ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБРАБОТВАНЕТО НА ЛИЧНИ ДАННИ НА ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА ОТ „БАНКА ДСК“ АД |
1.1. „Банка ДСК” АД е търговско дружество, регистрирано в Търговския регистър и регистъра на ЮЛНЦ към Агенция по вписванията с ЕИК 121830616
със седалище и адрес на управление: гр. София, 1000, ул. „Московска” № 19. тел: *2375 / 0700 10 375; факс: (+359 2) 9076 499; e-mail:
call_center@dskbank.bg;
Интернет страница
www.dskbank.bg.
В качеството си на Администратор на лични данни, осъществява своята дейност при стриктно спазване на изискванията
на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно
свободното движение на такива данни и Закона за защита на личните данни. Банка ДСК е част от OTP Group, предоставяща финансови услуги на територията
Централна и Източна Европа. Част от Групата в България са дружествата ПОК ДСК Родина, ДСК Лизинг, ОТП Лизинг, ДСК Управление на активи, ДСК Дом и ДСК Венчърс.
1.2. Настоящата информация се прилага за обработване на лични данни на:
2.1.1. Банка ДСК обработва следните лични данни и категории лични данни за лица в хипотезите на 1.2., от б. „в“ до „з“:
2.1.2. За лицата по т. 1.2. б. „а“ и „б“, освен данните по т. 2.1.1., Банката обработва и следните техни данни:
2.2. За целите на банково финансиране, както и за директен маркетинг на продукти и услуги на Банката, освен данните по
т. 2.1.1. и 2.1.2., Банка ДСК обработва и следните данни на физическите лица по т. 1.2. б. „а“ и „б“:
2.3. За представляващите физически и юридически лица Банка ДСК обработва следните лични данни:
2.4. Банка ДСК обработва следните лични данни на действителните собственици на бизнес клиент: име, идентификационен номер, дата и място на раждане, гражданство, документ за самоличност, постоянен адрес. 2.5. За лицата по т. 1.2. б. „к“ Банката обработва следните техни данни: имена и телефонни номера, включени в списък с контакти на мобилно устройство на клиент на Банка ДСК по т. 1.2., б. „б“. 3.1. Личните данни на физическите лица по т.1.2., б. „а“ ,„б“ и „з“ се обработват за целите на:
3.2. Във връзка със сключване на договор за банково финансиране и/или договор за неговото обезпечаване (поръчителство, залог, ипотека),
освен за целите по т. 3.1., данните на лицата по т. 1.2. б. „а“, б. „б“ и б. „з“ се обработват и за целите на:
3.3. Личните данни на представляващите по т. 1.2, б. „и“ се обработват за целите по т. 3.1., б. „а“, „б“ , „д“ , за реализиране на права и
интереси на Банката, които имат обосновано преимущество пред интересите на физическите лица, а в случаите на сключване на договор за банково
финансиране и/или договор за неговото обезпечаване (поръчителство, залог, ипотека) от името на представляваното лице - и за целите на:
3.4.1 Банката обработва лични данни на физически лица по т.1.2., от б. „в“ до „ж“, за следните цели:
3.4.2. Банката обработва лични данни и категории лични данни по т. 2.1.2, буква „е“ само за следните цели:
3.4.3. Банката обработва лични данни по т. 2.5. за целите на използване на платежни системи и платежни схеми, в това число и с ползване на Р2Р услуга по мобилен номер. 3.5. Личните данни на действителните собственици на бизнес клиент се обработват за целите на тяхната идентификация и прилагане на мерките срещу изпирането на пари и финансирането на тероризма, в изпълнение на законови задължения на Банката. 3.6. С цел охрана и при спазване на нормативните изисквания се извършва видеонаблюдение в поделенията. 4. Обработването на личните данни се извършва на основание:
5.1.Личните данни на физическите лица по т. 1.2., б. „а“, б. „б“ и „з“, както и данните на представляващи физически и юридически лица,
събирани и обработвани от Банката, могат да бъдат предоставяни на следните категории получатели на лични данни:
5.2.1. Личните данни на лицата по т. 1.2., от б. „в“ до „ж“ и б. „к“, събирани и обработвани от Банката, могат да бъдат предоставяни
на следните категории получатели на лични данни:
5.2.2. В зависимост от конкретната хипотеза, личните данни на физическите лица по т. 1.2., от б. „в“ до „з“ и б. „к“ могат да бъдат
предоставени на Банка ДСК от самите субекти на данни или чрез следните групи трети лица:
