Банка ДСК Статична парола

Създаване на статичен ПИН код

Новият стандарт за сигурни плащания в интернет

Създаване на статичен ПИН код към 3-D парола, получавана чрез SMS, за плащания с банкова карта в интернет

С цел гарантиране на сигурността при онлайн плащания с дебитни и кредитни карти за потвърждаване на плащания в интернет, Банка ДСК изисква използването на статичен ПИН код и еднократната 3-D парола, получавана чрез SMS. Плащанията при търговци, които участват в програмите за сигурни плащания на картовите организации, се потвърждават чрез въвеждане на парола и на ПИН код.


Стъпка 1

Преди да създадеш статичен ПИН код е необходимо да регистрираш картата си за потвърждение на плащания онлайн.

Регистрацията става през ДСК Директ, меню „Карти“> 3D парола, ако разполагаш с валиден метод за подписване (DSK mToken линк: Как се активира DSK mToken (dskbank.bg)/ електронен подпис), или като посетиш офис на банката.
Със заявяване на услугата ще получиш SMS с временна парола за създаване на статичен ПИН код на посочения от теб мобилен телефон.
empty image

Стъпка 2

За създаване на статичен ПИН код е необходимо да натиснеш върху бутона Създай статичен ПИН код

 

Създай статичен ПИН

empty image

Стъпка 3

 

На първоначален екран се визуализират следните полета, които трябва да попълниш:

  • Поле за последните 4 цифри от твоето ЕГН;
  • Две последователни полета:
  • Поле за първите 6 цифри и последните 4 цифри от номера на картата, за която създаваш статичен ПИН код;
  • Поле за въвеждане на получената от Банката временна парола за тази карта.
empty image

Стъпка 4

След като въведеш исканите данни от Стъпка 3 и сме те идентифицирали успешно, ще получиш еднократно SMS с 6-цифрен идентификационен код.

empty image

Стъпка 5

Зарежда се екран, на който трябва да въведеш еднократния 6-цифрен идентификационен код, получен чрез SMS, както и избран от теб статичен ПИН код за потвърждаване на плащания в интернет.

empty image

Стъпка 6

При успешно въведени данни, на екрана ще се появи следното съобщение:

"Успешно създаде статичен ПИН код по твоята карта за онлайн плащания.  Запомни го и не го предоставяй на никого! Този код ще въвеждаш заедно с еднократната 3-D парола, изпратена чрез SMS по време на покупката“
empty image


За да създадеш статичен ПИН следвай стъпките

 

Продължете ТУК



Как ще потвърждаваш плащанията си в интернет?

  • Избери стоката/услугата и въведи данни за картата, които търговецът изисква;

  • Потвърди плащането на екрана с логото на Банка ДСК и логото на картовата организация, като въведеш еднократната 3-D парола и статичния си ПИН код.

Често задавани въпроси за статичен ПИН и 3D парола

Да, необходимо е да регистрираш всяка твоя карта през ДСК Директ или в офис на банката. След това изпълни стъпките от 2 до 5 в указанията по-горе, за да създадеш статичен ПИН код за всяка карта.

Да, ако търговецът не участва в програмите за сигурни плащания на Visa и Mastercard. Не забравяй, че потвърждаването на онлайн плащания чрез комбинация от статичен ПИН и 3D парола, дава допълнителна сигурност и контрол на онлайн плащанията. В случай че търговецът е включен в програмите за картова сигурност, плащания с карти без статичен ПИН код и 3D парола ще бъдат отказани.

Временната парола е с валидност 90 дни. Ако през този период не създадеш статичен ПИН код към еднократната 3D парола, трябва да заявиш нова временна парола. Това става, като се свържеш с нашия Контактен център на тел. 0700 10 375 *2375 или през ДСК Директ.

Можеш да заявиш нова временна парола, която отново ще получиш чрез SMS, през един от следните канали:

  • ДСК Директ;
  • Контактен център на тел. 0700 10 375 *2375;
  • Офис на банката.

След като получите SMS с паролата, е необходимо да изпълниш стъпките от 2 до 5 в указанията по-горе.

Можеш да заявиш нова временна парола, която отново ще получите чрез SMS, през един от следните канали:

  • ДСК Директ;
  • Контактен център на тел. 0700 10 375 *2375;
  • Офис на банката.

След като получиш SMS с паролата, е необходимо да изпълниш стъпките от 2 до 5 в указанията по-горе.

Можеш да заявиш нова временна парола. Ще я получиш чрез SMS, през един от следните канали:

  • ДСК Директ;
  • Контактен център на тел. 0700 10 375 *2375;
  • Офис на банката.

След като получиш SMS с паролата, е необходимо да изпълниш стъпките от 2 до 5 в указанията по-горе.

Код 02Грешка при въвеждане на паролата.

