ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБРАБОТВАНЕТО НА ЛИЧНИ ДАННИ НА ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА ОТ „БАНКА ДСК“ АД |
1.1. „Банка ДСК” АД е търговско дружество, регистрирано в Търговския регистър и регистъра на ЮЛНЦ към Агенция по вписванията с ЕИК 121830616
със седалище и адрес на управление: гр. София, 1000, ул. „Московска” № 19. тел: *2375 / 0700 10 375; факс: (+359 2) 9076 499; e-mail:
call_center@dskbank.bg;
Интернет страница
www.dskbank.bg.
В качеството си на Администратор на лични данни, осъществява своята дейност при стриктно спазване на изискванията
на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно
свободното движение на такива данни и Закона за защита на личните данни. Банка ДСК е част от OTP Group, предоставяща финансови услуги на територията
Централна и Източна Европа. Част от Групата в България са дружествата ПОК ДСК Родина, ДСК Лизинг, ОТП Лизинг, ДСК Управление на активи, ДСК Дом и ДСК Венчърс.
1.2. Настоящата информация се прилага за обработване на лични данни на:
2.1.1. Банка ДСК обработва следните лични данни и категории лични данни за лица в хипотезите на 1.2., от б. „в“ до „з“:
2.1.2. За лицата по т. 1.2. б. „а“ и „б“, освен данните по т. 2.1.1., Банката обработва и следните техни данни:
2.2. За целите на банково финансиране, както и за директен маркетинг на продукти и услуги на Банката, освен данните по
т. 2.1.1. и 2.1.2., Банка ДСК обработва и следните данни на физическите лица по т. 1.2. б. „а“ и „б“:
2.3. За представляващите физически и юридически лица Банка ДСК обработва следните лични данни:
2.4. Банка ДСК обработва следните лични данни на действителните собственици на бизнес клиент: име, идентификационен номер, дата и място на раждане, гражданство, документ за самоличност, постоянен адрес. 2.5. За лицата по т. 1.2. б. „к“ Банката обработва следните техни данни: имена и телефонни номера, включени в списък с контакти на мобилно устройство на клиент на Банка ДСК по т. 1.2., б. „б“. 3.1. Личните данни на физическите лица по т.1.2., б. „а“ ,„б“ и „з“ се обработват за целите на:
3.2. Във връзка със сключване на договор за банково финансиране и/или договор за неговото обезпечаване (поръчителство, залог, ипотека),
освен за целите по т. 3.1., данните на лицата по т. 1.2. б. „а“, б. „б“ и б. „з“ се обработват и за целите на:
3.3. Личните данни на представляващите по т. 1.2, б. „и“ се обработват за целите по т. 3.1., б. „а“, „б“ , „д“ , за реализиране на права и
интереси на Банката, които имат обосновано преимущество пред интересите на физическите лица, а в случаите на сключване на договор за банково
финансиране и/или договор за неговото обезпечаване (поръчителство, залог, ипотека) от името на представляваното лице - и за целите на:
3.4.1 Банката обработва лични данни на физически лица по т.1.2., от б. „в“ до „ж“, за следните цели:
3.4.2. Банката обработва лични данни и категории лични данни по т. 2.1.2, буква „е“ само за следните цели:
3.4.3. Банката обработва лични данни по т. 2.5. за целите на използване на платежни системи и платежни схеми, в това число и с ползване на Р2Р услуга по мобилен номер. 3.5. Личните данни на действителните собственици на бизнес клиент се обработват за целите на тяхната идентификация и прилагане на мерките срещу изпирането на пари и финансирането на тероризма, в изпълнение на законови задължения на Банката. 3.6. С цел охрана и при спазване на нормативните изисквания се извършва видеонаблюдение в поделенията. 4. Обработването на личните данни се извършва на основание:
5.1.Личните данни на физическите лица по т. 1.2., б. „а“, б. „б“ и „з“, както и данните на представляващи физически и юридически лица,
събирани и обработвани от Банката, могат да бъдат предоставяни на следните категории получатели на лични данни:
5.2.1. Личните данни на лицата по т. 1.2., от б. „в“ до „ж“ и б. „к“, събирани и обработвани от Банката, могат да бъдат предоставяни
на следните категории получатели на лични данни:
5.2.2. В зависимост от конкретната хипотеза, личните данни на физическите лица по т. 1.2., от б. „в“ до „з“ и б. „к“ могат да бъдат
предоставени на Банка ДСК от самите субекти на данни или чрез следните групи трети лица:
