Бисквитки (cookies) в сайта на Банка ДСК

Страницата на Банка ДСК използва бисквитки (cookies) за подобряване на нейната ефективност.

Продължавайки използването на сайта, Вие се съгласявате с "Политика за използване на бисквитки (cookies)" на интернет страницата на Банка ДСК - dskbank.bg.

Приемам

 
 
 

Dir.bg - 5 януари 2017
 


Това сочат резултатите от традиционното маркетингово проучване на Ipsos Fi-nancial Pulse

Банка ДСК продължава категорично да заема челната позиция като „най-разпознаваема банка в България“ и е лидер за населението като основна банка, която се ползва от една четвърт от потребителите на банкови услуги. Това сочат резултатите от национално-представителното маркетингово проучване на Ipsos Financial Pulse за състоянието на банковия пазар на физически лица във възрастовата група 18-69 г. с извадка от 951 души.

Банка ДСК се асоциира с история и традиции, широка мрежа от клонове и банкомати и е лидер в ключовия показател за възприятието на клиентите за добро обслужване с резултат от 36% от всички отговори на респондентите.

Банка ДСК продължава да притежава и най-голям дял на емоционално желание (Attitudinal Equity/ AE), характеризиращ се със силна връзка с бранда. Това сочи моделът за добавената стойност на марката (Brand Value Creator) за поредна година.

Същевременно расте и нивото на клиентска удовлетвореност от услугите, предлагани от Банка ДСК. 92% от клиентите на банката са доволни или много доволни от нейните услуги.