6. За целите на преценяване от Банката на възможностите за ползване на продукти и услуги на Банката, на това кои са най-подходящите за клиента продукти и услуги, както и на конкретните условия за ползване на тези продукти и услуги, личните данни на лицата могат да бъдат предмет на автоматизирана обработка, в резултат на която се взема автоматизирано решение. Автоматизираната обработка е и начин за оценка на кредитоспособността на лицата. В последния случай тя включва извършване на различни проверки, включително в официални за страната регистри, както и бази данни на Банката, които, на база предварително зададени критерии, водят до положително или отрицателно решение за ползване на банков продукт или услуга. Този тип обработване на данните е необходимо и за целите за изготвяне на маркетингови оферти за ползване на банкови продукти. Лични данни на лицата могат да бъдат предмет на автоматизирана обработка и във връзка с прилагането на мерки срещу изпиране на пари и финансиране на тероризъм. Този тип обработване е необходим за спазване на изискванията на приложимото законодателство в тази област и води до вземане на решение за встъпване или прекратяване на делови взаимоотношения и предотвратяване на измами. При приложено автоматизирано вземане на решение, лицата по т. 1.2., б. „а“ и б. „б“ имат право да изразят гледната си точка по решението, да го оспорят, както и да поискат човешка намеса в процеса по вземане на решение. 7.1. Предоставянето на личните данни е доброволно, когато тези данни са необходими за сключването на договор с Банката. В случай че данните не бъдат предоставени, Банката няма да бъде в състояние да предостави продукт или услуга. При вече установени търговски или професионални отношения с Банката, предоставянето на лични данни може да представлява договорно или законово изискване. В тези случаи непредоставянето на данните може да доведе до прекратяване на сключения договор или на установените търговски отношения.Последиците от непредоставяне на съгласие са посочени в документа, в който се дава съгласието или се посочват изрично от Банката преди даване на съгласието. 7.2. Банката не разглежда анонимни жалби/искания/предложения. 8.1. Субектите на данни имат право на достъп, право да поискат коригиране, изтриване или ограничаване обработването на отнасящите се до тях и обработвани от Банката лични данни, както и да възразят срещу обработването на данните им, когато се обработват на основание реализиране на права и интереси на Банката, които имат обосновано преимущество пред интересите на физическите лица. 8.2. Субектите на данни имат право да получат данните от Банката във вида и по начина, определени в закона и да ги прехвърлят на друг администратор. Субектите на данни имат право да поискат от Банката пряко да прехвърли данните им на друг администратор, когато това е технически осъществимо. 8.3. Субектите на данни могат по всяко време да възразят срещу обработването на техни лични данни за целите на директния маркетинг,
както и да оттеглят дадените от тях съгласия, по един от следните начини:
Оттеглянето на даденото съгласие не засяга законосъобразността на обработването на личните данни преди оттеглянето. Въпреки оттегляне на съгласието, личните данни могат да бъдат обработвани от Банката за други цели, ако е налице основание за обработване на данните по т. 4, различно от съгласието. 8.4. Физическите лица могат да упражнят правата си по т. 8.1. и т. 8.2. на посочените в т. 1.1. (Длъжностно лице по защита на личните данни) и т. 8.3. адреси за кореспонденция след надлежна идентификация, както и през електронните канали на Банка ДСК. При упражняване на права по електронна поща исканията следва да бъдат подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП). 9. Физическите лица могат да упражнят правото си на жалба до Комисията за защита на личните данни, която е надзорен орган в областта на защитата на лични данни. Комисия за защита на личните данни: 10. Банка ДСК съхранява събраните лични данни в следните срокове:
След изтичане на посочените срокове, ако не е налице друго основание за обработване на данните, те ще бъдат изтрити. С цел получаване и анализиране на информация, свързана с ползвани продукти и услуги, както и подобряване на обслужването, Банката може да изтрие само част от данните. В тези случаи тя продължава да съхранява такава част от данните, която не позволява физическите лица да могат да бъдат последващо идентифицирани. Актуализирана на: 01.10.2023г. |
Стандартни кредитни карти - Galaxy
Без годишна такса при 24 трансакции през годината
Какво мислят клиентите ни?