6. За целите на преценяване от Банката на възможностите за ползване на продукти и услуги на Банката, на това кои са най-подходящите за клиента продукти и услуги, както и на конкретните условия за ползване на тези продукти и услуги, личните данни на лицата могат да бъдат предмет на автоматизирана обработка, в резултат на която се взема автоматизирано решение. Автоматизираната обработка е и начин за оценка на кредитоспособността на лицата. В последния случай тя включва извършване на различни проверки, включително в официални за страната регистри, както и бази данни на Банката, които, на база предварително зададени критерии, водят до положително или отрицателно решение за ползване на банков продукт или услуга. Този тип обработване на данните е необходимо и за целите за изготвяне на маркетингови оферти за ползване на банкови продукти. Лични данни на лицата могат да бъдат предмет на автоматизирана обработка и във връзка с прилагането на мерки срещу изпиране на пари и финансиране на тероризъм. Този тип обработване е необходим за спазване на изискванията на приложимото законодателство в тази област и води до вземане на решение за встъпване или прекратяване на делови взаимоотношения и предотвратяване на измами. При приложено автоматизирано вземане на решение, лицата по т. 1.2., б. „а“ и б. „б“ имат право да изразят гледната си точка по решението, да го оспорят, както и да поискат човешка намеса в процеса по вземане на решение. 7.1. Предоставянето на личните данни е доброволно, когато тези данни са необходими за сключването на договор с Банката. В случай че данните не бъдат предоставени, Банката няма да бъде в състояние да предостави продукт или услуга. При вече установени търговски или професионални отношения с Банката, предоставянето на лични данни може да представлява договорно или законово изискване. В тези случаи непредоставянето на данните може да доведе до прекратяване на сключения договор или на установените търговски отношения.Последиците от непредоставяне на съгласие са посочени в документа, в който се дава съгласието или се посочват изрично от Банката преди даване на съгласието. 7.2. Банката не разглежда анонимни жалби/искания/предложения. 8.1. Субектите на данни имат право на достъп, право да поискат коригиране, изтриване или ограничаване обработването на отнасящите се до тях и обработвани от Банката лични данни, както и да възразят срещу обработването на данните им, когато се обработват на основание реализиране на права и интереси на Банката, които имат обосновано преимущество пред интересите на физическите лица. 8.2. Субектите на данни имат право да получат данните от Банката във вида и по начина, определени в закона и да ги прехвърлят на друг администратор. Субектите на данни имат право да поискат от Банката пряко да прехвърли данните им на друг администратор, когато това е технически осъществимо. 8.3. Субектите на данни могат по всяко време да възразят срещу обработването на техни лични данни за целите на директния маркетинг,
както и да оттеглят дадените от тях съгласия, по един от следните начини:
Оттеглянето на даденото съгласие не засяга законосъобразността на обработването на личните данни преди оттеглянето. Въпреки оттегляне на съгласието, личните данни могат да бъдат обработвани от Банката за други цели, ако е налице основание за обработване на данните по т. 4, различно от съгласието. 8.4. Физическите лица могат да упражнят правата си по т. 8.1. и т. 8.2. на посочените в т. 1.1. (Длъжностно лице по защита на личните данни) и т. 8.3. адреси за кореспонденция след надлежна идентификация, както и през електронните канали на Банка ДСК. При упражняване на права по електронна поща исканията следва да бъдат подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП). 9. Физическите лица могат да упражнят правото си на жалба до Комисията за защита на личните данни, която е надзорен орган в областта на защитата на лични данни. Комисия за защита на личните данни: 10. Банка ДСК съхранява събраните лични данни в следните срокове:
След изтичане на посочените срокове, ако не е налице друго основание за обработване на данните, те ще бъдат изтрити. С цел получаване и анализиране на информация, свързана с ползвани продукти и услуги, както и подобряване на обслужването, Банката може да изтрие само част от данните. В тези случаи тя продължава да съхранява такава част от данните, която не позволява физическите лица да могат да бъдат последващо идентифицирани. Актуализирана на: 01.10.2023г. |
![платинени карти платинени карти](/ResourcePackages/DSKBank/assets/dist/images/empty.gif)
Платинени кредитни карти
![Карта Visa Platinum Карта Visa Platinum](https://dskbank.bg/images/default-source/individual-clients/карта-visa-platinum.jpg)
![044 044](/images/default-source/redesign/pngs/70х70/green/044.png)
![005 почивка](/images/default-source/redesign/pngs/70х70/green/005.png)
10 000 до 120 000 лв.
![032 032](/images/default-source/redesign/pngs/70х70/green/032.png)
С платинените кредитни карти Mastercard Platinum, Visa Platinum и Mastercard Platinum-Private Banking на Банка ДСК имаш свободата да се разплащаш навсякъде по света и да получаваш специално отношение и привилегии.
