Робот започна работа в клон на българска банка
в. Дневник 3 ноември 2017 г.
Хуманоиден робот, който представя продуктите и услугите на Банка ДСК, вече е част от персонала на клона на банката в "Сердика център". Софтуера за произведената в Япония машина е разработен от "Мусала Софт", които и съобщиха за "назначението".
От компанията посочват, че решението е иновативно и първо по рода си за банкова институция не само в България, но и за целия Балкански полуостров. Роботът, кръстен Пепър, говори, жестикулира и реагира на движенията на този, който стои срещу него.
Общуването между човек и машина е естествено и интуитивно благодарение на изкуствения интелект на робота, който улавя и от своя страна изразява серия човешки емоции, посочват още от "Мусала софт". Хуманоидът познава добре предложенията на банката и в разговор с клиентите, и с помощта на интегрирания в предната му част таблет, предоставя полезна информация за условията за кредитиране, разплащания, банкови карти, парични преводи, интернет банкиране, мобилно банкиране и други услуги.
Наред с полезната информация за банковите продукти и услуги, машината може и да забавлява посетителите с приказки и да позира за селфи снимки.