Обслужване
Предимствата за теб
- Избор на карта в една от трите валути - лева, евро, щатски долари;
- Лихва единствено върху използваната част от лимита;
- Възможност за внасяне на собствени средства, над отпуснатия кредитен лимит;
- Безплатни SMS известия при извършване на трансакции и за дължима сума за револвиране;
- Бързо, удобно и сигурно пазаруване в Интернет, чрез създадена 3D парола на твоята карта;
- Възможност за издаване на допълнителни карти на теб или посочено от теб пълнолетно лице;
- Бързи и съвременни плащания през мобилните портфейли за Android или IOS, след добавяне на картата през DSK Smart;
- Без лихва за направените покупки на ПОС при на погасяване на цялото задължение, отчетено към падежна дата;
- Без годишна такса за обслужване при извършени 24 трансакции в рамките на 1 година от датата на издаване на картата;
- Бонус 1% Money-back от изразходваната сума;
- Възможност за безлихвен кредит до 45 дни.
Можеш да променяш лимитите по картата си безплатно по всяко време чрез профила си в мобилното приложение DSK Smart или през ДСК Директ. Услугата е достъпна и в офис на Банка ДСК, като в този случай за нея се прилага такса съгласно действащата Tарифа на банката .
Бонуси
Money-back по кредитни карти на Банка ДСК
- Кредитна карта Galaxy ти носи 1% Money-back. Това означава, че за всяка покупка в страната и чужбина с твоята карта Galaxy, ние ти връщаме 1% от сумата, която си похарчил.
- Отстъпката се изплаща от банката веднъж годишно – през месец декември на текущата календарна година за извършените транзакции през предходните 12 месеца без значение от момента на издаването и активирането на кредитните карти. Максималният размер на отстъпката е 200 лева на клиент. Виж повече за програмата ТУК.
Бонус при възстановяване на цялата дължима сума
- Ако в рамките на 15 календарни дни след падежната дата погасиш цялото си задължение, не дължиш лихва върху парите за платени стоки и услуги чрез ПОС или интернет за изтеклия период между последните две падежни дати.
Контакти
ул. Московска No.19 / ул. Г. Бенковски No. 5, София 1036
Телефон за връзка:
*2375 / 0700 10 375
Документи
-
Стойности на референтните лихвени проценти (РЛП), прилагани от Банка ДСК
.PDF file
-
Допълнително споразумение за кредитен лимит по кредитна карта за физически лица
.PDF file
-
Общи условия на "Банка ДСК" АД за предоставяне на платежни услуги
.PDF file
-
Тарифа за физически лица
.PDF file
-
Брошура на Европейската комисия относно правата на потребителите при използването на платежни услуги
.PDF file
-
Програма Money-back по кредитни карти на Банка ДСК
.PDF file
Често задавани въпроси
Всеки месец на избраната от Вас падежна дата (10-то или 20-то число) се изчислява минималната сума за револвиране, която трябва да внесете за ползването на картата. Минималната сума за револвиране не е такса – с тази сума Вие револвирате (възстановявате) част от изразходвания кредитен лимит.
Обърнете внимание: Вие разполагате с 15 календарни дни след падежната дата, за да внесете минималната сума за револвиране или да възстановите цялото си задължение.