Предимствата за теб
Бонус за активни клиенти - 0 % лихва при активно ползване на картата - при извършени трансакции в рамките на отчетния период на обща сума над 2000 лева (равностойност във EUR или USD) нямаш лихва за следващия отчетен период;
Безплатна Priority Pass карта, която ти осигурява достъп до над 1 300 VIP салона по летища в целия свят и ти дава възможност да се насладиш на заслужен комфорт и удобство преди всеки полет;
Високи лимити по всяко време и навсякъде;
Възможност за ползване на безлихвен кредит до 45 дни;
Възможност за избор на карта в една от трите валути - лева, евро, щатски долари;
Карта с револвиращ кредит - след всяко погасяване можеш отново да използваш средствата;
Възможност за довнасяне на собствени средства, с които разполагате над отпуснатия кредитен лимит;
По желание - издаване на допълнителни карти на теб или посочено от теб пълнолетно лице
Безплатна застраховка „Помощ при пътуване в чужбина” към всяка карта;
Платен достъп до VIP салони на летища с услугата LoungeKey по Платинени кредитни карти Visa;
Бързо, удобно и сигурно разплащане в интернет чрез създадена 3D парола на твоята карта и въвеждане на статичен ПИН;
Безплатни SMS известия при извършване на транзакции и за дължима сума за револвиране
Без лихва за направените покупки при търговци при на погасяване на цялото задължение, отчетено към падежна дата;
Бързи и модерни плащания през телефон или смарт часовник след добавяне на карта през DSK Smart в мобилни портфейли за Android или IOS;
Ексклузивни отстъпки при покупки в определени търговски обекти, елитни хотели и курорти, рент-а-кар услуги и др., осигурявани специално за теб чрез програмите Mastercard Premium и Visa Premium
Какво представлява застраховката „Помощ при пътуване“?
Застраховка "Помощ при пътуване" ти осигурява денонощен асистанс на български език при нужда от спешна медицинска помощ в чужбина с мрежа от партньорски клиники навсякъде по света. Застраховката носи множество предимства, като 24/7 денонощна асистанс услуга в цял свят при злополука и внезапно заболяване по време на пътуване в чужбина, покритие при загуба на багаж и лични документи, правна помощ, обезщетение за закъснели полети и др. Можеш да се запознаеш с условията на застраховка "Помощ при пътуване" тук.
Какво представлява Priority Pass картата?
Заедно с твоята платинена кредитна карта получаваш безплатно и Priority Pass карта, която ти осигурява достъп до над 1 300 VIP салона по летища в целия свят. Цената на всяко посещение се удържа впоследствие от сметката, към която е издадена платинената ти кредитна карта. Подробна информация за салоните, участващи в програмата, може да намериш в Priority Pass каталога, който ще получиш заедно с твоята карта, както и на интернет страницата www.prioritypass.com. За достъп до персоналната ти информация в страницата е необходимо да въведеш номера на твоята Priority Pass картa. Можеш да се запознаеш с условията за ползване на карта Priority Pass тук.
Наслаждавай се на заслуженото внимание и VIP отношение, което ще получаваш навсякъде, по цял свят, с твоята платинена карта.
Обслужване
Можеш да променяш лимитите по картата си безплатно по всяко време чрез профила си в мобилното приложение DSK Smart или през ДСК Директ. Услугата е достъпна и в офис на Банка ДСК, като в този случай за нея се прилага такса съгласно действащата Tарифа на банката.
Бонуси
Програма Money-back по кредитни карти на Банка ДСК
- Платинената кредитна карта ти носи 1% Money-back. Това означава, че за всяка покупка в страната и чужбина с твоята карта, ние ти връщаме 1% от сумата, която си похарчил.
- Отстъпката се изплаща от банката веднъж годишно – през месец декември на текущата календарна година за извършените транзакции през предходните 12 месеца без значение от момента на издаването и активирането на кредитните карти. Максималният размер на отстъпката е 200 лева на клиент. Виж повече за програмата ТУК.
Бонус при възстановяване на цялата дължима сума
Ако в рамките на 15 календарни дни след падежната дата погасиш цялото си задължение, не дължиш лихва върху парите за платени стоки и услуги чрез ПОС или Интернет за изтеклия период между последните две падежни дати.
Бонус за активните клиенти
0% лихва при активно използване на картата – при извършване на транзакции на обща сума над 2 000 лв. в рамките на месеца, от падежна до падежна дата, нямаш лихва за следващия отчетен период.
