Българските потребители вече могат да се възползват от новата мобилна услуга за парични преводи на MoneyGram и Банка ДСК
Банка ДСК и MoneyGram (NASDAQ:MGI) представиха днес иновативна международна услуга, която позволява на притежателите на разплащателна сметка в Банка ДСК /България/ по сигурен начин да извършват парични преводи чрез своето мобилно устройство.
С новото мобилно приложение потребители на MoneyGram в чужбина ще имат възможност да извършват парични преводи към клиенти на Банка ДСК, които да бъдат получени сигурно и удобно само в рамките на няколко минути. Клиентите на Банката в България, които използват дигиталните ѝ канали, вече могат да получат мобилно международни трансфери, наредени от всеки един агент на MoneyGram в повече от 200 страни и територии, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, и могат бързо да използват тези средства чрез мобилните си телефони. Също така, с помощта на новото мобилно приложение клиентите на Банка ДСК ще могат да направят парични преводи и от разплащателната си сметка към агенти на MoneyGram по света. Паричните преводи могат да се извършват онлайн и са достъпни за получателя в рамките на няколко минути, в зависимост от работното време на агента и в съответствие с нормативните изисквания.
„С представянето на новата мобилна услуга MoneyGram утвърждава своя ангажимент към българските потребители, предлагайки им удобни и иновативни услуги. Новото дигитално решение отразява дългогодишните цели на компанията да направи паричните преводи по-лесни и по-бързи за клиентите си, които искат да се свържат с най-близките си хора по света.” каза Раду Пожога, Регионален директор на MoneyGram за Балканите. „MoneyGram се гордее с ролята си на компания, даваща възможност на семействата да се разплащат при животозастрашаващи ситуации и спешни случаи, при стартиране на нов бизнес, както и да им помогне при празнуване на специални събития.” добави г-н Пожога.
„Банка ДСК е първата банка в България, която представя подобна мобилна услуга за парични преводи. Стремим се да предлагаме на пазара едно ново и подобрено преживяване, от което клиентите ни имат нужда, когато и където и да се намират – на път или вкъщи. Новата услуга е доказателство за доброто партньорство между MoneyGram и Банка ДСК и най-вече за отношението ни към клиентите.”, каза Васил Димитров, Ръководител отдел Електронно банкиране в Банка ДСК.
Със стартирането на новото приложение Банка ДСК става единствената банка в България, която в момента предлага услугите на MoneyGram „Получаване на превод на гише“, „Получаване на превод на банкомат“, както и мобилна услуга за парични преводи.
Новото мобилно решение е организирано така, че да предоставя превъзходно преживяване на клиентите на Банка ДСК, които използват електронните канали на институцията. Потребители с регистрация за мобилното приложение DSK MoneyGram и ДСК Директ могат да изпращат и получават MoneyGram парични преводи бързо и сигурно, спестявайки си време и усилия. Услугата ще позволи на клиентите да получават MoneyGram транзакции 24 часа в денонощието, директно и по тяхната банкова сметка, използвайки удобството на дистанционното банкиране.
Новото мобилно приложение DSK MoneyGram също така предоставя възможност на клиентите да пресметнат дължимите такси между съответните дестинации, да намират адреси и агенти на MoneyGram в различните държави, региони и градове, и да проследяват историята на получените и изпратените от тях парични преводи.
България е един от най-големите получатели на парични преводи в Европа. По данни на Световната банка паричните преводи от чужбина за 2014 г. се равняват общо на $1.7 млрд. (същевременно само $140 млн. са изпратени от България). Най-активни коридори, изпращащи парични преводи към страната, са Турция ($830 млн. за 2014 г.), Испания ($198 млн.), Германия ($113 млн.), САЩ ($97 млн.), Великобритания ($74 млн.), Италия ($72 млн.) и Гърция ($68 млн.).