Код 02. Грешка при въвеждане на паролата.
Причина за появата на грешката: Въвеждате грешно временната парола, получена с SMS от Банка ДСК, за създаване на статичен ПИН код по Вашата карта.
Какво да направя? Трябва да въведете вярно временната парола. При 5 поредни грешки, паролата се блокира. Ако не помните паролата или сте изтрили съобщението от Банка ДСК, е необходимо да се свържете с Контактен Център на тел. 0700 10 375 / *2375, да заявите нова временна парола през ДСК Директ или да посетите удобен за Вас офис на Банката. Ще получите отново SMS с временна парола за създаване на статичен ПИН код по Вашата карта.
Код 04. Блокирана парола. Можете да заявите нова временна парола за създаване на статичен ПИН код чрез обаждане до Контактен Център на тел. 0700 10 375 / *2375, ДСК Директ или в удобен за Вас офис на банката.
Причина за появата на грешката: Въвели сте грешно 5 поредни пъти временната парола, получена с SMS от Банка ДСК, за създаване на статичен ПИН код по Вашата карта.
Какво да направя? Необходимо е да се свържете с Контактен Център на тел. 0700 10 375 / *2375, да заявите нова временна парола през ДСК Директ или да посетите удобен за Вас офис на Банката. Ще получите отново SMS с временна парола за създаване на статичен ПИН код по Вашата карта.
Код 10. Грешка при верификация на въведените от Вас данни. Моля, въведете ги отново:
Причина за появата на грешката: Въвеждате грешно едно или няколко от следните полета – последни 4 цифри от ЕГН/идентификатор, първи 6 цифри от номера на картата или последни 4 цифри от номера на картата
Какво да направя? Въведете внимателно данните отново. Ако не сте регистрирани в системата на Банката с ЕГН (за клиенти чужденци) и не знаете последните 4 цифри от Вашия идентификатор се свържете с Контактен Център на тел. 0700 10 375 / *2375 или посетете
удобен за Вас офис на Банката, където след идентификация ще Ви предоставят тази информация.
Код 11. Вашият идентификационен код е блокиран. Моля, започнете процеса отначало като натиснете бутона "Назад".
Причина за появата на грешката: Въвели сте грешно 5 поредни пъти 6-цифрения идентификационен код изпратен от Банката чрез SMS за верификация на мобилния Ви телефон.
Какво да направя? Стартирайте процеса по създаване на статичен ПИН код по Вашата карта от начало, като за целта се върнете на първоначалната страница чрез избор на бутон „Назад“ и въведете исканите данни отново.
Код 14. Изтекла валидност на временна парола. Можете да заявите нова временна парола за създаване на статичен ПИН код чрез обаждане до Контактен Център на тел. 070010375/*2375 или в удобен за Вас офис на банката.
Причина за появата на грешката: Валидността на временната парола е 3 месеца от създаването й. Ако през този период не сте я използвали, за да създадете статичен ПИН код по Вашата карта, трябва да заявите нова.
Какво да направя? Необходимо е да се свържете с Контактен Център на тел. 0700 10 375 / *2375, да заявите нова временна парола през ДСК Директ или да посетите удобен за Вас офис на Банката. Ще получите отново SMS с временна парола за създаване на статичен ПИН код по Вашата карта.
Код 16. Изтекла валидност на идентификационния код. За да създадете статичен ПИН код по Вашата карта за онлайн плащания е необходимо да се върнете към първоначалната страница и да въведете исканите данни отново. Започнете процеса отначало като натиснете бутона "Назад".
Причина за появата на грешката: Валидността на идентификационния код е 15 минути. Не сте го използвали в този период, за да създадете статичен ПИН код по Вашата карта.
Какво да направя? Стартирайте процеса по създаване на статичен ПИН код по Вашата карта от начало, като за целта се върнете на първоначалната страница чрез избор на бутон „Назад“ и въведете исканите данни отново.
Код 17. Грешно въведен идентификационен код.
Причина за появата на грешката: Въвели сте грешно 6-цифрения идентификационен код изпратен от Банката чрез SMS за верификация на мобилния Ви телефон.
Какво да направя? Въведете внимателно получения чрез SMS 6-цифрен идентификационен код отново. Ако въведете кода погрешно 5 поредни пъти, той ще се блокира. Ако блокирате кода, можете да стартирате процеса по създаване на статичен ПИН код по Вашата карта от начало, като за целта се върнете на първоначалната страница чрез избор на бутон „Назад“ и въведете исканите данни отново.