Документи
-
Стойности на референтните лихвени проценти (РЛП), прилагани от Банка ДСК
.PDF file
-
Допълнително споразумение за кредитен лимит по кредитна карта за физически лица
.PDF file
-
Общи условия на "Банка ДСК" АД за предоставяне на платежни услуги
.PDF file
-
Условия при използване на застраховката „Помощ при пътуване”
.PDF file
-
Условия при използване на Priority Pass
.PDF file
-
Брошура на Европейската комисия относно правата на потребителите при използването на платежни услуги
.PDF file
-
Тарифа за физически лица
.PDF file
-
Програма Money-back по кредитни карти на Банка ДСК
.PDF file
Често задавани въпроси
Всеки месец на избраната от теб падежна дата (10-то или 20-то число) се изчислява минималната сума за револвиране, която трябва да внесеш за ползването на картата. Минималната сума за револвиране не е такса – с тази сума револвираш (възстановяваш) част от изразходвания кредитен лимит.
Внимание: Разполагаш с 15 календарни дни след падежната дата, за да внесеш минималната сума за револвиране или да възстановиш цялото си задължение.
Всеки месец, след падежната дата, банката генерира извлечение, чрез което научаваш:
- минимална сума за револвиране;
- датата, до която трябва да внесеш;
- целия размер на усвоения кредит, както и информация за извършените трансакции.
За твое улеснение предлагаме алтернативни възможности за получаване на месечното извлечение:
- във всеки офис на Банка ДСК;
- чрез електронното банкиране ДСК Директ;
- на хартиено извлечение, което получаваш на посочен от теб адрес. Важно е да знаеш, че при неточен адрес или при промяна, банкатa не е в състояние да достави извлечението.
За твое улеснение ние предлагаме няколко възможности за лесно обслужване на кредитния лимит по картата ти. Можеш да внесеш минималната сума за револвиране:
- във всеки офис на Банка ДСК;
- чрез превод по сметката на кредитната карта – през ДСК Директ, в офис на банката или чрез външен превод;
- чрез мобилно банкиране - DSK Smart;
- на банкомат на Банка ДСК – услугата е безплатна;
- автоматично от посочена от теб сметка в Банка ДСК – услугата е безплатна.
Информация за размера на минималната сума за револвиране може да получиш още:
- във всеки офис на Банка ДСК;
- чрез електронното банкиране ДСК Директ;
- чрез безплатен SMS на посочен от теб мобилен телефон;
- чрез Call Center (на телефон 0700 10 375 или *BDSK /*2375/).
Можеш да блокираш временно картата си по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез мобилното приложениеDSK Smart: влез в меню „Карти“ - натисни върху изображението на картата, след което натисни бутон „Блокирай временно“.
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влез в меню „Карти“ – от бутоните срещу името на картата кликни върху „Блокирай“. Потвърди, че желаеш временно да блокираш картата.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обади се на 0700 10 375/*2375. Информирай оператора, че желаеш да блокираш временно картата.
- В офис на Банка ДСК: посети удобен за теб офис и информирай, че желаеш да блокираш временно картата.
Можеш отново да активираш картата си по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез мобилното приложение DSK Smart: влез в меню „Карти“ – натисни върху изображението на картата, след което натисни бутон „Активирай“
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влез в меню „Карти“, от бутоните срещу името на картата кликни върху „Активирай“. Потвърди, че желаеш да активираш картата.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- В офис на Банка ДСК: посети удобен за теб офис и информирай, че желаеш да активираш блокираната си карта.
Можеш да преиздадеш изгубена/открадната карта по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „КАРТИ“:
- Ако картата ти вече е временно блокирана, от бутоните срещу името ѝ кликни върху „Преиздай“. Следвай стъпките до завършване на процеса, като избереш как да получиш новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от теб адрес.
- Ако картата ти е активна, кликни върху стрелката вляво от изображението ѝ и след това върху „Преиздай“. Следвай стъпките до завършване на процеса, като избереш как да получиш новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от теб адрес.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обади се на 0700 10 375/*2375. Информирай оператора, че желаеш да преиздадеш твоята карта. Избери как да получиш новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на адрес.
- В офис на Банка ДСК: посети удобен за теб офис и информирай, че желаеш да преиздадеш картата си. Избери как да получиш новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от теб адрес.
Ако картата ти вече е преиздадена, не е възможно да бъде активирана отново. Необходимо е да изчакаш новата карта да бъде произведена и доставена до избраната от теб локация (офис на Банка ДСК или на адрес).
За да блокираш временно твоята карта, виж отговора на въпроса „Не знам къде ми е банковата карта, как мога да я блокирам?“.
За да преиздадеш твоята карта, виж отговора на въпроса „Банковата ми карта е изгубена/открадната, как мога да я преиздам?“.
Посети удобен за теб офис на Банка ДСК. Представи новия си документ за самоличност и заяви, че желаеш твоята карта да бъде преиздадена с актуалната фамилия. Избери как да получиш новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от теб адрес.