empty image


Създаване на статична парола

Разберете повече

За да създадете статичен ПИН код по Вашата карта за онлайн плащания

Продължете ТУК

Създаване на статичен ПИН код към 3-D парола, получена чрез SMS, за плащания с банкова карта в интернет

 

Уважаеми клиенти,

С цел гарантиране на сигурността при онлайн плащания с дебитни и кредитни карти, считано от 14.01.2021 г., за потвърждаване на плащания в интернет, Банка ДСК въвежда използването на статичен ПИН код, в допълнение към еднократната 3-D парола, получавана чрез SMS. Плащанията при търговци, които участват в програмите за допълнителна сигурност Mastercard Identity Check и Visa Secure, ще се потвърждават чрез въвеждане на двете пароли.


Как да създадете статичен ПИН код към еднократната 3-D парола, получена чрез SMS, за плащания в интернет?

Ако имате заявена еднократна 3-D парола по банковата си карта, след 15.12.2020 г. ще получите SMS от Банка ДСК с временна парола за създаване на статичен ПИН код. SMS-ът ще бъде изпратен на телефонния номер за получаване на 3-D пароли за съответната карта.

Ако все още нямате заявена еднократна 3-D парола и желаете да извършвате онлайн плащания можете да се регистрирате за 3-D парола през ДСК Директ, ако разполагате с валиден метод на подписване, или в офис на банката.


За да създадете статичен ПИН код по Вашата карта за онлайн плащания

Продължете ТУК


За създаване на статичен ПИН код е необходимо да изпълните стъпките, описани по-долу:


035

Стъпка 1

 

На  първоначален екран се визуализират следните  полета, които трябва да попълните, за да можем да Ви идентифицираме.

  • Поле за последните 4 цифри от Вашето ЕГН;
  • Полета за първите 6 цифри и последните 4 цифри от номера на картата, за която създавате статичен ПИН код;
  • Поле за въвеждане на получената от Банката временна парола за тази карта.

 

022

Стъпка 2

 


След като въведете исканите данни от Стъпка 1 и сме Ви идентифицирали успешно, ще получите еднократно SMS
с 6-цифрен идентификационен код.

 

039

Стъпка 3

 

Зарежда се екран, на който трябва да въведете еднократния 6-цифрен идентификационен код, както и избраната от Вас статична парола за плащания в интернет.

 

022

Стъпка 4

 

При успешно въведени данни, на екрана ще се визуализира следното съобщение:

"Вие успешно създадохте статичен ПИН код по Вашата карта за онлайн плащания.  Запомнете го и не го предоставяйте на никого! Този код ще въвеждате заедно с еднократната 3-D парола, изпратена чрез SMS по време на покупката.

 



За да създадете статичен ПИН код по Вашата карта за онлайн плащания

Продължете ТУК


Как ще потвърждавате плащанията си в интернет?

  • Избирате стоката/услугата и въвеждате исканите от търговеца данни за картата;

  • На съответния екран с логото на Банка ДСК и програмата на картовата организация се потвърждава плащането, като за целта се въвежда еднократната 3-D парола и създадения от Вас статичен ПИН код.

 

Често задавани въпроси

Изпращането на SMS с временна парола за създаване на статичен ПИН код  ще се извърши поетапно до 31.01.2021 г. включително. Ако искате да плащате с картата си онлайн преди да сте получили SMS с временна парола, можете да заявите такава чрез обаждане до Контактен Център на тел. 0700 10 375 / *2375, в ДСК Директ или в удобен за Вас офис на Банката.
Да, за всяка Ваша карта, за която имате регистрирана 3 D парола, ще получите  SMS с временна парола. След което е  необходимо да изпълните стъпките от 1 до 4 в указанията по-горе, за да създадете статичен ПИН код за картата.
Да, ако търговецът не участва в програмите за сигурност Visa Secure и Mastercard Identity Check. В случай че търговецът е включен в програмите за картова сигурност, плащането ще бъде отказано след 13.01.2021 г.

Временната парола е с валидност 90 дни. Ако през този период не създадете статичен ПИН код към еднократната 3-D парола, която се получава чрез SMS, по Вашата карта, трябва да заявите нова временна парола, като се свържете с нашия Контактен център на тел. 0700 10 375 *2375 или през ДСК Директ.

Можете да заявите нова временна парола, която отново ще получите чрез SMS,  през един от следните канали:

  • ДСК Директ;
  • Контактен център на тел. 0700 10 375 *2375;
  • Офис на банката.

Можете да заявите нова временна парола, която отново ще получите чрез SMS,  през един от следните канали:

  • ДСК Директ;
  • Контактен център на тел. 0700 10 375 *2375;
  • Офис на банката.

Можете да заявите нова временна парола, която отново ще получите чрез SMS,  през един от следните канали:

  • ДСК Директ;
  • Контактен център на тел. 0700 10 375 *2375;
  • Офис на банката.

