Бисквитки (cookies) в сайта на Банка ДСК

Страницата на Банка ДСК използва бисквитки (cookies) за подобряване на нейната ефективност.

Продължавайки използването на сайта, Вие се съгласявате с "Политика за използване на бисквитки (cookies)" на интернет страницата на Банка ДСК - dskbank.bg.

Приемам

 
 
 

Call Center на Банка ДСК - удобството да си информиран по всяко време.
 

Какво представлява?
Обаждайки се на телефон 0700 10 375, Вие можете чрез автоматична система за телефонно обслужване да проверите:

  • наличността по ваши сметки;
  • какво е движението на средствата по вашите сметки;
  • Ако имате въпроси или се нуждаете от друга информация, чрез системата може да се свържете с наш служител.

Колко ще  ми струва?
Обаждането  на  Call Center на Банка ДСК е на цената на един селищен разговор за абонати на БТК.
За ползване на електронно банкиране се заплаща месечна такса в зависимост от избрания тарифен план.

Вашите предимства:

  • Бърз достъп до актуална информация за вашите пари;
  • Да бъдете обслужени от наш служител по всяко време, дори и да нямате възможност да посетите офисите ни.
  • Какво трябва да направя?
  • Посетете най-удобния за Вас офис на Банка ДСК, като носите със себе си вашата лична карта и попълнете Искане за ползване на ДСК ДИРЕКТ.