
Застраховка „Помощ при пътуване“
с Премиум план от Банка ДСК
Застраховка „Помощ при пътуване“ от Groupama чрез застрахователен агент Банка ДСК осигурява денонощна помощ на български или друг избран език при спешни медицински случаи в чужбина. Благодарение на глобална мрежа от партньорски клиники, тя гарантира бърз достъп до качествено лечение и предлага широк набор от предимства според нуждите на пътуващите.
Медицински разходи и злополука:
Медицински прегледи, изследвания, лечение и хирургически интервенции;
Лекарства, медицински средства и болничен престой;
Транспортиране с линейка до най-близкото лечебно заведение;
Спешно зъболечение при силна болка след злополука;
Медицинско транспортиране и репатриране, ако здравословното състояние го позволява;
Репатриране на тленни останки при смърт в чужбина;
Обезщетение при смърт или пълна трайна неработоспособност вследствие на злополука;
Пътни разходи за член на семейството при хоспитализация над 15 дни.
Загуба или закъснение на багаж и закъсняване на полет:
Покритие при загуба или унищожаване вследствие на пожар, ПТП или кражба чрез взлом;
Възстановяване на разходи за вещи от първа необходимост при закъснение на багажа с повече от 6 часа;
Обезщетение за храна и безалкохолни напитки при закъснение над 4 часа.
Правна помощ и авансиране на гаранция:
Покриване на адвокатски хонорар при наказателно производство, произтичащо от ПТП в чужбина;
Авансиране на съдебна гаранция чрез асистиращата компания при предварително превеждане на сумата от застрахования или близък.
Застраховката важи за събития, настъпили извън България и страната, чийто гражданин е застрахованият, ако той е чужденец. Тя е валидна 365 дни с автоматично подновяване при подновяване на кредитната карта. Възможност за ползване имат навършилите 18 години, които са притежатели на кредитна или дебитна карта Platinum. При сключване на застраховката се предоставя сертификат на застрахованото лице и общи условия. В случай на необходимост е важно да се свържете с асистиращата компания на предоставените телефони. Ползването на застраховката дава съгласие на Банка ДСК да предостави необходимата информация на застрахователя при изплащане на обезщетение. Застраховката може да се сключи изцяло онлайн по всяко време.
Застраховката е валидна за неограничен брой пътувания в чужбина в рамките на срока на кредитната карта. Максималният срок за всяко пътуване е 30 дни, считано от датата на напускане на България до завръщането. Покритието обхваща целия свят, с изключение на България, а за чужди граждани и страната, чийто гражданин е застрахованият.
Годишният лимит на покритие зависи от вида на кредитната карта и представлява максималната сума, която застрахователят покрива за всички събития през годината. При всяко събитие за медицински разходи и транспортиране се прилага самоучастие от 50 евро, а разходи над тази сума се покриват изцяло до лимита от застрахователя.
Застраховката не покрива събития за лица, които не са притежатели на кредитна или дебитна карта Platinum, лица, които са притежатели на кредитна или дебитна карта Platinum от Банка ДСК, но не са дали съгласие за застраховане и лица под 18 г., както и събития, свързани с COVID-19.
1. При смърт на застрахования – титуляр на сметка вследствие на злополука:
- Банка ДСК получава обезщетение до размера на непогасения кредит, но не повече от годишния лимит.
- Законните наследници получават остатъка от лимита, разпределен поравно.
2. При смърт на застрахован, който не е титуляр на сметката, обезщетението се изплаща на законните наследници, разпределено поравно.
3. При пълна трайна неработоспособност над 70% вследствие на злополука, застрахованият получава обезщетение пропорционално на процента загубена трудоспособност, определена от ТЕЛК или НЕЛК.
4. За непредвидени медицински разходи, репатриране и пътни разноски на семейството се покриват реално извършени разходи до годишния лимит.
5. При загуба или унищожаване на багаж – обезщетение до годишния лимит и евентуален лимит за една вещ.
6. При закъснение на багаж – обезщетение до размера на реално доказаните разходи, не повече от годишния лимит.
7. При закъснение на полет над 4 часа – покриване на необходими допълнителни лични разходи (храна, напитки).
8. За адвокатски хонорари – покритие до размера на реалните разходи, но не повече от годишния лимит.
9. При авансиране на гаранция пред съд – застрахователят възстановява сумата, ако тя е преведена предварително от застрахования, негови близки или трети лица.
При нужда от спешна медицинска или правна помощ, или репатриране, застрахованият или негов представител трябва незабавно да се свърже с денонощния асистент на български език на телефон +359 2 850 89 89 или email: assistance@globalservices.bg. Застрахованият е длъжен да изпълни всички указания на асистиращата компания, като това е условие за изплащане на обезщетение.
Можете да прекратите Вашия застрахователен договор, като подадете писмено заявление към застрахователя или застраховащия. Пълна информация можете да намерите в общите условия на застраховката.
Свържете се с нас
Обратна връзка
Споделете мнението си
Help center
Информация за продукти и услуги на Банка ДСК
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати