новини
Новини и уведомления

Изцяло онлайн клиентите на Банка ДСК могат да активират услугата електронно банкиране

Клиентите на Банка ДСК могат да активират и да започнат активно да използват ДСК Директ - електронното банкиране на банката, изцяло онлайн. Регистрацията става с няколко лесни стъпки, без да е необходимо да се посещава банков офис.  

За да активират ДСК Директ, клиентите трябва да имат открита разплащателна сметка в банката, както и активна банкова карта, издадена от Банка ДСК.

Как става онлайн регистрацията за ДСК Директ? На https://www.dskdirect.bg/ потребителят трябва да избере връзката „Нова регистрация“, която се намира под бутона за „Вход“ в електронното банкиране. Там попълва данни, с които се идентифицира – ЕГН и телефон, както и т. нар. Captcha или код за проверка. На телефона си получава временен код, валиден 15 минути. След успешната идентификация, на следващата стъпка въвежда данните за банковата си карта. Следва контролна транзакция на стойност 5 стотинки. След успешното осъществяване на превода, клиентът трябва да посочи желаните потребителско име и парола и да достъпи ДСК Директ.

На този етап има пасивни права - може да проверява движенията по сметката си и да прави преводи между свои сметки в банката. За да осъществява трансфер на средства извън Банка ДСК, той трябва да заяви метод на подписване - мобилен тоукън DSK mToken или цифров сертификат с SMS код. Това отново става дистанционно - през формата за обратна връзка в ДСК Директ или чрез Контактния център на Банка ДСК на 0700 10 375, *2375 за мобилни телефони, като документите се подписват чрез мобилната апликация на Евротръст. 

От края на ноември индивидуалните клиенти на електронното и мобилното банкиране на Банка ДСК, които са забравили своето потребителско име и парола, вече могат да ги възстановят дистанционно чрез услугата „Възстановяване на потребителско име и парола“. За да се случи това, трябва да имат регистриран мобилен телефон в системата на банката и активна банкова карта на Банка ДСК. Отново в рамките на няколко минути, след необходимите идентификации и контролна транзакция от 5 стотинки, всеки, който е забравил потребителското си име и парола за ДСК Директ или DSK Smart, ще може отново да банкира сигурно онлайн.

Новата услуга е една от мерките, които Банка ДСК предприема с цел да намали необходимостта от посещение на банков клон. Услугата се радва на изключително голям интерес от клиентите, които споделят, че възможността да получат нови идентификатори дистанционно е изключително голямо удобство за тях. Няколко стотин клиента се възползваха от тази възможност още е първите дни след пускане на услугата.

Още новини

Последни новини

Свържете се с нас

010 010

Запазете час

за консултация

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

012 012

Намерете клон

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon