Хуманоиден робот посреща клиенти на Банка ДСК
Pepper изпълнява ролята на консултант, като може да говори, жестикулира и реагира на движения
Economic.bg 03.11.2017
Хуманоиден робот представя продуктите и услугите на Банка ДСК във високотехнологичния офис на банката в „Сердика център“. Решението е иновативно и първо по рода си за банкова институция не само в България, но и за целия Балкански полуостров,
обясняват от „Мусала Софт“, които са разработили софтуера за робота Pepper.
Произведеният в Япония робот говори, жестикулира и реагира на движенията на този, който стои срещу него. Взаимодействието с човека е естествено и интуитивно благодарение на изкуствения интелект на робота, който улавя и от своя страна изразява
серия човешки емоции, се казва в съобщението на технологичната компания.
След програмирането Pepper вече познава предложенията на Банка ДСК и като консултант в разговор с клиентите, и с помощта на интегрирания в предната му част таблет, предоставя полезна информация за условията за кредитиране, разплащания, банкови
карти, парични преводи, интернет банкиране, мобилно банкиране и др.
Наред с полезната информация за банковите продукти и услуги Pepper е способен да забавлява с танц, да разказва приказки и да позира за селфи снимки с малки и големи посетители.