Причина за появата на грешката: Въвеждаш грешно временната парола, получена с SMS от Банка ДСК, за създаване на статичен ПИН код по твоята карта.

Какво да направя? Трябва да въведеш вярно временната парола. При 5 поредни грешки, паролата се блокира. Ако не помниш паролата или си изтрил съобщението от Банка ДСК,  е необходимо да се свържеш с Контактен Център на тел. 0700 10 375 *2375, да заявиш нова временна парола през ДСК Директ или да посетиш удобен за теб офис на Банката. Ще получиш отново SMS с временна парола за създаване на статичен ПИН код по твоята карта.

Код 04. Блокирана парола. Можеш да заявиш нова временна парола за създаване на статичен ПИН код чрез обаждане до Контактен Център на тел. 0700 10 375 *2375, ДСК Директ или в удобен за теб офис на банката.

Причина за появата на грешката: Въвел си грешно 5 поредни пъти временната парола, получена с SMS от Банка ДСК, за създаване на статичен ПИН код по твоята карта.

Какво да направя? Необходимо е да се свържеш с Контактен Център на тел. 0700 10 375 *2375, да заявиш нова временна парола през ДСК Директ или да посетиш удобен за теб офис на Банката. Ще получиш отново SMS с временна парола за създаване на статичен ПИН код по карта си.

Код 10. Грешка при верификация на въведените от теб данни. Моля, въведи ги отново:

Причина за появата на грешката: Въвеждаш грешно едно или няколко от следните полета – последни 4 цифри от ЕГН/идентификатор, първи 6 цифри от номера на картата или последни 4 цифри от номера на картата

Какво да направя? Въведи внимателно данните отново. Ако не си регистриран в системата на Банката с ЕГН (за клиенти чужденци) и не знаеш последните 4 цифри от твоя идентификатор се свържи с Контактен Център на тел. 0700 10 375 *2375 или посети удобен за теб офис на Банката, където след идентификация ще ти предоставят тази информация.

Код 11Идентификационият ти код е блокиран. Моля, започни процеса отначало като натиснеш бутона "Назад".

Причина за появата на грешката: Въвел си грешно 5 поредни пъти 6-цифрения идентификационен код изпратен от Банката чрез SMS за верификация на мобилния ти телефон.

Какво да направя? Стартирай процеса по създаване на статичен ПИН код по твоята карта от начало, като за целта се върни на първоначалната страница чрез избор на бутон „Назад“ и въведи исканите данни отново.

Код 14. Изтекла валидност на временна парола. Можеш да заявиш нова временна парола за създаване на статичен ПИН код чрез обаждане до Контактен Център на тел 0700 10 375 *2375 или в удобен за теб офис на  банката.

Причина за появата на грешката: Валидността на временната парола е 3 месеца от създаването й. Ако през този период не си я използвал, за да създадеш статичен ПИН код по карта си, трябва да заявиш нова.

Какво да направя? Необходимо е да се свържеш с Контактен Център на тел. 0700 10 375 *2375, да заявиш нова временна парола през ДСК Директ или да посетиш удобен за теб офис на  Банката. Ще получиш отново SMS с временна парола за създаване на статичен ПИН код по твоята карта.

Код 16. Изтекла валидност на идентификационния код. За да създадеш статичен ПИН код по карта си за онлайн плащания е необходимо да се върнеш към първоначалната страница и да въведеш исканите данни отново. Започни процеса отначало като натиснеш бутона "Назад".

Причина за появата на грешката: Валидността на идентификационния код е 15 минути. Не си го използвал в този период, за да създадеш статичен ПИН код по картата си.

Какво да направя? Стартирай процеса по създаване на статичен ПИН код по картата си от начало, като за целта се върни на първоначалната страница чрез избор на бутон „Назад“ и въведи исканите данни отново.


Код 17
. Грешно въведен идентификационен код.

Причина за появата на грешката: Въвел си грешно 6-цифрения идентификационен код, изпратен от Банката чрез SMS за верификация на мобилния ти телефон.

Какво да направя?
Въведи внимателно получения чрез SMS 6-цифрен идентификационен код отново. Ако въведеш кода погрешно 5 поредни пъти, той ще се блокира. Ако блокираш кода, можеш да стартираш процеса по създаване на статичен ПИН код по карта си отначало, като за целта се върнеш на първоначалната страница чрез избор на бутон „Назад“ и въведеш исканите данни отново.

Можеш да регистрираш всяка ваша карта през ДСК Директ, меню Карти, 3D парола, ако разполагаш с валиден метод на подписване, или като посетиш офис на банката.
Със заявяване на услугата ще получиш SMS с временна парола за създаване на статичен ПИН код на посочения от теб мобилен телефон.


При въпроси позвънете на контактния център на Банка ДСК: 0700 10 375 / *2375. Цена на обаждането според индивидуалния Ви тарифен план.

chatbot icon