новини
Новини и известия

Актуална информация за нашите продукти и услуги

Ползвайте сметките си, открити в различни банки, на едно място - с DSK Smart

Клиентите на Банка ДСК вече могат да следят трансакциите по разплащателните си сметки в различни банки чрез мобилното си банкиране DSK Smart.  С иновативната си функционалност мобилната апликация дава възможност и за нареждане на преводи от добавените сметки, открити в други финансови институции.

За да изпробват най-новата услуга на DSK Smart, потребителите първо трябва да актуализират мобилното си банкиране. Новата версия на приложението вече е налична в Google Play и App Store. След като инсталират най-новата версия на DSK Smart, те трябва да отворят меню „Още“, подменю „Сметки в други банки“ и да кликнат върху бутона „Добави нова“. На екрана ще се визуализират условията за използване на услугата, а на следващ екран и банките, чиито сметки могат да се добавят в DSK Smart. На този етап това са 7 български финансови институции, като се предвижда списъкът да се разширява, включително и с чуждестранни банки.

След като изберат банката, потребителите трябва да следват стъпките, които виждат на екрана в приложението. Всяка банка изисква различна информация, за да предостави възможността за добавяне на сметка в DSK Smart. Потребителско име и парола са сред задължителните, но има финансови институции, които държат да се въведе и IBAN на сметката, която потребителят иска да добави в мобилното приложение.

Важно е да се знае също, че съгласието за добавянето на сметката се дава чрез профила в банкирането на другата банка, като се потвърждава с използвания от клиента метод на подписване. След като и този процес приключи, сметката от другата финансова институция може да се види в долната част на меню „Сметки“ на DSK Smart, а при отварянето й може да се проследят и движенията по нея и да бъде нареден превод. Съгласието за предоставяне на достъп до сметката е временно, за период от 3 месеца, след което е необходимо да бъде дадено отново, при желание от страна на клиента.

За да се съобразят всички коментари и мнения на потребителите, от 23 юни до 2 юли беше проведен и бета тестинг на услугата. Резултатите показваха, че клиентите са много доволни от новата възможност, която им предоставя DSK Smart, както и че ще се възползват от нея активно.

Още новини

Свържете се с нас

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

010 010

Анкета

За оценки и препоръки

012 012

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon