новини
Новини и известия

Актуална информация за нашите продукти и услуги

ДСК Мобайл предостави иновативно решение за разплащане с безконтактна банкова карта в градския наземен транспорт в София

Благодарение на иновативно решение на ДСК Мобайл, дъщерно дружество на Банка ДСК, от днес Центърът за градска мобилност (ЦГМ) въвежда система за безконтактни разплащания в градския наземен транспорт на София. Така придвижването на близо 2 милиона граждани и гости на столицата става по-лесно и по-удобно.

Вече няма да е необходимо пътниците, които ползват над 1 110 автобуси, тролейбуси и трамваи в столицата, да носят дребни суми в брой или да търсят каси, за да закупят билет. Потребителите могат да използват като платежно средство техните дебитни или кредитни карти, Visa, Mastercard или Maestro, издадени от банки в страната или чужбина, както и карти, издадени от финтех компании, включително чрез мобилни NFC портфейли. Достатъчно е само при качване в превозното средство да ги доближат до валидаторите. Системата отчита пътуването за милисекунди, а в края на деня банката, издател на картата, получава калкулираното задължение.

„Свидетели сме колко бързо през последната година технологиите навлязоха и се настаниха трайно в живота ни. Предизвикателствата, с които се сблъскахме, стимулираха и най-резервираните от нас да започнат да банкират през мобилен телефон, да пазаруват онлайн и да плащат безконтактно с банкова карта. Дигитализацията не е в бъдещето, тя е настояще. Затова за е важно, че съвместно с нашите партньори, успяхме да предоставим решение на жителите и гостите на София, което ще улесни придвижването им и ще отговори на нуждите им за безопасно, лесно и сигурно плащане за транспорт в рамките на града. С  внедряването на тази услуга, реализирана от нашето дъщерно дружество ДСК Мобайл, отново доказваме, че сме отговорна компания, фокусирана в предоставянето на иновативни решения в полза на цялото общество“, заяви Тамаш Хак-Ковач, главен изпълнителен директор на Банка ДСК.

За ДСК Мобайл:

ДСК Мобайл е дъщерно дружество на Банка ДСК. Фокусът в дейността на компанията е дигитализацията и внедряването съвместно с банката на нови технологии, които развиват градската среда. Освен новата услуга за безконтактно плащане на пътуването в градския транспорт на София, ДСК Мобайл предлага съвместно с банката и други иновативни решения, сред които е консултиране по внедряването на индивидуален подход при виртуален ПОС за собственици на онлайн магазини. Компанията разработва и съвременни технологични решения за безкасово плащане в паркинги, както и плащания към зарядните станции за електромобили на територията на цялата страна.

Още новини

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

trainer trainer icon

Анкета

За оценки и препоръки

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon