
DSK mToken
С DSK mToken подписването на преводи и документи е по-лесно от всякога
Какво е DSK mToken?

DSK mToken е мобилно приложение за потвърждаване на преводи и документи, наредени през интернет банкирането ДСК Директ за индивидуални и бизнес клиенти и през мобилното банкиране ДСК Смарт, както и за потвърждаване на онлайн плащания с банкови карти.
Как се активира DSK mToken от Банка ДСК?

Изтеглете DSK mToken на Вашия телефон

Влезте в ДСК Директ и изберете меню „Настройки“ - „DSK mToken“

Добавете ново устройство и следвайте стъпките, описани на екрана в ДСК Директ

Въведете временния ПИН код изпратен от Банката като SMS

Задайте собствен ПИН код или биометричен идентификатор за потвърждаване на преводи и документ
Вашите предимства:

Инсталирането и активирането на DSK mToken е напълно безплатно. Не се налага да носите допълнително устройство - DSK mToken се инсталира на Вашия телефон.

Висока степен на сигурност - двуфакторна защита на извършваната операция.

Работа в офлайн режим - можете да потвърждавате преводи дори когато телефонът Ви няма връзка с интернет.
С DSK mToken можете да:
Подписвате преводи по сметки на трети лица в Банка ДСК или в други банки
Подписвате заявки за откриване на сметки, карти и други
Потвърждавате онлайн плащания с банкови карти при търговци, включени в програмите за сигурни плащания – Visa Secure и MasterCard Identity Check
Подписвате заявки за издаване и преиздаване на банкови карти
Подписвате заявки за регистриране на DSK mToken по карта, 3-D парола и временна парола за създаване на статичен ПИН код, съгласие за директен дебит и други
Как се заявява услугата DSK mToken от Банка ДСК?
В офис на Банка ДСК или онлайн, като следвате следните стъпки:

Подписване на превод с DSK mToken

СТЪПКА 1
Отворете DSK mToken от иконата или от получената нотификация на Вашия телефон
.png)
СТЪПКА 2
Натиснете бутон „Подпишете"
.png)
СТЪПКА 3
Сверете детайлите на превода
.png)
СТЪПКА 4
Потвърдете операцията чрез ПИН код или пръстов идентификатор/лицево разпознаване
Често задавани въпроси за DSK mToken
Можете да активирате DSK mToken само на едно единствено устройство - смартфон или таблет. Необходимо е да инсталирате DSK mToken на желаното устройство и да преминете през стъпките за активиране.
В случай че не помните ПИН кода си е необходимо да деактивирате DSK mToken през „Настройки - Нулиране“ и през ДСК Директ от меню „Настройки - DSK mToken - Деактивирай“. След това добавете ново устройство и преминете отново през стъпките за активиране на приложението.
В случай че блокирате DSK mToken вследствие на въвеждане на 5 поредни пъти грешен ПИН код е необходимо да подадете сигнал в Контактния център на Банката или да посетите удобен за Вас офис.
В случай че сте сменили използвания до момента от Вас телефонен номер е необходимо да посетите офис на Банката и да заявите промяната.
DSK mToken може да бъде инсталирано на устройства с операционна система:
- Android 8.0 и по-нови;
- iOS 9.3 и по-нови.
Мобилното приложение DSK mToken е метод на подписване, който отговаря на най-високи нива на сигурност и е ограничен за използване върху root-нати/jailbreak-нати мобилни устройства.
DSK mToken може да бъде инсталиран и използван на друго устройство, върху което не са правени подобни намеси в операционната система.
*Устройства с ръчно коригирана, неофициална и неоторизирана версия на операционната система от страна на притежателя на телефона/таблета.
Документи
-
Общи условия за предоставяне на платежни услуги
PDF file
-
Тарифа за физически лица
PDF file
-
ДСК Директ Ръководство за сключване на FX сделки
PDF file
-
Потребителско ръководство за ползване на услугите чрез електронните канали на Банка ДСК
PDF file
-
Допълнително споразумение за достъп до електронните канали на Банка ДСК
PDF file
-
Допълнително споразумение за промяна/прекратяване на достъп до електронните канали на Банка ДСК
PDF file
-
DSK Direct user guide - en
PDF file
-
Функционалности в ДСК Директ
PDF file
Последни новини
Свържете се с нас

Обратна връзка
Ние ще се свържем с Вас

Намерете офис
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати