Планирано прекъсване на ДСК Директ
Уважаеми клиенти,
Поради планирана оптимизация на софтуерната платформа на ДСК Директ, в периода от 20:00ч на 04.01.2013 до 02:00ч на 05.01.2013 няма да бъдат достъпни услугите интернет банкиране и виртуален ПОС.
Допълнително с въвеждането на новата платформа:
Ще се актуализира изгледът на детайлите по сметка в меню "Вашите средства" и меню „Банкови карти”. Детайлите ще се показват директно под сметката/картата и ще бъдат добавени контекстни менюта.
В ДСК Директ за бизнес клиенти ще бъде добавена функционалност за достъпване на дневните извлечения в PDF формат. Във връзка с промяна в Кодекса за социално осигуряване, отпадат задължителните електронни Декларации за преведени осигурителни вноски при преводи за заплати.
В случай на необходимост, в този часови период клиентите физически лица ще могат да извършват справки, операции между свои сметки и плащане на битови сметки чрез www.dskdirect.mobi или чрез Телефонното банкиране с обаждане до Call Center след идентификация с ЕГН и Call Code. Бизнес клиентите ще могат да извършват само справки чрез Телефонното банкиране чрез обаждане на телефоните на Call Center след идентификация с БУЛСТАТ и Call Code.
Извиняваме се за причиненото неудобство и благодарим за проявеното разбиране.