Кол-центърът на Банка ДСК с нови услуги
Банка ДСК предлага нови услуги на своите клиенти - потребители на ДСК Директ, съобщиха от трезора.
Всеки потребител на ДСК Директ има възможност чрез Call Center да плати сметката си за стационарен телефон към БТК, да плати задължението си по абонаментен план към “Глобул” и да увеличи депозита си за мобилен телефон.
За да извърши плащането по телефон, е необходимо клиентът да се обади на телефона на Call center на Банка ДСК 070010375, да избере опцията „Плащане на комунални сметки" и след това да осъществи успешна персонализация с идентификационен код.
На телефон 070010375, на цената на един градски разговор от цялата страна, Call Center на Банка ДСК е на разположение на своите клиенти 24 часа на ден и 365 дни в годината.
Клиентите също могат да се свържат с Call Center като използват и e-mail - call_center@dskbank.bgа>.
Call Center на банката осигурява пълна информация за всички предлагани от банката кредитни и депозитни продукти, лихвени нива и срокове, валутни курсове, нови продукти и актуални промоции и др.; Card Help Desk - 24 часова помощ за картодържателите на Банката при възникнали проблеми с техните карти. Чрез него се ползва и POS Help Desk, 24 часова помощ при възникнали проблеми с ПОС устройства за търговците; Help Desk за клиентите, използващи електронната платформа на Банката - ДСК Директ, съчетаваща услугите на Call Center, Internet, SMS, както и информация за салда и движения по сметки за всички клиенти на Банката, след идентификация чрез IVR или оператор и заплащане на комунални услуги и заявяване получаване на SMS съобщения.