След като получите SMS с паролата, е необходимо да да изпълните стъпките от 1 до 4 в указанията по-горе.

Код 02Грешка при въвеждане на паролата.

Причина за появата на грешката: Въвеждате грешно временната парола, получена с SMS от Банка ДСК, за създаване на статичен ПИН код по Вашата карта.

Какво да направя? Трябва да въведете вярно временната парола. При 5 поредни грешки, паролата се блокира. Ако не помните паролата или сте изтрили съобщението от Банка ДСК,  е необходимо да се свържете с Контактен Център на тел. 0700 10 375 *2375, да заявите нова временна парола през ДСК Директ или да посетите удобен за Вас офис на  Банката. Ще получите отново SMS с временна парола за създаване на статичен ПИН код по Вашата карта.

Код 04. Блокирана парола. Можете да заявите нова временна парола за създаване на статичен ПИН код чрез обаждане до Контактен Център на тел. 0700 10 375 *2375, ДСК Директ или в удобен за Вас офис на банката.

Причина за появата на грешката: Въвели сте грешно 5 поредни пъти временната парола, получена с SMS от Банка ДСК,  за създаване на статичен ПИН код по Вашата карта.

Какво да направя? Необходимо е да се свържете с Контактен Център на тел. 0700 10 375 *2375, да заявите нова временна парола през ДСК Директ или да посетите удобен за Вас офис на  Банката. Ще получите отново SMS с временна парола за създаване на статичен ПИН код по Вашата карта.

Код 10. Грешка при верификация на въведените от Вас данни. Моля, въведете ги отново:

Причина за появата на грешката: Въвеждате грешно едно или няколко от следните полета – последни 4 цифри от ЕГН/идентификатор, първи 6 цифри от номера на картата или последни 4 цифри от номера на картата

Какво да направя? Въведете внимателно данните отново. Ако не сте регистрирани в системата на Банката с ЕГН (за клиенти чужденци) и не знаете последните 4 цифри от Вашия идентификатор се свържете с Контактен Център на тел. 0700 10 375 *2375 или посетете удобен за Вас офис на  Банката, където след идентификация ще Ви предоставят тази информация.

Код 11Вашият идентификационен код е блокиран. Моля, започнете процеса отначало като натиснете бутона "Назад".

Причина за появата на грешката: Въвели сте грешно 5 поредни пъти 6-цифрения идентификационен код изпратен от Банката чрез SMS за верификация на мобилния Ви телефон.

Какво да направя? Стартирайте процеса по създаване на статичен ПИН код по Вашата карта от начало, като за целта се върнете на първоначалната страница чрез избор на бутон „Назад“ и въведете исканите данни отново.

Код 14. Изтекла валидност на временна парола. Можете да заявите нова временна парола за създаване на статичен ПИН код чрез обаждане до Контактен Център на тел. 070010375/*2375 или в удобен за Вас офис на  банката.

Причина за появата на грешката: Валидността на временната парола е 3 месеца от създаването й. Ако през този  период не сте я използвали, за  да създадете статичен ПИН код по Вашата карта, трябва да заявите нова.

Какво да направя? Необходимо е да се свържете с Контактен Център на тел. 0700 10 375 *2375, да заявите нова временна парола през ДСК Директ или да посетите удобен за Вас офис на  Банката. Ще получите отново SMS с временна парола за създаване на статичен ПИН код по Вашата карта.

Код 16. Изтекла валидност на идентификационния код. За да създадете статичен ПИН код по Вашата карта за онлайн плащания е необходимо да се върнете към първоначалната страница и да въведете исканите данни отново. Започнете процеса отначало като натиснете бутона "Назад".

Причина за появата на грешката: Валидността на идентификационния код е 15 минути. Не сте го използвали в този период, за да създадете статичен ПИН код по Вашата карта.

Какво да направя? Стартирайте процеса по създаване на статичен ПИН код по Вашата карта от начало, като за целта се върнете на първоначалната страница чрез избор на бутон „Назад“ и въведете исканите данни отново.


Код 17
. Грешно въведен идентификационен код.

Причина за появата на грешката: Въвели сте грешно 6-цифрения идентификационен код изпратен от Банката чрез SMS за верификация на мобилния Ви телефон.

Какво да направя?
Въведете внимателно получения чрез SMS 6-цифрен идентификационен код отново. Ако въведете кода погрешно 5 поредни пъти, той ще се блокира. Ако блокирате кода,  можете да стартирате процеса по създаване на статичен ПИН код по Вашата карта от начало, като за целта се върнете на първоначалната страница чрез избор на бутон „Назад“ и въведете исканите данни отново.


При въпроси позвънете на контактния център на Банка ДСК: 0700 10 375 / *2375. Цена на обаждането според индивидуалния Ви тарифен план.