Всеки месец, след падежната дата, банката генерира извлечение, чрез което научавате:
- минимална сума за револвиране
- датата, до която трябва да внесете
- целия размер на усвоения кредит, както и информация за извършените трансакции.
За Ваше улеснение Ви предлагаме алтернативни възможности за получаване на месечното Ви извлечение:
- във всеки офис на Банка ДСК
- чрез електронното банкиране ДСК Директ
- на хартиено извлечение, което получавате на посочен от Вас адрес. Важно е да знаете, че при неточен адрес или при промяна, Банкатa не е в състояние да достави извлечението Ви.
За ваше улеснение ние Ви предлагаме няколко възможности за лесно обслужване на кредитния лимит по картата Ви. Вие можете да внесете минималната сума за револвиране:
- във всеки офис на Банка ДСК
- чрез превод по сметката на кредитната Ви карта – през ДСК Директ, в офис на Банката или чрез външен превод
- чрез мобилно банкиране - DSK Smart
- на банкомат на Банка ДСК – услугата е безплатна
- автоматично от посочена от Вас сметка в Банка ДСК – услугата е безплатна
Информация за размера на минималната сума за револвиране може да получите още:
- във всеки офис на Банка ДСК
- чрез електронното банкиране ДСК Директ
- чрез безплатен SMS на посочен от Вас мобилен телефон
- чрез Call Center (на телефон 0700 10 375 или *BDSK /*2375/).
Можете да блокирате временно картата си по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез мобилното приложение DSK Smart: влезте в меню „КАРТИ“ – натиснете върху изображението на картата, след което натиснете бутон „Блокирай временно“
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „Карти“ – от бутоните срещу името на картата кликнете върху „Блокирай“. Потвърдете, че желаете временно да блокирате картата.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обадете се на 0700 10 375/*2375. Информирайте оператора, че желаете да блокирате временно Вашата карта
- В офис на Банка ДСК: посетете удобен за Вас офис и информирайте, че желаете да блокирате временно Вашата карта
Можете отново да активирате картата си по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез мобилното приложение DSK Smart: влезте в меню „КАРТИ“ – натиснете върху изображението на картата, след което натиснете бутон „Активирай“
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „Карти“ – от бутоните срещу името на картата кликнете върху „Активирай“. Потвърдете, че желаете да активирате картата.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- В офис на Банка ДСК: посетете удобен за Вас офис и информирайте, че желаете да активирате блокираната си карта.
Можете да преиздадете Вашата изгубена/открадната карта по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „КАРТИ“:
- Ако картата Ви вече е временно блокирана – от бутоните срещу името й кликнете върху „Преиздай“. Следвайте стъпките до завършване на процеса, като изберете как да получите новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.
- Ако картата Ви е активна – кликнете върху стрелката вляво от изображението ѝ и след това - върху „Преиздай“. Следвайте стъпките до завършване на процеса, като изберете как да получите новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обадете се на 0700 10 375/*2375. Информирайте оператора, че желаете да преиздадете Вашата карта. Изберете как да получите новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на адрес.
- В офис на Банка ДСК: посетете удобен за Вас офис и информирайте, че желаете да преиздадете картата си. Изберете как да получите новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.
Ако картата Ви вече е преиздадена, не е възможно да бъде активирана отново. Необходимо е да изчакате новата карта да бъде произведена и доставена до избраната от Вас локация (офис на Банка ДСК или на адрес).
За да блокирате временно Вашата карта, вижте отговора на въпроса „Не знам къде ми е банковата карта, как мога да я блокирам?“.
За да преиздадете Вашата карта, вижте отговора на въпроса „Банковата ми карта е изгубена/открадната, как мога да я преиздам?“.
Посетете удобен за Вас офис на Банка ДСК. Представете новия си документ за самоличност и заявете, че желаете Вашата карта да бъде преиздадена с актуалната фамилия. Изберете как да получите новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.