUR; Издаване и обслужване на дебитна карта, на Виртуална карта, на допълнителна кредитна карта; Кредити за текущо потребление; Достъп до електронни канали; Търговия с дялове на инвестиционни фондове.
2. Преди подписването на някой от договорите по т.1 Банката предоставя на клиента дължимите по закон документи за съответния договор, с които Клиентът трябва да се запознае. Съгласието си с документите Клиентът отбелязва чрез маркиране на съответно обозначено място и/или чрез подписване с електронен подпис.
3. Предоставената от Банката преддоговорна информация е валидна към датата на предоставянето ѝ. Параметрите на услугите, начинът на предоставянето им и дължимите от Клиента такси и комисиони за тях са описани в предоставената му преддоговорна информация за съответния вид услуга. Актуалните Общи условия за съответния продукт/услуга, Тарифа на „Банка ДСК“ АД, както и информация относно обработването на лични данни на физически лица от „Банка ДСК“ АД, могат да бъдат намерени на интернет страницата www.dskbank.bg и във всяко едно поделение на Банката. Клиентът не заплаща други допълнителни разходи, свързани с конкретния договор за услуга, сключен от разстояние.
4. Договорите по т. 1 са договори при общи условия, като договорите, ведно с общите условия към тях и всички други свързани с договорите документи, се подписват от Клиента с електронен подпис по смисъла на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги.
5. Договорът за избраната от Клиента услуга се смята за сключен след подписването му от страна на Клиента и Банката. Предоставянето на съответната услуга е възможно само след сключване на договора съгласно предходното изречение. Договорът, заедно с всички свързани с него документи, подписани от Клиента и/или Банката, са достъпни за Клиента в непроменяем вид за преглед, изтегляне и печат.
6. Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор от разстояние по т. 1 (с изключение на договора за търговия с дялове на инвестиционни фондове) в срок до 14 дни, считано от датата на сключване на договора. Правото на отказ се смята за упражнено, при условие че Клиентът (лично или чрез нарочно упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице) подаде писмено уведомление за това до Банката преди изтичане на 14- дневния срок на хартиен носител във всяко поделение на Банката.
6.1. В 7- дневен срок от подаване на уведомлението Клиентът дължи заплащане на таксите, комисионните и други разходи за всички използвани от него услуги по договора, които са му предоставени преди изтичането на срока за упражняване на правото на отказ, въз основа на изрично предоставеното му съгласие с приемането на тези Условия, включително месечни такси за обслужване на банкови сметки, такси за издаване на банкова карта и такси за изпълнени платежни операции.
6.2. В 30- дневен срок от изпращане на уведомлението за упражняване правото на отказ Клиентът дължи връщане на усвоения кредит, респективно - кредитен лимит чрез допълнителна кредитна карта и заплащане на договорената лихва и другите разходи, при условията на сключените договори за предоставяне на кредит за текущо потребление, респективно за издаване и обслужване на кредитна карта с револвиращ кредит. Правото се упражнява по реда и при условията, посочени в Общите условия за съответния вид кредит.
6.3. Когато Клиентът упражни правото си на отказ от сключен договор или допълнително споразумение за издаване на банкова карта и ако е получил картата, трябва да върне пластиката при подаване на съответното уведомление за прекратяване на договор в срока по т.6.1.
II. Подаване на електронни искания за ползване на кредитни продукти
7. Банка ДСК приема искания в електронен вид за ползване на кредитни продукти. Въз основа на получено искане и посочените в него данни Банката може да даде предварително одобрение или отказ за предоставяне на искания кредитен продукт. Заявените продукти могат да се ползват само след подписване на съответните договори. Електронното искане има срок на валидност 14 календарни дни от дата на подаването.
8. Предварителното одобрение за предоставяне на кредитен продукт е неангажиращо за Банката и няма характер на оферта. Когато искането е подадено през Интернет страницата на Банката или през електронните й канали, валидността на одобрението е 30 календарни дни от датата, на която Клиентът е бил уведомен за него, а когато е през платформата ДСК Хоум – 3 месеца. Ако последният ден от срока е неработен, то за краен срок се приема първият следващ работен ден. Сключването на договор за кредит за одобрения кредитен продукт може да бъде извършено в рамките на посочения срок. Банката предоставя дължимата по закон преддоговорна информация преди сключване на съответния договор за кредит.
9. При заявено желание за ползване на кредит чрез банкова карта, картата ще може да се получи в заявен от Клиента банков офис след подписване на договора за нейното издаване и обслужване.
10. При отказ за предоставяне на кредит, включително когато отказът е на база резултати от извършена проверка в Централния кредитен регистър или в друга база данни, информация за това ще бъде получена на посочен от Клиента телефонен номер, e-mail адрес и/или в регистрирания профил в Кредитния портал на Банката (при искане, подадено през онлайн платформата ДСК Хоум).
11. С приемане на настоящите Условия Клиентът заявява, че е информиран, че за срока на валидност на подаденото по електронен път искане Банката обработва личните му данни с цел подготвителни действия за сключване на договор за кредит. След изтичане на този срок и, в случай че не е подписан договор, и не е налице друго основание за обработване на данните, те ще бъдат изтрити.
12. Приложимо към отношенията, установявани между Клиента и Банката преди сключването от разстояние на договора за съответния вид услуга съгласно т. I или т. II., е относимото българско банково и общо законодателство, а спорове във връзка с тези отношения се разрешават от компетентния български съд.
Параметри на продукта:
Макс. / мин. размер:
60 000 лв. / 500 лв.
Макс. / мин. срок:
10 год. / 18 мес.
Представителен пример:
Сума:
12 500 лв.
За период от:
5 г. / 60 месеца
Месечна вноска:
237,32 лв.
ГПР %:
7,35%
- Променлива лихва: 5,25%
- Такса за разглеждане на искане и одобряване на кредит: 250 лв.
- Месечна такса при ползване на Пакет ДСК Flexy 4 : 5,87 лв.
Общо дължима сума:
14 841,73 лв.