новини
Новини и известия

Актуална информация за нашите продукти и услуги

Трета банка пуска собствен картов център - в. Кеш

 

От 9 декември Банка ДСК започва издаването на нови дебитни карти през собствен картов авторизационен център, съобщиха от финансовата институция, ръководена от Виолина Маринова.
Банка ДСК е третата банка след ОББ и ДЗИ банк с отделна от Борика система. В напреднал етап е проектът на собствен картов авторизационен център на Първа инвестиционна банка.
Банка ДСК издава кредитни карти на клиентите си към собствения си авторизационен център от началото на октомври 2005 г. Дебитните карти се предлагат в три валути - лева, евро и щатски долари. Клиентът може да ползва по една сметка различни карти от брандовете на картовите организации Visa и MasterCard. Различните местни и международни карти са свързани с една и съща разплащателна сметка, като в извлечението за клиента се отразяват отделно операциите по тях. Предимството им е и в това, че след транзакциите незабавно се отразяват постъпилите по сметката суми.
Банка ДСК въвежда облекчение в таксите за ползване на банковите карти. Теглене с карта, издадена от нея, на банкомат, собственост на финансовата институция, струва 0.15 лв., а от АТМ на друга банка - 0.45 лв.
Досега банката е прехвърлила над 150 банкомата към новата си система, като плановете са до края на годината техният брой да нарасне на 250. Тези устройства са сертифицирани и за приемане на чип карти. Планирано е скоро да започне миграцията на POS устройства, като търговците на банката имат разрешение за приемане на всички брандове карти (с магнитна лента и чип) на международните картови организации Visa и MasterCard.
Банка ДСК предоставя отдалечено банкиране чрез платформа от електронни канали: Call Centre, интернет, SMS съобщения, интегрирани в новата услуга "ДСК Директ". Тя се предлага безплатно, като условие за ползването є е клиентът да си издаде нова или да преиздаде старата си банкова карта от новия Картов авторизационен център. Чрез интернет страницата на Банка ДСК всеки клиент, заявил услугата, ще има възможност активно да управлява своите пари. Преводите в лева по клиентските сметки в банката са безплатни. Таксите за наредени преводи през интернет са два пъти по-ниски от таксите в клоновете на банката.
На клиентите ще бъдат предоставени разнообразни информационни услуги: справки за наличността и движението по техни сметки, справки за заявени плащания на комунални услуги, справки за операции с банкови карти. Специално улеснение за клиентите, желаещи да спестяват, е спестовната компонента към разплащателната сметка.

Автор: Петя СТОЯНОВА

 

Още новини

Свържете се с нас

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

010 010

Анкета

За оценки и препоръки

012 012

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon