обяви за работа Банка ДСК

Кариери

Всеки търси служители, ние търсим хора

Консултант обслужване на клиенти в Контактен център - Варна

Централно управление

Основни задължения:

  • Оказваш висококачествено обслужване на клиентите през различни канали;
  • Предлагаш най-подходящите за клиентите продукти;
  • Предоставяш навременна обратна връзка и споделяш открито идеите си;
  • Участваш активно в комуникацията с колеги;
  • Прилагаш знанията и уменията си за разрешаване на казуси;
  • Работиш на гъвкаво работно време (24/7);
  • Ежедневно използваш набор от инструменти за обработка на клиентски запитвания.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Образование – средно или висше;
  • Добра компютърна грамотност;
  • Владеене на английски език на работно ниво;
  • Добри комуникативни умения и опит при работа в екип и/или в Контактен център;
  • Търговски усет и желание за развитие;
  • Опитът в банка е предимство;

Ние предлагаме:

  • Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
  • Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец, правопропорционално на отработеното време;
  • Бонусна система за допълнително възнаграждение;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
  • Мулти спорт карта на преференциални цени;
  • 20+5 дни платен годишен отпуск;
  • Екстра бонус, ако препоръчаш свой приятел да работи при нас;
  • Топ локация за работно място - в сърцето на град Варна.

Необходими документи за кандидатстване:

  • Професионална автобиография /CV с актуална снимка
Кандидатствай:

Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.


Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД

Още позиции

Свържете се с нас

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

010 010

Анкета

За оценки и препоръки

012 012

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon