новини
Новини и известия

Актуална информация за нашите продукти и услуги

Техническо обновяване на системите ни: въпроси и отговори

Кого засяга планираното обновяване на системата?

Индивидуалните и бизнес клиенти на Банка ДСК.


Кои услуги ще бъдат достъпни в периода на обновяване?

Теглене с карта на банкомат и плащане с карта и дигитален портфейл на ПОС устройства във физически търговски обекти.

 

Кои услуги ще бъдат временно ограничени?

  • Мобилното (DSK Smart, DSK Mobile и DSK Business) и онлайн банкиране (ДСК Директ, ДСК Директ за бизнес, Multicash);
  • Онлайн покупките с карта;

 

Ще работят ли офисите с удължено работно време на банката?

Офисите ни в Сердика Център София, The Mall София, Мол София, Гранд Мол Варна и Тера Център Габрово няма да обслужват клиенти след 20:30 ч. на 2-ри август, както и на 3-ти и 4-ти август.

 

Кога ще бъдат възстановени всички услуги?

Очакваното време за възстановяване на всички услуги е 20:00 ч. на 3-ти август (събота).


КАРТИ:

Мога ли да тегля пари от картата?

Да, тегленето на пари от банкомат и извършване на плащания на физически ПОС терминал ще бъде достъпно.

 

Ще мога ли да променя лимита по картата ми?

Услугата по промяна на лимит по карта ще бъда недостъпна в периода на техническо обновяване. За ваш комфорт ви молим да планирате предварително наличността и лимитите по вашите банкови карти.

 

Ако трябва да блокирам картата си, напр. ако е изгубена, как и къде да го направя?

В случай на изгубена или открадната банкова карта, молим да се свържете с нашия Контактен център на *2375 / 0700 10 375. Възможно е в този период да има натоварване при свързването с Контактния център, затова молим за вашето търпение.

 

Как ще мога да добавя картата си в Google Walletили Apple Pay?

Тази услуга няма да бъде достъпна в този период. След приключване на техническото обновяване можете да добавите своята карта към дигитален портфейл чрез мобилното банкиране, както и чрез добавяне директно през wallet-а и допълнителна идентификация през специално създадената за целта страница на банката.

 

Как ще мога да преиздам картата си?

Преиздаването на дебитна или кредитна карта ще бъде временно ограничено в периода на техническо обновяване. Заявка за преиздаване можете да направите след възстановяването на всички услуги, планирано за 20:00 ч. на 3-ти август.


Как мога да активирам временно блокирана от мен карта?

Услугата по активиране на временно блокирана карта ще бъда недостъпна в периода на техническо обновяване. За ваш комфорт ви молим да планирате предварително необходимостта от актуализиране на статуса по вашите банкови карти.

ПЛАЩАНИЯ:

Ще мога ли плащам с карта и дигитален портфейл на ПОС устройство?

Да, плащането на ПОС устройства с карта и дигитален портфейл, като Google Wallet и Apple Pay, ще бъде достъпни във физическите търговски обекти.

 

Ще мога ли да плащам с карта в интернет?

Възможни са смущения при изпълнение на онлайн плащания с карта в този период.

 

Не можах да платя онлайн, каква е алтернативата?

Възможни са смущения при изпълнение на онлайн плащания с карта. Пълната функционалност ще бъде налична след 20:00 ч. на 3-ти август (събота). Молим да планирате предварително своите банкови операции.

 

Мога ли да получа превод по сметка междувременно?

Не, получаването на преводи по вашата сметка ще бъде временно недостъпно в този период.

 

Ще мога ли да изпращам пари по мобилен номер с BlinkP2P?

Услугата за моментни плащания по мобилен номер Blink P2P ще бъде временно ограничена до приключване на планираното обновяване.

 

Ще се извършват ли плащания на битови сметки в този период?

Плащането на битови сметки през електронното и мобилното банкиране ще бъде недостъпно по време на обновяването на системите.

 

Ще мога ли да прехвърлям суми между моите сметки?

Прехвърлянето на суми между мои сметки ще бъде временно ограничено в този период.

 

Ще мога да пазарувам в търговските и онлайн обекти със стоков кредит?

Услугата „Стоково кредитиране“ няма да бъде достъпна в периода на техническо обновяване.

НАЛИЧНОСТИ И ИЗВЕСТИЯ:

Как мога да проверя наличност по сметка/ дали имам превод?

Наличността по вашата сметка в периода на техническо обновяване ще можете да проверите само чрез услугата „Справка по сметка“ на банкомат при наличие на банкова карта към съответната сметка. След възстановяването на всички услуги, ще можете за целта да използвате и мобилното и електронно банкиране на Банка ДСК.

 

В този период ще получавам ли SMS за извършените транзакции с банкова карта на АТМ и ПОС терминални устройства?

Възможни са смущения при изпращане и получаване на SMS известяванията в този период.

 

След завършване на техническото обновяване на системите ще виждам ли информация за салда по сметките, детайли по направените трансакции?

Да, след приключване на актуализацията на нашата система ще имате достъп до вашата финансова информация, включително салда по сметки и детайли по направени трансакции.

 

По време на обновлението има ли риск за данните ми?

Вашите лични и финансови данни няма да бъдат засегнати по никакъв начин от техническото обновяване на системите ни. 

Още новини

Свържете се с нас

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

010 010

Анкета

За оценки и препоръки

012 012

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon